Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) στην Αθήνα και online
Είμαι πτυχιούχος Οικονομικών με μεταπτυχιακές σπουδές στον ίδιο τομέα. Διαθέτω πολυετή διδακτική εμπειρία στη διδασκαλία των μαθημάτων Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) σε μαθητές Λυκείου, με έμφαση στην προετοιμασία για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
✅ Παρέχω εξατομικευμένη υποστήριξη, σύμφωνα με τις ανάγκες και το επίπεδο κάθε μαθητή
✅ Στοχευμένη κάλυψη της ύλης με αναλυτικές σημειώσεις, ασκήσεις και τακτικά διαγωνίσματα προσομοίωσης.
✅ Σταθερά υψηλά ποσοστά επιτυχίας
✅ Δυνατότητα μαθημάτων δια ζώσης ή και εξ αποστάσεως μέσω διαδικτυακών πλατφορμών
Στόχος μου είναι όχι μόνο η επιτυχία στις εξετάσεις, αλλά και η ουσιαστική κατανόηση των οικονομικών εννοιών με τρόπο απλό, κατανοητό και ενδιαφέρον.
📞 Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες και διαθεσιμότητα.
- Καθοδήγηση μαθητών με διαφορετικά επίπεδα εκκίνησης, μέσα από εξατομικευμένο πλάνο διδασκαλίας.
- Καθοδήγηση μαθητών για τον σωστό τρόπο διαβάσματος του μαθήματος
- Δομημένη ύλη με διαρκή ανατροφοδότηση και αξιολόγηση
- Εκπαίδευση πάνω στις τεχνικές διαχείρισης χρόνου και άγχους κατά τη διάρκεια των εξετάσεων
- Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών και καλλιέργεια της αυτενέργειας
- Τακτικά διαγωνίσματα προσομοίωσης και ανάλυση αποτελεσμάτων
Διδάσκω τα μαθήματα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ και Μαθηματικά από το 2011 σε φροντιστήρια και σε ιδιαίτερα μαθήματα, με αποκλειστική εστίαση στην προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Η πολυετής μου εμπειρία μου έχει επιτρέψει να αναπτύξω μεθοδική, αποδοτική και προσαρμοσμένη διδασκαλία, βασισμένη στις ανάγκες κάθε μαθητή.
Η επιτυχία των μαθητών μου είναι για μένα η καλύτερη επιβεβαίωση της αξίας της διδασκαλίας μου. Επενδύω στη σχέση εμπιστοσύνης με κάθε μαθητή, δημιουργώντας ένα θετικό και αποδοτικό μαθησιακό περιβάλλον.
Η επιλογή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία δεν ήταν τυχαία. Από τα φοιτητικά μου χρόνια ακόμη, με ενθουσίαζε η ιδέα να μεταδώσω τη γνώση με τρόπο απλό και κατανοητό, να βοηθήσω ανθρώπους να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητές τους και να πετύχουν τους στόχους τους.
Η οικονομική επιστήμη ήταν πάντα το αντικείμενο που με ενδιέφερε, όμως η επικοινωνία με τους μαθητές, η χαρά της προόδου και η ουσιαστική επιρροή που μπορεί να έχει ένας καλός εκπαιδευτικός στη ζωή ενός νέου ανθρώπου, είναι αυτά που με έκαναν να αφοσιωθώ στη διδασκαλία.
📌 Τα βασικά μου κίνητρα και στόχοι:
- Να κάνω τα Οικονομικά κατανοητά και ενδιαφέροντα, ακόμη και σε μαθητές που ξεκινούν με φόβο ή ανασφάλεια
- Να στηρίξω κάθε μαθητή ξεχωριστά, να ενισχύσω την αυτοπεποίθησή του και να τον οδηγήσω με ασφάλεια στην επιτυχία
- Να καλλιεργώ όχι μόνο γνώση αλλά και δεξιότητες όπως η οργάνωση, η μεθοδικότητα και η υπευθυνότητα
- Να δημιουργώ ένα θετικό μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο ο μαθητής νιώθει σιγουριά, σεβασμό και κίνητρο για προσπάθεια
Κάθε μαθητής είναι μοναδικός και χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση για να μπορέσει να αποδώσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Η κατανόηση των εκπαιδευτικών του αναγκών αποτελεί για μένα το πρώτο και σημαντικότερο βήμα πριν ξεκινήσει η συστηματική διδασκαλία.
🔍 Η διαδικασία που ακολουθώ περιλαμβάνει:
- Αρχική διάγνωση επιπέδου
Μέσα από σύντομες δοκιμασίες και μια ειλικρινή συζήτηση με τον μαθητή (και τους γονείς, όπου χρειάζεται), εντοπίζω τυχόν κενά στη γνώση, τον βαθμό κατανόησης της ύλης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. - Ανάλυση τρόπου μάθησης
Παρατηρώ πώς μαθαίνει ο μαθητής πιο αποτελεσματικά (οπτικά, ακουστικά, μέσα από παραδείγματα ή εφαρμογές) και προσαρμόζω τη διδασκαλία στο μαθησιακό του στυλ. - Καθορισμός στόχων
Θέτουμε μαζί ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους, τόσο για την καθημερινή πρόοδο όσο και για την τελική επίδοση στις εξετάσεις. - Συνεχής ανατροφοδότηση & προσαρμογή
Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρακολουθώ στενά την πορεία του μαθητή και αναπροσαρμόζω το πλάνο διδασκαλίας, όπου χρειάζεται.
📘 Με αυτό τον τρόπο, χτίζω μια εξατομικευμένη στρατηγική μάθησης που βοηθά τον μαθητή να κερδίσει αυτοπεποίθηση, να οργανώσει σωστά τη μελέτη του και να φτάσει στους στόχους του με σιγουριά και σταθερότητα.