Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Χρυσουλάκης Μιχάλης

Jazz Studies
Jazz Performance
Ηράκλειο Κρήτης
Πτυχία
Leeds College of Music
Πτυχίο - Jazz Studies 1999 Επαληθευμένο
Royal Welsh College of Music & Drama
Δίπλωμα - Jazz Piano 2002 Επαληθευμένο
University of West London
Master - Jazz Performance 2011 Επαληθευμένο
Manchester Metropolitan University
PhD - Jazz Piano & Critical Musicology 2016 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Το Τζαζ Πιάνο προσφέρει τον καλύτερο τρόπο κατανόησης των λειτουργιών της μουσικής. Μέσα απ’ την πρακτική του, αποκομίζει κανείς γνώσεις που μεταφέρονται σε όλα τα πολυφωνικά και μελωδικά όργανα. Προπαντός, όμως, κατανοεί τις διανοητικές διαδικασίες των συνθετών και αυτοσχεδιαστών διαχρονικά.

Ονομάζομαι Μιχάλης Χρυσουλάκης και διδάσκω Τζαζ Πιάνο. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου Στο Ηνωμένο Βασίλειο (BA Hons in Jazz Studies, PgDip. in Music, MMus., Ph.D.), μαθητεύοντας στους αγαπητούς και άξιους καθηγητές Bill Kinghorn (LCM), Dick Roberts (RWCMD), Eddie Harvey (UWL), Adam Fairhall (MMU).

Καλλιτέχνης/θεωρητικός της Τζαζ, εξερευνώ το σύνολο στιλιστικό φάσμα του αυτοσχεδιασμού (Early Jazz Styles, Modern & Free Jazz, Postmodern Hybridity). Περεταίρω, το ρεπερτόριό μου χαρακτηρίζεται από την διαλογική σχέση διαφορετικών μουσικών ειδών, Ως εκ τούτου, ενσωματώνω σε αυτό Κώδικες και Τρόπους και από την δυτική παράδοση (Shumann, Chopin, Liszt, Brahms). Στη διδασκαλία μου καθοδηγούμαι από την εκπαίδευσή μου αλλά και από την επιθυμία μου να μεταδώσω την εμπειρία μου στην Καλλιτεχνική Πρακτική-ως-Έρευνα.

Διδάσκω τα ακόλουθα αντικείμενα:

  • Τζαζ Πιάνο:

Αρμονία (Voicings), Μελωδία (Imrovised Melodic Lines), Ρεπερτόριο, Κλίμακες-τρόπους (Modes), Σπουδές (Etudes)

Stride & Swing Piano, Boogie Woogie, Ballad & Ostinato Styles, Bebop Piano, Latin Styles, Modal Jazz, Free Jazz

  • Τζαζ Θεωρία : Αρμονικές Δομές, Διατονική Αρμονία, Δεσπόζουσες & Διατονική τους Λειτουργία, Ελαττωμένες Συγχορδίες 7ης, Αρμονία στον Ελάσσονα Τρόπο, Μετατροπίες, Blues, Τροπικά Συστήματα, Μη-Λειτουργική Αρμονία, Ιδιάζοντα Σύμβολα Συγχορδιών & Διατάξεις (Voicings)
  • Τζαζ Ιστορία: Πρώιμη Τζαζ (1900–1930), Εποχή του Swing, Μοντέρνα Τζαζ, Avant-Garde/Fusion/Ιστορικισμό & το Σήμερα

Διδακτικά βιβλία που χρησιμοποιώ:

The Chord Scale Theory & Jazz Harmony, Barrie Nettles & Richard Graf

JAZZ, Scott DeVeaux & Gary Giddins

Jazz Keyboard Harmony, Phil DeGreg

Voicings for Jazz Keyboard, Frank Mantooth

Target and Approach Tones: Shaping Bebop Lines, Joe Riposo

Jazz Inventions for Keyboard, Bill Cunliffe

Jazz Piano for the Young Beginner, Misha Stefanuk

Artist Transcriptions for Piano, Hal Leonard

Keyboard Style Series, Hal Leonard

All-Time Standards, Hal Leonard

Η καθολική φύση της Τζαζ, παράδοσης η οποία ενημερώνει σήμερα τις εξελίξεις σε όλους τους μουσικούς τομείς, φέρει την προοπτική μιας εφ’ όλης της ύλης διαδικασίας απόκτησης γνώσεων στο αντικείμενο.

