Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γεωργιάδης Θοδωρής

45 ετών
Πολιτικές Επιστήμες
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Πολιτικές Επιστήμες Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού

Πτυχιούχος Τμήματος Πολιτικών Επιστημών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, παραδίδει μαθήματα Πολιτικών Επιστημών, Διεθνών Σχέσεων, Ιστορίας, Φιλοσοφίας, Κοινωνιολογίας.

Παρέχεται χρήση εξωσχολικών βιβλίων και οπτικοακουστικού υλικού. Παραδίδονται διαδικτυακά μαθήματα.

Η καθημερινή ενασχόληση με διαφορετικές προσωπικότητες ανθρώπων/μαθητών λειτουργεί επιπρόσθετα στη διδακτική εμπειρία που διαθέτω.

Η αέναη προσπάθεια μου να κατανοήσουν οι μαθητές πως η γνώση είναι δύναμη τόσο για την μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία όσο και για την πρόοδο της αγωγής του εαυτού τους.

Το κίνητρο για τη διδασκαλία είναι ο βιοπορισμός. Ο στόχος όμως είναι  η ηθική ανταμοιβή όταν φοιτητες που δεν ενδιαφέρονταν για συγκεκριμένα μαθήματα στο τέλος των μαθήματων αντιλαμβάνονται πως οι λέξεις/γνώσεις δεν είναι απλά γράμματα σε χαρτί και κενές νοήματος.

Με ειλικρινή συζήτηση θα προσπαθήσω να αντιληφθώ εάν ο μαθητής έχει κενά στην ύλη που τον προβληματίζουν, εάν δεν αγαπά το αντικείμενο των σπουδών του και αντιμετωπίζει τα μαθήματα διεκπεραιωτικά.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η αέναη προσπάθεια μου να κατανοήσουν οι μαθητές πως η γνώση είναι δύναμη τόσο για την μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία όσο και για την πρόοδο της αγωγής του εαυτού τους.

Οι λόγοι που κάποιος θα επέλεγε να συνεργαστούμε βασίζονται στην εμπειρία και την προσέγγισή μου στη διδασκαλία.

Καταρχάς, ως πτυχιούχος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, διαθέτω τις ακαδημαϊκές γνώσεις και την εξειδίκευση σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των Πολιτικών Επιστημών, των Διεθνών Σχέσεων, της Ιστορίας, της Φιλοσοφίας και της Κοινωνιολογίας. Αυτή η ποικιλία εκπαιδευτικού υποβάθρου μου επιτρέπει να αντιμετωπίσω πολλές πτυχές και διαστάσεις των θεμάτων.

Επιπλέον, η διδασκαλία μου διακρίνεται από τον επαγγελματισμό και την προσήλωση προς την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών. Η διανοητική επικοινωνία και η προσωπική επαφή με τους μαθητές είναι στο επίκεντρο της διδασκαλίας μου. Προσπαθώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες και τις δυνατότητες τους και να τους εμπνεύσω να ανακαλύψουν την αξία της γνώσης.

Επιπλέον, η διδασκαλία διαδικτυακά αποτελεί έναν πρόσθετο παράγοντα που με καθιστά ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις. Μπορώ να προσφέρω εξαιρετική εκπαίδευση διαδικτυακά, διασφαλίζοντας ότι οι μαθητές λαμβάνουν την καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία.

Τέλος, η πάθος μου για τη διδασκαλία και η αφοσίωσή μου στην εκπαίδευση είναι εμφανείς στην καθημερινή μου προσπάθεια να ενθαρρύνω τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη σημασία της γνώσης και της εκπαίδευσης για την προσωπική τους ανάπτυξη. Η ηθική μου ανταμοιβή είναι να βλέπω μαθητές που αρχικά δεν ενδιαφέρονταν για τα μαθήματά μου να ανακαλύπτουν την αξία της γνώσης και της εκπαίδευσης.

Επαγγελματική Εμπειρία

Η καθημερινή ενασχόληση με διαφορετικές προσωπικότητες ανθρώπων/μαθητών λειτουργεί επιπρόσθετα στη διδακτική εμπειρία που διαθέτω.

