Οικονομολόγος εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία, κάτοχος παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με πιστοποιήσεις επιμόρφωσης στις μαθησιακές δυσκολίες και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αναλαμβάνω την προετοιμασία μαθητών και απόφοιτων Λυκείου ΓΕΛ & ΕΠΑΛ για τα μαθήματα "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" (ΑΟΘ) & "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης" (ΑΟΔ) των Πανελληνίων εξετάσεων.
Ξεκινούν online από Οκτώβριο:
- νέα ομαδικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για την προετοιμασία ΑΟΘ & ΑΟΔ για μαθητές Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (μηνιαίο κόστος 80€ ΑΟΘ ΓΕΛ / 75€ ΑΟΘ ΕΠΑΛ / 75€ ΑΟΔ ΕΠΑΛ)
- νέα ομαδικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για την προετοιμασία ΑΟΘ & ΑΟΔ για απόφοιτους Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (μηνιαίο κόστος 80€ ΑΟΘ ΓΕΛ / 75€ ΑΟΘ ΕΠΑΛ / 75€ ΑΟΔ ΕΠΑΛ)
- νέα ομαδικά προγράμματα χειμερινής προετοιμασίας ΑΟΘ & ΑΟΔ 30 εβδομάδων (κάλυψης όλης της εξεταστέας ύλης των Πανελληνίων) για μαθητές Β’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (μηνιαίο κόστος 80€ ΑΟΘ ΓΕΛ / 75€ ΑΟΘ ΕΠΑΛ / 75€ ΑΟΔ ΕΠΑΛ)
Περιορισμένος αριθμός θέσεων! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ομαδικά προγράμματα, στείλτε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας!
Επίσης, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα και διαδικτυακά μαθήματα σε γκρουπ μαθητών στα μαθήματα
''Αρχές Λογιστικής" σε μαθητές Β' Λυκείου ΕΠΑΛ & "Αρχές Οικονομίας" σε μαθητές Α' Λυκείου ΕΠΑΛ
*Η τιμή των ιδιαίτερων μαθημάτων αναφέρεται σε 1 πραγματική ώρα 60 λεπτών και όχι διδακτική ώρα 40-45 λεπτών!! Τιμές συζητήσιμες - Κλείστε το δωρεάν δοκιμαστικό μάθημά σας!
ΔΕΝ αναλαμβάνω εκπόνηση εργασιών και προετοιμασία φοιτητών για εξεταστική περίοδο!
Παροχές
– Δωρεάν παροχή πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού. Δεν απαιτούνται επιπλέον βοηθήματα και βιβλία, διότι υπάρχει τεράστια γκάμα θεμάτων και υποδειγμάτων που αναλύουν τόσο τη θεωρία, όσο και τη μεθοδολογία των ασκήσεων εντός της εκπαιδευτικής μου πλατφόρμας.
- Δωρεάν παροχή επιπλέον οπτικοακουστικού εκπαιδευτικού υλικού και χρήση εναλλακτικών τρόπων μάθησης, ώστε ο μαθητής να αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το μάθημα και να κατανοήσει σε βάθος τη γνώση!
- Δωρεάν παροχή ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού εργαλείου για εξάσκηση σε θέματα Πανελληνίων του μαθήματος ΑΟΘ και ΑΟΔ!
Μέθοδοι και Μέσα διδασκαλίας
– Οργάνωση – Συνέπεια – Δέσμευση για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία!
– Προσαρμοστικότητα στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στον ρυθμό μάθησης του μαθητή!
– Παροχή συμβουλευτικής και ψυχολογικής στήριξης στους μαθητές για ενδυνάμωση των στόχων τους και αποτελεσματική διαχείριση των απαιτήσεων της χρονιάς!
– Προετοιμασία με χρονοδιαγράμματα μελέτης για να εδραιωθούν οι τρόποι οργάνωσης της μελέτης και των καθηκόντων και να αποβληθεί κάθε μορφή άγχους και πίεσης μέσω της έγκαιρης και μεθοδικής διαχείρισης της ύλης!
– Συνδυασμός κλασικών αλλά και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας και αξιολόγησης. Εφαρμογή κλασικών μεθόδων για εξοικείωση με τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος στις Πανελλαδικές και σύγχρονων μεθόδων για εξοικονόμηση χρόνου και επεξεργασία περισσότερων θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας.
– Συνεχής επαφή με τον μαθητή για επίλυση αποριών.
Φιλοσοφία
Δεν υπάρχει γρήγορος τρόπος, σύντομη διαδρομή ή μαγικά τεχνάσματα για να φτάσουμε στην επιτυχία. Η επιτυχία απαιτεί σκληρή δουλειά! Κάθε άνθρωπος μπορεί να μάθει και να εξελιχθεί! Το έργο του δασκάλου είναι να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες, αξιοποιώντας κάθε δυνατή εναλλακτική μέθοδο για να αγαπήσει ο μαθητής το αντικείμενο μάθησης , να αποκτήσει τα κατάλληλα κίνητρα και να βρει τη ψυχική δύναμη να δεσμευτεί στην προσπάθεια αυτή!
8ετή εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα Οικονομικών
Διδακτική εμπειρία στη Μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΔΙΕΚ) από το 2019 στα παρακάτω μαθήματα:
1. Αρχές Οικονομίας
2. Διοίκηση επιχειρήσεων
3. Λογιστική
4. Στατιστική
5. Τουριστικό Marketing
Επίσης εργάστηκα για 20 χρόνια ως στέλεχος στον ιδιωτικό τομέα
Αγαπώ τη διδασκαλία γιατί μου δίνει την δυνατότητα να έχω αλληλεπίδραση με τους μαθητές μου και να υποστηρίζω με επιμονή και υπομονή τους προσωπικούς τους στόχους!
Μέσω συζήτησης με τον μαθητή και μέσω επίλυσης διαγνωστικών τεστ με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Επιπλέον, παρέχεται δωρεάν στον εκπαιδευόμενο (καθ' όλη τη διάρκεια των μαθημάτων του), ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο που μας βοηθάει να εντοπίσουμε τυχόν ελλείψεις και αδυναμίες του μαθητή.
Εξάλλου, η μάθηση δεν είναι μονόδρομος. Αντιθέτως, υπάρχουν πολλοί τρόποι κατάκτησης της γνώσης, γι' αυτό εντοπίζουμε τις μεθόδους που μας βοηθούν περισσότερο για να φτάσουμε στους στόχους μας!