Γεννημένη και μεγαλωμένη στο Μόναχο Γερμανίας, απόφοιτη του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, κάτοχος και υπότροφος μεταπτυχιακών σπουδών με τίτλο Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας, φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία και Εφαρμογές με κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα γερμανικών για προσωπικούς,επαγγελματικούς ή μεταναστευτικούς σκοπούς, καθώς και για την επιτυχή προετοιμασία για διαγωνισμούς (Goethe Zertifikat, ÖSD, TestDaF, Ειδικό Μάθημα Πανελληνίων, Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΚΠΓ).
Το πτυχίο μου στη Γερμανική Γλώσσα και Φιλολογίακαι το μεταπτυχιακό μου στη Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας με διαμόρφωσαν ως έναν ειδικευμένο και προσηλωμένο εκπαιδευτικό. Προσαρμόζω τη μεθοδολογία μου στον ρυθμό και τις δυνατότητες του κάθε μαθητή και παρέχω εξατομικευμένο υλικό και ασκήσεις. Είμαι πάντα διαθέσιμη για να απαντήσω σε ερωτήσεις και να σας βοηθήσω να επιτύχετε τους στόχους σας!
- Εμπειρία στην διδασκαλία γερμανικών σε διάφορα επίπεδα
- Εμπειρία στην εργασία με φοιτητές
- Εμπειρία στην δημιουργία σχεδίων μαθήματος, στην προετοιμασία και παρουσίαση διδακτικού υλικού και στην αξιολόγηση των μαθητών
- Εμπειρία στην συνεργασία με συναδέλφους και στην συμμετοχή σε συναντήσεις εκπαιδευτικών
Ως εκπαιδευτικός, επενδύω στη συνεχή επαγγελματική μου εξέλιξη και πάντα ψάχνω για νέες μεθόδους διδασκαλίας και προσεγγίσεις που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων μου. Το πάθος μου για τη διδασκαλία με κρατάει πάντα ενεργό και δημιουργικό, επεκτείνοντας τις γνώσεις μου και επιτρέποντάς μου να γίνομαι καλύτερος εκπαιδευτικός κάθε μέρα!
Κατά τη διάρκεια της πρώτης διαδικτυακής συνάντησης, θέτω ερωτήσεις για τις προτιμήσεις του μαθητή σε σχέση με την εκπαίδευση, τα ενδιαφέροντά του, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στην ακαδημαϊκή/επαγγελματική πορεία του. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρακολουθώ προσεκτικά την απόδοση και τη συμπεριφορά του μαθητή. Παρατηρώ πώς αντιδρά στις διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας και ποιες τεχνικές τον ενθαρρύνουν περισσότερο να συμμετέχει και να ενδιαφέρεται για τα μαθήματα.