Η επαγγελματική μου εμπειρία αποτελεί ένα πολύτιμο μέρος της πορείας μου και έχει συμβάλει σημαντικά στον προσωπικό μου και επαγγελματικό μου αναπτυξιακό προσανατολισμό. Έχοντας αποφοιτήσει από το Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αποφάσισα να αφιερώσω την καριέρα μου στον χώρο της εκπαίδευσης.

Ως εκπαιδευτής, διδάσκω μαθήματα πολιτικών επιστημών, διεθνών σχέσεων, ιστορίας, φιλοσοφίας και κοινωνιολογίας. Η εμπειρία μου σε αυτόν τον τομέα με έχει διδαχθεί ότι η διδασκαλία είναι πολύ περισσότερο από απλά τη μετάδοση γνώσεων. Έχω ανακαλύψει τη σημασία της προσωπικής επαφής με τους μαθητές και τη δυνατότητα να αντλήσω έμπνευση από τις διαφορετικές προσωπικότητες και απόψεις τους.

Μια από τις σημαντικότερες πτυχές της επαγγελματικής μου εμπειρίας είναι η διδασκαλία διαδικτυακά, η οποία ανοίγει νέες προοπτικές και προκλήσεις. Η διαδικτυακή εκπαίδευση απαιτεί επιπλέον προσαρμογή και δημιουργικότητα από τη μεριά μου, καθώς πρέπει να διασφαλίσω ότι οι μαθητές λαμβάνουν την καλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία ακόμα και από απόσταση.

Πέρα από τη διδασκαλία, η επαγγελματική μου εμπειρία έχει ενισχύσει την ηθική μου ανταμοιβή. Όταν βλέπω φοιτητές που αρχικά δεν ενδιαφέρονταν για τα μαθήματα μου να αντιλαμβάνονται την αξία της γνώσης και να αναπτύσσουν το ενδιαφέρον τους, αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση. Αυτή η επίτευξη με ωθεί να συνεχίσω τη διδασκαλία με πάθος και αφοσίωση.

Στην πορεία μου ως εκπαιδευτής, πάντα προσπαθώ να αντλήσω από την εμπειρία μου τον πλούτο της γνώσης και της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης. Η διδασκαλία είναι για μένα περισσότερο από επάγγελμα, είναι αφοσίωση στην ανάπτυξη των μαθητών και την προώθηση της γνώσης ως εργαλείο εξέλιξης και ενδυνάμωσης στην κοινωνία μας.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα τον ρόλο της διδασκαλίας για διάφορους λόγους  και αυτοί οι εκφράζουν τα κίνητρά μου και τους στόχους μου σε αυτόν τον σημαντικό τομέα

Η επιλογή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία αντικατοπτρίζει τα βαθύτερα κίνητρά μου και τους στόχους μου στον τομέα αυτόν. Η διδασκαλία αποτελεί για μένα πολλά περισσότερα από απλά έναν επάγγελμα, αλλά μια πραγματική αφοσίωση και προσφορά προς την κοινωνία και τις επόμενες γενιές.

Ένα από τα κύρια κίνητρα που με ώθησαν προς τη διδασκαλία είναι η αγάπη μου για την εκπαίδευση και τη γνώση. Πιστεύω ότι η γνώση είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση του ανθρώπου. Θεωρώ ότι κάθε μαθητής έχει το δικαίωμα να αποκτήσει πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση και να αναπτύξει το δικό του δυναμικό.

Πέραν αυτού, η καθημερινή μου επαφή με διάφορες προσωπικότητες ανθρώπων και μαθητών αποτελεί πηγή έμπνευσης. Η διδασκαλία μου με επιτρέπει να αντλήσω γνώσεις από τις διάφορες απόψεις και εμπειρίες τους, ενισχύοντας έτσι την διδακτική μου προσέγγιση.

