Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και του τμήματος Ηλεκτρολογίας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών με παιδαγωγική κατάρτιση (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) και πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).
Ως καθηγητής Πληροφορικής και Ηλεκτρολογίας, διαθέτω εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία σε δύο κρίσιμους τομείς της σύγχρονης τεχνολογίας. Η εμβάθυνση στην Πληροφορική καλύπτει ένα ευρύ φάσμα, από τον προγραμματισμό, τις δομές δεδομένων και τους αλγορίθμους, μέχρι τα δίκτυα υπολογιστών, τις βάσεις δεδομένων και την ανάπτυξη λογισμικού.
Παράλληλα, η γνώση στην Ηλεκτρολογία περιλαμβάνει τις βασικές αρχές των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, τις ηλεκτρικές μετρήσεις, τις ηλεκτρικές μηχανές, τα ηλεκτρονικά ισχύος και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει την κατανόηση τόσο του hardware όσο και του software, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε:
- Φοιτητές - μαθήματα σχετικά με Πληροφορική και Ηλεκτρολογία
- Μαθητές Γενικού Λυκείου (Β' και Γ' τάξη) – Πληροφορική
- Μαθητές ΕΠΑ.Λ.:
- Δίκτυα ΗΥ
- Προγραμματισμός ΗΥ
- Ψηφιακά Συστήματα
- Ηλεκτροτεχνία II
- Ηλεκτρικές Μηχανές
- Στοιχεία Μηχανών
- Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
- Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
- Στοιχεία Ψύξης – Κλιματισμού
- Ναυτικές Μηχανές
- Ναυσιπλοΐα II
- Ναυτικό Δίκαιο
Έχω αποκτήσει σημαντική επαγγελματική εμπειρία σε όλους σχεδόν τους τομείς των βασικών τίτλων σπουδών μου. Επιπλέον έχω πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση καθώς παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές από το 2010 και εργάζομαι σε φροντιστήρια από το 2014.
Προσφέρω μαθήματα σε πολλαπλά επίπεδα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε μαθητή. Είτε πρόκειται για μαθητές Λυκείου που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα μαθήματα, είτε για προετοιμασία Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Επιπλέον, παρέχω υποστήριξη σε φοιτητές ΤΕΙ/ΑΕΙ σε μαθήματα ηλεκτρολογικού ή πληροφορικού αντικειμένου, βοηθώντας τους να κατανοήσουν σύνθετες έννοιες, να λύσουν ασκήσεις και να προετοιμαστούν για εξετάσεις. Η διδασκαλία μου είναι ευέλικτη και στοχευμένη, με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και την κατανόηση σε βάθος.
Η διδακτική μου προσέγγιση είναι ανθρωποκεντρική και προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή, ανεξαρτήτως επιπέδου. Εστιάζω στην ενεργό συμμετοχή και την πρακτική εφαρμογή της θεωρίας, μέσα από πλήθος παραδειγμάτων και ασκήσεων.
Χρησιμοποιώ σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία και προσομοιώσεις για να κάνω την ύλη πιο κατανοητή και ενδιαφέρουσα, ειδικά σε σύνθετα θέματα Ηλεκτρολογίας και Προγραμματισμού.
Στόχος μου είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, η επίλυση προβλημάτων και η καλλιέργεια της αυτονομίας στη μάθηση. Παρέχω εξατομικευμένη υποστήριξη και ανατροφοδότηση, δημιουργώντας ένα φιλικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον για όλους τους μαθητές, από Λύκειο έως ενήλικες.
Διαθέτω εκτενή και πολυδιάστατη επαγγελματική εμπειρία ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών, με πάνω από μια δεκαετία ενεργούς παρουσίας σε τεχνολογικά προκλητικά περιβάλλοντα.
Η πορεία μου περιλαμβάνει την επιτυχή συμμετοχή σε έργα που εκτείνονται από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ηλεκτρονικών κυκλωμάτων για βιομηχανικές εφαρμογές έως την ανάπτυξη προηγμένου λογισμικού για ενσωματωμένα συστήματα και συστήματα ελέγχου.
Έχω εξειδικευτεί στην ανάπτυξη αυτοματισμών και στον προγραμματισμό μικροελεγκτών, εφαρμόζοντας τις γνώσεις μου σε τομείς όπως η βελτιστοποίηση ενεργειακών συστημάτων και ο αυτοματοποιημένος έλεγχος διεργασιών. Η καθημερινότητά μου περιελάμβανε την ανάλυση σύνθετων προβλημάτων, την ανάπτυξη αλγορίθμων και την υλοποίηση λύσεων που γεφυρώνουν αποτελεσματικά το χάσμα μεταξύ hardware και software. Η εμπειρία μου στην ανάλυση δεδομένων και τη διαχείριση βάσεων δεδομένων συμπληρώνει το προφίλ μου, επιτρέποντας την ανάπτυξη ολοκληρωμένων τεχνολογικών συστημάτων.
