Απόφοιτος Αγγλικής γλώσσας & φιλολογίας του ΑΠΘ, κάτοχος Master στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, με 18ετή εμπειρία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε όλα τα επίπεδα.
Θέλεις να μάθεις αγγλικά με γνωστική και συμπεριφορικη προσέγγιση μέσω της οποίας θα ανακαλύψεις την νοημοσύνη, τη γνωστική ανάπτυξη, το συναίσθημα, τα κίνητρα, την αυτορρύθμιση και την αυτοαντίληψη σου;
Η αναζήτηση του σωστού καθηγητή για εμας είναι πολύ σημαντική. Δεν ταιριάζουμε με όλους. Θα διακόψω την συνεργασία μας αν δεν μπορούμε να προχωρήσουμε μαζί.
Διατηρώ χαμηλό αριθμό μαθητών άνα περιόδους για να έχεις την αμέριστη προσοχή μου.
Είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σε κάθε είδους διαφορετικότητα, ειδικά σε ψυχολογικές, οικονομικές και μαθησιακές δυσκολίες.
- Εμπειρία σε corporate, συνεντεύξεις και effective business communication (upward communication, downward communication, lateral communication and external communication).
- Επίτευξη στόχων με τις ελάχιστες ώρες διδασκαλίας.
- Εξεταστής προφορικών σε πιστοποιήσεις αγγλικών.
- Εμπειρία σε mixed classes.
- Επιλέγω ελάχιστους μαθητές.
- Χαμηλή τιμή.
- Γνωστική και συμπεριφορική προσσέγγιση στο μάθημα.
Πάνω απο 18 έτη σε διδασκαλία, έρευνα, συγγραφέας βιβλίου εκμάθησης της Αγγλικής, εκπαιδευτική ηγεσία, υπεύθυνος σπουδών σε μεγάλο όμιλο, διαπολιτισμική εκπαίδευση, μαθησιακές δυσκολίες και μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού. Βιογραφικό διαθέσιμο εφόσον ζητηθεί.
Το επάγγελμα αυτό μου έδωσε και δίνει την δυνατότητα να μαθαίνω διαρκώς και να εξελίσσομαι διδάσκοντας. Μπορώ να είμαι όσο δημιουργικός θέλω και έτσι κάθε μάθημα είναι διασκεδαστικό και διαφορετικό, οπότε δεν υπάρχει μονοτονία. Τέλος, γνωρίζω πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους και μπορώ να προσφέρω και να "βάλω το λιθαράκι μου".
Συνήθως, δεν γνωρίζουμε τις εκπαιδευτικές μας ανάγκες. Λόγω σπουδών και εμπειρίας, μέσω των μαθησιακών διαδικασιών, τόσο από γνωστική όσο και από συμπεριφορική προσέγγιση, κατανοώ τις ατομικές διαφορές στη νοημοσύνη, τη γνωστική ανάπτυξη, το συναίσθημα, τα κίνητρα, την αυτορρύθμιση και την αυτοαντίληψη, καθώς και τον ρόλο τους στη μάθηση.