Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κουτσαγγέλη Κωνσταντίνα

MSc Smart Ed Tech Digital Tools for Educational Innovation
Κλασική Φιλολογία
Υμηττός, Βύρωνας, Καισαριανή, Ηλιούπολη, Δάφνη, Άγιος Δημήτριος, Ζωγράφου, Νέα Σμύρνη, Αργυρούπολη, Αιγάλεω, Καλλιθέα, Πετράλωνα, Γαλάτσι, Κηφισιά
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Είμαι ακόμα φοιτητής/τρια - Εκπαιδευτική Ψυχολογία 2022 Επαληθευμένο
Université Cote d' Azur
Master - MSc Smart Ed Tech Digital Tools for Educational Innovation 2019 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Κλασική Φιλολογία 2018 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Παραδίδω μαθήματα Αρχαίων και Έκθεσης  σε γκρουπ ή μεμονωμένα. Απόφοιτος φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α. με μεταπτυχιακά στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Διαθέτω 9ετή εμπειρία φροντιστηριακή και κατ' οίκον με παιδιά ποικίλων ηλικιών. Η παράδοση των μαθημάτων γίνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.  Αναλαμβάνω επίσης, μαθητές ΣΤ' δημοτικού και Γ' Γυμνασίου για προετοιμασία εισαγωγής τους στα πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια καθώς και καλοκαιρινά μαθήματα για μαθητές που εξετάζονται τον Σεπτέμβρη.

Μαθήματα απασχόλησης: Αρχαια, Εκθεση

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η παράδοση του μαθήματός μου χαρακτηρίζεται απο πλήρη οργάνωση καθώς το μάθημα διαθέτει ξεκάθαρη αρχή μέση και τέλος χωρίς να μπερδεύει το παιδί. Επιδιώκω όλη η διδακτική ώρα να είναι γεμάτη απο μαθησιακές ευκαιρίες χωρίς παράλληλα να κουράζεται ο μαθητής, κάνοντας μικρό διάλλειμμα αν κρίνω οτι θα βοηθήσει να αφομοιώσει πιο αποτελεσματικά την ύλη. Επιπλέον, το μάθημα δεν βασίζεται πλήρως στις πληροφορίες του βιβλίου αλλά στοχεύω οι γνώσεις που θα αφομοιώσει να είναι μίας ευρύτερης κατανόσης και να μπορεί να τις συνθέσει συνολικά να τις αξιοποιήσει και σε άλλα μαθήματα (όπως για παράδειγμα κανόνες συντακτικού νεοελληνικής γλώσσας συνδέονται και με την αρχαία ελληνική). Εν συνεχεία οι μαθητές μου θα έχουν στη διάθεσή τους το υλικό που διδάσκεται φωτοτυπημένο η γραμμένο με δικά μου παραδείγματα και πρόσθετες ασκήσεις για βέλτιστη εμπέδωση. Τέλος, και σημαντικότερο, φροντίζω πάντα να "ακούω" τις δυνατότητες, τις αδυναμίες και τα συναισθήματα του μαθητή προκειμένου να προσαρμοστεί το μάθημα στις ανάγκες του καθοδηγώντας τον προς την εξέλιξη! 

Επαγγελματική Εμπειρία

Η διδακτική μου εμπειρία ξεκίνησε απο τα φοιτητικά μου χρόνια το 2014 παραδίδοντας μαθήματα κατ' οίκον ξεκινώντας όχι μόνο απο τις μικρότερες ηλικίες των παιδιών του Γυμνασίου αλλά μεταδίδοντας τις γνώσεις μου σε παιδιά των τελευταίων τάξεων του Λυκείου και ειδικότερα της Γ' Λυκείου. Με το πέρασμα των χρόνων, η θέληση μου να διδάξω σε τμήμα με περισσότερα παιδιά με ώθησε στην επιλογή της τάξης και ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα αυξάνοντας την εμπειρία μου απο το 2019 σε ένα οργανωμένο φροντιστήριο. Παράλληλα συνεχίζω να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές που επιλέγουν την πιο εντατική και εξατομικευμένη διδασκαλία. Συνολικά φέτος συμπληρώνω την ένατη διδακτική μου χρονιά, παραδίδοντας φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου συνυπολογίζοντας την κατ' οίκον και την φροντιστηριακή εμπειρία! 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η αγάπη μου για την διδασκαλία γεννήθηκε απο μία μικρή ηλικία αλλά απέκτησε μία πιο ξεκάθαρη επιθυμία κατά την διάρκεια της φοίτησής μου στο Πανεπιστήμιο. Παρατήρησα έμπρακτα πως μπορώ να μεταδίδω με αρκετά διαυγή τρόπο αυτά που είχα μάθει άριστα πρωτύτερα παρατηρώντας έντονη προσήλωση απο τους μαθητές μου. Ο στόχος μου ήταν πάντα να μπορώ να μαθαίνω κάποιον τα αρχαία ή την γλώσσα εύκολα χωρίς κόπο ώστε να αγαπήσει και εκείνος έστω λίγο την επιστήμη που αγαπώ αλλά να κατανοήσει παράλληλα πως όσο και αν δεν μας αρέσει κάτι μπορεί να γίνει μέσο κατανόσης της πραγματικότητάς μας.Όσο και αν θεωρούμε ανούσια ή άχρηστη μία πληροφορία μπορούμε να την κάνουμε δική μας εύκολα ώστε να πορευθούμε πιο ομαλά στο πλαίσιο του σχολείου. 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Κατά την πρώτη επαφή με το παιδί και την οικογένειά του ακούω προσεκτικά τις ανάγκες του καθορισμένες απο όλα τα μέλη. Η εκπαιδευτική εικόνα, είναι σχεδόν αδύνατο να διαμορφωθεί απο μία συνάντηση. Πολλές φορές ο μαθητής δεν γνωρίζει συνολικά τα κενά που διαθέτει γιατί δεν γνωρίζει το σύνολο της ύλης αντιστοίχως. Επομένως, το ουσιαστικό πλάνο διδασκαλίας χτίζεται  σταδιακά κατά τα τρία πρώτα μαθήματα. Κατα την διάρκειά τους αξιοποιώ επαναληπτικές ασκήσεις με διδαγμένες θεωρίες της σχολικής χρονιάς που διανύει αλλά κάνω χρήση του διαλόγου επιπρόσθετα προκειμένου να κατανοήσω καλύτερα την προσωπική του οπτική σχετικά με τις αδυναμίες αλλά και τα δυνατά του σημεία. Παράλληλα, η προφορική και γραπτή εξέταση με βοηθά να εξακριβώσω την ικανότητά του να συνδυάζει τα διδαγμένα ώστε να μην έχει αποκομμένες γνώσεις και να κατανοήσω των τρόπο που μαθαίνει και αφομοιώνει. Σημαντικό είναι να επισημάνω πως η διαφορετικότητα κάνει το κάθε μάθημα ξεχωριστό! 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Προετοιμασία για υποτροφίες
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές