Μαθήματα χημείας, βιολογίας, φυσικής στην Αθήνα και online
Ονομάζομαι Αρούση Σόνια Αγάπη. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Κυτταρικές και Γονιδιακές Θεραπείες από το τμήμα Ιατρικής του ίδιου Πανεπιστημίου. Παράλληλα κατέχω πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Με χαρακτηρίζει η οργανωτικότητα, η υπευθυνότητα και η μεταδοτικότητα.
Εξειδικεύομαι στη διδασκαλία μαθητών όλων των τάξεων Γυμνασίου και Α'-Β΄Λυκείου, για την καλύτερη και βαθύτερη κατανόηση των θετικών επιστημών αλλά και την προετοιμασία τους για τις ενδοσχολικές εξετάσεις. Επιπλέον, παραδίδω ενισχυτικά μαθήματα Βιοχημείας και αναλαμβάνω την εκπόνηση φοιτητικών εργασιών στον τομέα.
Παρέχονται ιδιαίτερα μαθήματα στο χώρο των μαθητών, στο δικό μου χώρο, online, είτε συνδυαστικά, στα Βόρεια Προάστια της Αττικής. Υπάρχει δυνατότητα μαθημάτων σε ολιγομελή group, με ειδικά διαμορφωμένο υλικό.
Σε κάθε περίπτωση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες!
Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά τη διδασκαλία και βλέπει κάθε μαθητή ως ξεχωριστή προσωπικότητα. Με την εμπειρία που κατέχω, τη διδακτική επάρκεια και την επιστημονική μου κατάρτιση ως Χημικός, προσφέρω μεθοδική, κατανοητή διδασκαλία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε παιδιού. Στόχος μου είναι να βρίσκομαι δίπλα στο μαθητή με υπομονή και ενθάρρυνση για να κάνουμε σταθερά βήματα προόδου. Το μάθημα περιλαμβάνει εξατομικευμένο ενισχυτικό υλικό.
Η εμπειρία μου περιλαμβάνει ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, σε μαθήματα Χημείας, Βιολογίας και Φυσικής, εστιάζοντας στην κατανόηση της ύλης και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης ασκήσεων. Παράλληλα έχω εμπειρία στην ενισχυτική μελέτη μικρότερων μαθητών δημοτικού.
Η διδασκαλία μου δίνει τη δυνατότητα να μεταδώσω την αγάπη μου για τις θετικές επιστήμες και να συμβάλλω ουσιαστικά στην πρόοδο των μαθητών. Πρόκειται για ένα κλάδο όπου η συνέπεια, η μεθοδικότητα και η σωστή καθοδήγηση μπορούν να κάνουν ουσιαστική διαφορά.
Η αξιολόγηση ξεκινά από την πρώτη συνάντηση, μέσα από ερωτήσεις, δοκιμαστικές ασκήσεις και προφορική συζήτηση. Σκοπός είναι να ανιχνεύσω τα κενά, τις παρερμηνείες και τον τρόπο σκέψης κάθε μαθητή, ώστε να θέσουμε σωστές προτεραιότητες, διαμορφώνοντας ένα εξατομικευμένο πλάνο μελέτης. Η πρόοδος παρακολουθείται μέσα από επαναλήψεις, τεστ και συνεχή ανατροφοδότηση.