Αυτή η πρακτική εμπειρία μου επιτρέπει να προσφέρω στους μαθητές όχι μόνο θεωρητική γνώση, αλλά και εφαρμοσμένη κατανόηση των εννοιών, προετοιμάζοντάς τους για τις πραγματικές προκλήσεις του κλάδου.
Η επιλογή της διδασκαλίας δεν ήταν απλώς μια επαγγελματική πορεία, αλλά μια συνειδητή απόφαση που πηγάζει από βαθιά κίνητρα και ξεκάθαρους στόχους. Ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών, έχω ζήσει από πρώτο χέρι τη δύναμη της τεχνολογίας και την αδιάκοπη εξέλιξή της. Αυτή η γοητεία για το αντικείμενο με οδήγησε στο να θέλω να μεταδώσω όχι μόνο τη γνώση, αλλά και τον ενθουσιασμό για την επιστήμη και την καινοτομία.
Βασικό μου κίνητρο είναι να εμπνεύσω τους μαθητές να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους και να αναπτύξουν την αγάπη για τη μάθηση. Πιστεύω ακράδαντα ότι η Πληροφορική και η Ηλεκτρολογία δεν είναι απλώς θεωρητικά μαθήματα, αλλά εργαλεία που διαμορφώνουν το μέλλον μας. Στόχος μου είναι να φωτίσω τις σύνθετες έννοιες, να τις κάνω προσιτές και να δείξω την πρακτική τους εφαρμογή, ώστε οι μαθητές να αντιληφθούν την πραγματική τους αξία.
Επιπλέον, επιδιώκω να καλλιεργήσω την κριτική σκέψη και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, δεξιότητες απαραίτητες όχι μόνο για τις εξετάσεις, αλλά και για τη ζωή. Θέλω οι μαθητές μου να γίνουν σκεπτόμενα άτομα, ικανά να προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογικές προκλήσεις. Η διδασκαλία μου στοχεύει στην ενδυνάμωση κάθε ατόμου, είτε πρόκειται για έναν μαθητή Λυκείου που ονειρεύεται μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έναν φοιτητή που αναζητά κατανόηση σε εξειδικευμένα μαθήματα, είτε έναν ενήλικα που επιθυμεί να αναβαθμίσει τις γνώσεις του σε έναν ταχέως εξελισσόμενο κόσμο. Η χαρά της κατανόησης και η επιτυχία των μαθητών μου αποτελούν τη μεγαλύτερη ανταμοιβή.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή αποτελεί το θεμέλιο για την επιτυχημένη διδασκαλία και είναι μια δυναμική διαδικασία που απαιτεί προσοχή και ευελιξία. Ξεκινώ πάντα με μια αρχική συζήτηση με τον μαθητή (και τους γονείς, αν πρόκειται για ανήλικο), όπου θέτω ερωτήσεις για το ιστορικό του, τις προηγούμενες επιδόσεις του, τα σημεία που τον δυσκολεύουν, αλλά και τα ενδιαφέροντά του. Αυτή η πρώτη επαφή είναι κρίσιμη για να αντιληφθώ το μαθησιακό του στυλ, τυχόν προϋπάρχοντα κενά και τους προσωπικούς του στόχους.
Στη συνέχεια, χρησιμοποιώ διαγνωστικές ασκήσεις ή σύντομα τεστ στην αρχή των μαθημάτων, όχι για βαθμολόγηση, αλλά για να αξιολογήσω το επίπεδο γνώσεων και να εντοπίσω συγκεκριμένες αδυναμίες σε βασικές έννοιες. Η παρατήρηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι εξίσου σημαντική: πώς αντιδρά σε νέα πληροφορία, ποιες ερωτήσεις κάνει, πού κολλάει, πότε δείχνει ενθουσιασμό.
Επιπλέον, δίνω μεγάλη έμφαση στην ενεργή ακρόαση του μαθητή, ενθαρρύνοντάς τον να εκφράζει τις απορίες του, τους προβληματισμούς του και ακόμα και τις προτιμήσεις του για τη διδασκαλία. Το συνεχές feedback και η προσαρμογή της ύλης και της μεθοδολογίας με βάση την πρόοδο και τις αντιδράσεις του μαθητή, εξασφαλίζουν ότι το μάθημα παραμένει πάντα στοχευμένο και αποτελεσματικό. Μέσω αυτής της ολιστικής προσέγγισης, μπορώ να διαμορφώσω ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται πλήρως στις εκπαιδευτικές του ανάγκες.