Είδος | Εκπ. Ίδρυμα | Ειδικότητα | Αποφοίτησε | |
---|---|---|---|---|
Master | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | Online teaching of English | Επαληθευμένο | |
Πτυχίο | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | Αγγλική Φιλολογία | Επαληθευμένο |
ΑΓΓΛΙΚΑ από έμπειρη καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας ΑΠΘ με εξειδικευμένες σπουδές σε Αμερική- Νεα Υορκη (New York university) , Σουηδία (Uppsala university) και Καναδά- Toronto (York university). Έμφαση στο διάλογο ώστε να εισαστε σε θεση να επικοινωνησετε οπου κι αν βρεθειτε. Συνηθως δισταζουμε να χρησιμοποιησουμε τη γλωσσα γιατι φοβομαστε μηπως κανουμε λαθος. Αυτο μπορει να ξεπεραστει μεσα απο τη δημιουργικη επικοινωνια, τον εμπλουτισμο του λεξιλογιου και τη γραμματικη. Επισης, γινεται προετοιμασια για οποιο πτυχιο και επιπεδο ενδιαφερεστε. Τα μαθηματα προσφερονται σε μαθητες καθε ηλικιας ακομη και μεσω skype καθως και σε μικρες ομαδες. Γινεται προετοιμασια για επαγγελματικες συντευξεις και προσεγγιζουμε τη γλωσσα μεσα απο αυθεντικες πηγες και ψηφιακα μεσα προσφεροντας μια εντελως διαφορετικη εμπειρια στο πως κατακταται η γλωσσα και η επικοινωνια μεσω αυτη. Πολύ φιλικές τιμές . Επικοινωνήστε για να συζητήσουμε πώς μπορείτε να πετύχετε το στόχο σας με τον καλύτερο τρόπο.
Ταυτοχρονα προσφερονται εξειδικευμενα μαθηματα προφορικης επικοινωνιας και προφορας σε πολυ μικρες ομαδες για οσους θελουν να εξασκησουν τον προφορικο λογο και εχουν ηδη καποιο επιπεδο και γνωση της γλωσσας. Τα μαθηματα οργανωνονται με βαση συγκεκριμενες θεματικες και ανταποκρινονται στις αναγκες φοιτητων, επαγγελματιων και ενηλικων που επιθυμουν να αποκτησουν εφεση στην προφορικη τους επικοινωνια. Για περισσοτερα, παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου.
Διοτι μπορω να κανω τον μαθητη να αγαπησει την Αγγλικη γλωσσα, να συνδεσει τα Αγγλικα με την καθημερινοτητα του, να αναπτυξει την αυτοπεποιθηση του στον γραπτο και προφορικο λογο. Επισης, δινω ιδιαιτερη εμφαση στην προφορα και στο πως πρεπει να οργανωνουμε τη σκεψη μας οταν μαθαινουμε μια γλωσσα. Ο συνδυασμος των παραπανω κανει σε λιγο διαστημα εμφανη τη διαφορα σε καθε μαθητη ως προς το ποσο ευκολα μπορει πλεον να επικοινωνει και να χαιρεται να χρησιμοποιει τα Αγγλικα της/του.
Η επαγγελματικη εμπειρια που διαθετω ξεπερνα τα 14 χρονια και τα μαθηματα εχουν προσφερθει σε ενηλικες και σε παιδια απο 7-70 ετων. Οι αναγκες του καθε μαθητη διαφερουν και τα μαθηματα σχεδιαζονται με βαση το προφιλ του ωστε να νιωθει ανετα, να αναπτυξει την αυτοπεποιθηση του και γρηγορα να φτασει τον στοχο που εχει θεσει.
Επελεξα τη διδασκαλια διοτι μου αρεσει πολυ να χτιζω σχεσεις με τους μαθητες μου, αγαπω τη γνωση και τη μεταδοση της και πιστευω οτι ειναι σπουδαιο να ειμαστε ωφελιμοι στο κοινωνικο συνολο και μεσα απο τη διδασκαλια να καταφερνουμε να ξεκλειδωνουμε τις δυνατοτητες των ανθρωπων, να τους βοηθαμε να πιστεψουν στον εαυτο τους και να διεκδικησουν τα ονειρα τους αποκτωντας επιπλεον προσοντα.
Μεσα απο τη συζητηση, ορισμενες ερωτησεις που θετω και κυριως ακουγοντας τον να περιγραφει ο ιδιος το τι χρειαζεται και ποιους στοχους εχει. Ενας εμπειρος καθηγητης εχει τη δυνατοτητα μεσα απο συγκεκριμενες ερωτησεις να καταλαβει και σ εποιο επιπεδο βρισκεται ο μαθητης αλλα και ποιοι τροποι διδασκαλιας ενδεικνυνται για την περιπτωση του.
- Προσωπικές σημειώσεις
- Φροντιστηριακές σημειώσεις
- Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
- Διδασκαλία σε group
- Προετοιμασία για πανελλήνιες
- Εκπόνηση εργασιών
- 10% Έκπτωση