Ως μέρος της μεθοδολογίας μου προβάλλω και τις νεότερες ιδέες γύρω από Αισθητικά προβλήματα, όπως είναι η διάδοση του μουσικού «νοήματος» και η μουσική Aφήγηση/Aφηγηματικότητα (Narrative, Narrativity), καταρτίζοντας τους μαθητές ως προς τις λιγότερο φανερές ιδιαιτερότητες της δημιουργικής διαδικασίας.

Στη Διδακτορική μου Διατριβή με τίτλο Resuming the Narrative: the Presence of Romantic Ideals in Modern Jazz Piano (2016), εισηγήθηκα μια υποδειγματική μετατόπιση στην μεθοδολογία της πρακτικής-ως-έρευνας, συμφιλιώνοντας φαινομενικά αντιθετικές ερευνητικές προσεγγίσεις (ιδεολογική κριτική, συστηματική ανάλυση, καλλιτεχνική πρακτική), ενισχύοντας το σύγχρονο διάλογο επάνω σε Αισθητικά ζητήματα Σύνθεσης και Αυτοσχεδιασμού.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Προσεγγίζω το μάθημά μου με σεβασμό και μέθοδο, και εξακολουθώ να διατηρώ την αρχική μου περιέργεια για το τί σημαίνει Μουσική βιώνοντας πάντα την ίδια έκπληξη εμπρός στον μηχανισμό της.

Επαγγελματική Εμπειρία

Από το 2002 εργάζομαι αποκλειστικά ως τακτικός φιλοξενούμενος καλλιτέχνης και καθηγητής Τζαζ Πιάνο.

Ωδείο Δήμου Ηρακλείου, Ηράκλειο Σεπτέμβριος 2018 έως σήμερα

Καθηγητής Τζαζ Πιάνο, Θεωρίας, Ιστορίας, Κριτικής Μουσικολογίας

  • Διδασκαλία Τζαζ Πιάνο σε διαβάθμιση (Grades 1-8), αλλά και χωρίς διαβάθμιση σε τρία επίπεδα: Πρώιμο, Ενδιάμεσο, Προχωρημένο.
  • Με μέσο όρο δώδεκα σπουδαστές/σπουδάστριες ανά εξάμηνο, η μέθοδος διδασκαλίας συναρτάται στις εξής τρείς πτυχές: Οργανική Επιτέλεση, Μουσική Θεωρία, Ακουστικές Ασκήσεις Μορφοποίηση συνδυαστικών τεχνικών ασκήσεων για την χρήση τους σε διαφορετικά στυλ: θεματική ανάπτυξη και «φραζάρισμα» (έκφραση), συνδυασμένα με κατασκευή αρμονικής ακολουθίας και συγχορδιών, και με ρυθμική μετατόπιση (displacement)
  • Διδασκαλία Μουσικής Ιστορίας και Πολιτισμικής Κριτικής,
  • Τζαζ Θεωρία & οργάνωση Εργαστηρίων Αυτοσχεδιασμού

Δημοτικό Ωδείο Νέας Αλικαρνασσού, Ηράκλειο Σεπτέμβριος 2009 έως Αύγουστο 2011

Καθηγητής Τζαζ Πιάνο

  • Διδασκαλία Τζαζ Πιάνο χωρίς διαβάθμιση σε τρία επίπεδα: Πρώιμο, Ενδιάμεσο, Προχωρημένο.
  • Με μέσο όρο έξι σπουδαστές/σπουδάστριες ανά εξάμηνο, η μέθοδος διδασκαλίας κάλυψε τα εξής αντικείμενα: Τζαζ Πιάνο, Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Εργαστήριο Αυτοσχεδιασμού
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επιθυμώ να βοηθήσω τους μαθητές μου να κατανοήσουν τα μουσικά συστήματα (chord-scale jazz-theory, modality, polytonality, atonality), όπως και τις διάφορες μεταμοντέρνες εκφραστικές εφαρμογές (hybridity, dialogism), ώστε να είναι σε θέση να αυτοσχεδιάσουν αλλά και να συνθέσουν με γνώση, γούστο και ευαισθησία.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η αποκλειστική επαγγελματική/καλλιτεχνική μου ενασχόληση ως Τζαζ Πιανίστα, ταυτόχρονα με την ιδιότητά μου ως Τζαζ Καθηγητή, με καθιστούν ευαίσθητο να αντιλαμβάνομαι τις πρακτικές-μαθησιακές και ψυχολογικές ανάγκες του επίδοξου Τζαζ Πιανίστα.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Προετοιμασία για πανεπιστήμια εξωτερικού
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Έτη εμπειρίας
21

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές