Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, με ειδίκευση στις Βυζαντινές και Νεοελληνικές σπουδές (ΒΝΕΣ) και τελειόφοιτος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών "Σύγχρονες Προσεγγίσεις στα κείμενα: Αναγνώσεις και ερμηνείες", στην ειδίκευση της Νεοελληνικής Φιλολογίας.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού (σχολική μελέτη όλων των μαθημάτων), Γυμνασίου και Λυκείου (μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα-Έκθεση, Λογοτεχνία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Λατινικά, Ιστορία, Οδύσσεια, Ιλιάδα, Ελένη, Αντιγόνη, Ρητορικά κείμενα).
Τιμή για μαθήματα Δημοτικού: 8 ευρώ/ώρα
Τιμή για μαθήματα Γυμνασίου: 10 ευρώ/ώρα
Τιμή για μαθήματα Λυκείου: 14 ευρώ/ώρα
Τιμή για μαθήματα Δημιουργικής γραφής: 12 ευρώ/ώρα
Διόρθωση/Επιμέλεια κειμένων: 12 ευρώ/ώρα
Δωρεάν παροχή προσωπικού υποστηρικτικού υλικού (σημειώσεις, ασκήσεις, σχεδιαγράμματα).
Μαθήματα με μεθοδικότητα και υπευθυνότητα.
Εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας, προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε μαθητή.
Έμφαση στην εμπέδωση της ύλης και την κάλυψη των κενών που ενδεχομένως υπάρχουν από προηγούμενες τάξεις.
Εξοικείωση σε ασκήσεις γραμματικής, συντακτικού, λεξιλογικές και ερμηνευτικές.
Υποστήριξη στην παραγωγή λόγου (παράγραφος, περίληψη).
Συχνά επαναληπτικά διαγωνίσματα για την εμπέδωση της ύλης.
Τακτική επικοινωνία με τους γονείς του μαθητή.
2019-σήμερα: Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
2022-σήμερα: Επιμέλεια κειμένων σε περιοδικό.
2020-2021: Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στο Κοινωνικό φροντηστήριο.
Θεωρώ ότι η διδασκαλία είναι μια δημιουργική και παραγωγική διαδικασία. Στόχος μου είναι να μεταδώσω τις γνώσεις του εκάστοτε αντικειμένου διδασκαλίας με μεθοδικότητα και συνέπεια.
Η αξιολόγηση των ατομικών εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή πραγματοποιείται στο πρώτο αναγνωριστικό μάθημα, μέσα από διαγνωστικές ασκήσεις. Σημαντική είναι επίσης η συζήτηση με τους γονείς και με τον ίδιο τον μαθητή.
Θεωρώ ότι η διδασκαλία θα πρέπει να προσαρμόζεται σε κάθε μαθητή ξεχωριστά και να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην κάλυψη των κενών και την κατανόηση της ύλης των μαθημάτων.