Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Στάγκος Σταύρος

Βιολογία
Ανόργανη Χημεία
Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Βιολογία 2010 Επαληθευμένο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Master - Ανόργανη Χημεία 2019 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού

Ονομάζομαι Σταύρος Στάγκος και είμαι βιολόγος - χημικός.

Διδάσκω τα μαθήματα Βιολογία - Χημεία - Ανατομία - Υγιεινή

Η αποκλειστική μου απασχόληση τα τελευταία 10 χρόνια είναι η διδασκαλία σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές.

Η βιολογία απασχολεί τους μαθητές κυρίως στην Γ Λυκείου, όπου εμφανίζεται ως "Βιολογία Προσανατολισμού" . Η χημεία αντίθετα εμφανίζεται ως ένα μάθημα της "Χημεία Προσανατολισμού" "Βιολογία Προσανατολισμού": Το μάθημα βαρύτητας των Επιστημών Υγείας. Ένα μάθημα με εκτεταμένη ορολογία άγνωστη μέχρι πρότινος στους μαθητές. Συνεπώς οι παρερμηνείες είναι ένα σύνηθες φαινόμενο. Δυστυχώς όσο και να διαβάσει ένας μαθητής, εάν δεν κατανοεί τί διαβάζει δεν υπάρχει περίπτωση να αγγίξει το άριστα. Οι ερωτήσεις θεωρίας που δεν είναι συνδυαστικές μπορούν να απαντηθούν με σχετική ευκολία, αλλά οι ασκήσεις καθώς και οι συνδυαστικές ερωτήσεις θα αποτελέσουν πρόβλημα για τον εξεταζόμενο. "Χημεία Προσανατολισμού". Υποχρεωτικό μάθημα της Θετικής Κατεύθυνσης.

Απαιτείται η λύση πολλών ασκήσεων και η εκμάθηση γρήγορων και έξυπνων τρόπων λύσεις. Με τη σωστή καθοδήγηση ο στόχος της αριστείας επιτυγχάνεται.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Άξονας της δουλειάς μου είναι οι μαθητές οι κατανοούν τί διαβάζουν. Σαν αποτέλεσμα το μάθημα γίνεται κάπως πιο ευχάριστο και αποκτούν την ικανότητα να μελετούν περισσότερο και με λιγότερο κόπο. Προφανώς παρέχονται σημειώσεις οι οποίες έχουν προκύψει μετά από την μελέτη όλων των εξωσχολικών βοηθημάτων που κυκλοφορούν. Ενδεικτικά αναφέρω ότι όσον αφορά τη Βιολογία Προσανατολισμού ένας μαθητής λύνει περίπου 1500 ασκήσεις. Τελος η Χημεία απαιτεί περίπου 2000 ασκήσεις. Τελικά η σωστή προετοιμασία οδηγεί στην επιτυχία των μαθητών.

Επαγγελματική Εμπειρία

 συνολικά 10 χρόνια παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα και μαθήατα  σε γνωστά φροντιστήρια της πόλης. Έχω υπάρξει μέλος σε διάφορες ομάδες συγγραφής θεμάτων και είμαι πιστοποιημένο μέλος της ΟΕΦΕ.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διδασκαλία με επέλεξε και όχι εγώ τη διδασκαλία. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρω δεν είμαι καθηγητής αλλά προπονητής πανελλαδικών εξετάσεων.  συνολικά 10 χρόνια παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα και μαθήματα σε γνωστά φροντιστήρια της πόλης. Έχω υπάρξει μέλος σε διάφορες ομάδες συγγραφής θεμάτων και είμαι πιστοποιημένο μέλος της ΟΕΦΕ.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Ο κάθε μαθητής έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Μέσα από συζήτηση και πολλές φορές τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού γίνονται αντιληπτές οι ανάγκες του μαθητή και συνεπώς η σωστή καθοδήγηση του. Η αποκλειστική μου απασχόληση τα τελευταία 10 χρόνια είναι η διδασκαλία σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές. 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές