Μελέτη δημοτικού στην Κω και διαδικτυακά
Ονομάζομαι Γιαννοπούλου Μαρία, είμαι απόφοιτη νηπιαγωγός, απο το Πανεπιστήμιο Πατρών με μεταπτυχιακό στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Διαμένω στην Κω, λόγω εργασίας ως στρατιωτικός και παραδίδω μαθήματα κατ οίκον και online.
Αναλαμβάνω μελέτη, δημιουργική απασχόληση και υποστήριξη σε όλα τα μαθήματα παιδιών Δημοτικού, με στόχο την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της συγκέντρωσης και της αυτονομίας τους. Έχω εμπειρία στην παράδοση μαθημάτων, γνωρίζω άριστα Αγγλικά και προσαρμόζω κάθε φορά τη μεθοδολογία μου ανάλογα με τις ανάγκες και τον ρυθμό του κάθε παιδιού.
Χαρακτηρίζομαι από ηρεμία, υπομονή και επιμονή, στοιχεία που με βοηθούν να δημιουργώ ένα θετικό και υποστηρικτικό κλίμα μάθησης.
Ως νηπιαγωγός έχω εργαστεί σε σχολείο και τα τελευταία 4 χρόνια παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα.
Από πάντα με γοήτευε ο κόσμος των παιδιών και η δυναμική που έχει η εκπαίδευση να επηρεάσει θετικά τη ζωή τους. Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω βαθιά στη σημασία της σωστής καθοδήγησης στα πρώτα σχολικά χρόνια, όχι μόνο για την ακαδημαϊκή τους πορεία, αλλά και για την ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη.
Στόχος μου είναι να στηρίζω κάθε παιδί με σεβασμό, υπομονή και ενθάρρυνση, ώστε να αγαπήσει τη μάθηση, να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να ανακαλύψει τις δυνατότητές του μέσα από ένα ασφαλές και θετικό περιβάλλον.
Για να κατανοήσω τις ανάγκες κάθε παιδιού, ξεκινώ πάντα με παρατήρηση και διάλογο, τόσο με το ίδιο όσο και με τους γονείς του. Τα πρώτα μαθήματα λειτουργούν συνήθως και ως «διάγνωση», όπου μέσα από ήπιες δραστηριότητες, ερωτήσεις και καθοδηγούμενη μελέτη βλέπω:
- Πού δυσκολεύεται ή χρειάζεται ενίσχυση
- Ποιες είναι οι μαθησιακές του συνήθειες (π.χ. συγκέντρωση, οργάνωση, τρόπος σκέψης)
- Ποιος τρόπος μάθησης του ταιριάζει περισσότερο (οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός κ.λπ.)
Παράλληλα, κρατώ ανοιχτή επικοινωνία με την οικογένεια, ώστε να προσαρμόζω τους στόχους και τη μεθοδολογία μου με βάση την πρόοδο και την καθημερινότητα του παιδιού.
Πιστεύω πως κάθε μαθητής είναι μοναδικός, και η προσέγγισή μου είναι πάντα ευέλικτη, εξατομικευμένη και με στόχο να ενισχύσει τη σιγουριά, την πρωτοβουλία και τη χαρά για μάθηση.