Ένα ακόμα κίνητρο είναι η ανταμοιβή που προκύπτει από την πρόοδο των μαθητών. Όταν παρατηρώ τους μαθητές που αρχικά δεν ενδιαφέρονταν για συγκεκριμένα μαθήματα να αντιλαμβάνονται την αξία της γνώσης και να αναπτύσσουν ενδιαφέρον και πάθος για τη μάθηση, αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση και επιβράβευση.

Η επιθυμία μου να συμβάλω στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των Φοιτητων  αποτελεί τον στόχο μου. Πιστεύω ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλά μεταφορά γνώσεων, αλλά μια πορεία αυτοσχεδιασμού, κριτικής σκέψης και προσωπικής ανάπτυξης.

Συνοψίζοντας, η επιλογή μου για τη διδασκαλία στηρίζεται στην αγάπη μου για τη γνώση, την ανάπτυξη των μαθητών, την προσωπική επιτυχία τους και την ανάγκη να συνεισφέρω στην κοινωνία μας μέσω της εκπαίδευσης.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Με ειλικρινή συζήτηση θα προσπαθήσω να αντιληφθώ εάν ο μαθητής έχει κενά στην ύλη που τον προβληματίζουν, εάν δεν αγαπά το αντικείμενο των σπουδών του και αντιμετωπίζει τα μαθήματα διεκπεραιωτικά.

Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, χρειάζεται να ακολουθηθεί μια διαδικασία που συνδυάζει παρατήρηση, επικοινωνία και ανάλυση. Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή απαιτεί προσοχή, αφοσίωση και την εφαρμογή ενός συστηματικού προσεγγίσεων.

Παρατήρηση: Παρατηρώντας τον μαθητή  και τις συμπεριφορές, τις αντιδράσεις του κατά τη διάρκεια του μαθήματος, στις ομάδες εργασίας, στις διαλέξεις. και την ακαδημαϊκή απόδοσή του.

Συνομιλία:  Ακούγοντας τις απόψεις και τις ανησυχίες του σχετικά με την εκπαίδευση και την απόδοσή του. Καλύπτουμε θέματα όπως οι αγαπημένοι του μαθητικοί τομείς, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει και οι εκπαιδευτικοί του στόχοι.

Αξιολόγηση: Χρησιμοποιήσουμε εργαλεία αξιολόγησης, όπως διαγνωστικά τεστ, για να ανακαλύψουμε τις ακαδημαϊκές του ικανότητες και τα κενά στη γνώση.

Συνεργασία με τους γονείς: Συνεργασία με τους γονείς για να μάθετε περισσότερα για τον μαθητή. Οι γονείς μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του παιδιού τους.

Προσαρμογή: Με βάση τις παρατηρήσεις, τις συνομιλίες και τις αξιολογήσεις, προσαρμόζουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τις μεθόδους διδασκαλίας για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του μαθητή.

Με αυτούς τους τρόπους, θα είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή, βοηθώντας τον να επιτύχει στο ακαδημαϊκό και προσωπικό του ταξίδι

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

7 Κριτικές

Είναι  εκπαιδευτικός όχι μόνο για τις γνώσεις που έχει και μπορεί να  τις μεταφέρει μέσα από ένα  διαδραστικό μάθημα, αλλά το ότι  πραγματικα μπορεί να προσαρμοστεί στις δικές σου ανάγκες ! Προσφέρει συνδυασμό μάθησης και συμπαράστασης.

Γκιτσας Γιώργος

Εξαιρετικός καθηγητής. Μεταδίδει την γνώση του με τρόπο που κεντρίζει το ενδιαφέρον και είναι πάντα είναι συνεπής στη διδασκαλία του. Πραγματικά ενδιαφέρθηκε για την επιτυχία μου και με βοήθησε σε ό,τι χρειάστηκα για να πετύχω τους στόχους μου 

Γιώργος Ελευθερίου

Καθηγητής με μεταδοτικότητα, συνέπεια. Ενδιαφέρεται για το μάθημα και βρίσκει τρόπους να ανταποκριθεί στις ανάγκες του Φοιτητή. Η προσέγγιση τoυ είναι πολύ επαγγελματική και ανθρώπινη.

Γεωργία Κουκουτού