Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κουμπάκη Ροδάμα

Πολεδομία Χωροταξία
Αρχιτέκτονας Μηχανικός
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
Ε.Μ.Π
Master - Πολεδομία Χωροταξία 2022
Δ.Π.Θ
Master - Αρχιτέκτονας Μηχανικός 2017
Απευθύνομαι σε
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Παραδίδονται μαθήματα σχεδίου από Αρχιτέκτονα Μηχανικό.  Είμαι απόφοιτη Αρχιτεκτονικής σχολής, απόφοιτη μεταπτυχιακού προγράμματος στην Πολεοδομία – Χωροταξία και εργάζομαι ως Αρχιτέκτονας μηχανικός και καθηγήτρια σχεδίου. Παραδίδω μαθήματα Αρχιτεκτονικού σχεδίου (θεωρία και εφαρμογή), μαθήματα AutoCad 2D και τρισδιάστατη απεικόνιση με την χρήση του SketchUp. Στην τρισδιάστατη απεικόνιση χρησιμοποιώ το πρόγραμμα του V-Ray για την διαδικασία του φωτορεαλισμού. Τα μαθήματα γίνονται εξ αποστάσεως μέσω Skype, ατομικά ή σε μικρά γρουπ και εξατομικεύονται με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας.  Παρέχω υποστήριξη σε φοιτητές για την προετοιμασία για εξετάσεις ή την εκπόνηση εργασιών για την σχολή τους, αλλά δεν τις αναλαμβάνω εξ ολοκλήρου. Παρέχω επίσης υποστήριξη κατά την διαδικασία ανάπτυξης προσωπικού πορτφόλιο  σε απόφοιτους αρχιτεκτονικής σχολής και σχολής διακόσμησης για την δημιουργία κατάλληλου υλικού (σχέδια και τρισδιάστατες απεικονίσεις).

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Τα μαθήματα προσαρμόζονται στον κάθε μαθητή/τρια και τις ανάγκες του, όπως επίσης και στον ρυθμό που αισθάνεται άνετα. Αυτό σημαίνει πως αξιολογούμε στην αρχή τις ανάγκες και τον στόχο, για παράδειγμα αν πρόκειται για επαγγελματική χρήση, για προσωπική/ερασιτεχνική χρήση ή στα πλαίσια κάποιας εκπαιδευτικής διαδικασίας (προετοιμασία για εξετάσεις, φοιτητική εργασία, στήσιμο portfolio κλπ) και με βάση αυτά γίνεται η οργάνωση του μαθήματος. Ακόμη, συνδιαμορφώνουμε τόσο στην αρχή, όσο και στην πορεία, τον ρυθμό των μαθημάτων, για να είναι κατάλληλα, τόσο στο πρόγραμμα του μαθητή/τριας, όσο και για την καλύτερη κατανόηση του σχεδιαστικού προγράμματος (πχ. εστίαση σε συγκεκριμένη ενότητα). Για την καλύτερη κατανόηση επίσης, είναι σημαντικό να εξοικιωθεί ο μαθητής/τρια με όλα τα στάδια για την ολοκλήρωση ενός σχεδίου και για αυτό το λόγο κατα τη διάρκεια των μαθημάτων δουλεύουμε με βάση κάποιο πρότζεκτ της επιλογής του/της, έτσι ώστε ολοκληρώνοντας τα μαθήματα να έχει δει όλα τα στάδια της σχεδιαστικής διαδικασίας που τον/την ενδιαφέρει.

Επαγγελματική Εμπειρία

Ασχολούμαι με το σχέδιο απο το 2006 και η επαγγελματική μου ενασχόληση με αυτό μέσω της διδασκαλίας του αρχιτεκτονικού σχεδίου και των σχεδιαστικών προγραμμάτων με την χρήση Η/Υ ξεκίνησε το 2017. Στο ίδιο διάστημα εργάζομαι παράλληλα ως Αρχιτέκτονας Μηχανικός μέσω συνεργασίας με αρχιτεκτονικά και τεχνικά γραφεία αλλά και αυτόνομα ως ελεύθερη επαγγελματίας. Ως καθηγήτρια σχεδίου έχω ασχοληθεί τόσο με αρχάριους μαθητές που δοκιμάζουν για πρώτη φορά κάποιο σχεδιαστικό πρόγραμμα ή έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη θεωρία του σχεδίου, όσο και με προχωρημένους μαθητές και επαγγελματίες που χρειάζονται βοήθεια στην οργάνωση της δουλειάς τους και την καλύτερη γνώση και εξοικείωση με το αντίστοιχο σχεδιαστικό πρόγραμμα της επιλογής τους για την αποτελεσματικότερη χρήση του στον κομμάτι της εργασίας τους. 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Έχω επιλέξει την διδασκαλία παράλληλα με το ελεύθερο επάγγελμα καθώς την θεωρώ ιδιαίτερα δημιουργική και διαδραστική διαδικασία. Έχει ενδιαφέρον να γνωρίζω κάθε νέο μαθητή/τρια και να βρίσκω νέους τρόπους και τεχνικές για να διαμορφώνω τα μαθήματα ή να προσπαθώ να εξελίξω την τεχνική του/ της και τον τρόπο εργασίας του/ της. Προσωπικά, βρίσκω αρκετά δημιουργική την διαδικασία ανάπτυξης κατάλληλων ασκήσεων και μίνι- πρότζεκτ για τους μαθητές μου και μέσω αυτού θεωρώ ότι γίνομαι κι εγώ καλύτερη στο αντικείμενό μου και στον τρόπο εργασίας μου. Παράλληλα, καθώς είναι σημαντικό να γνωρίζω σε βάθος το αντικείμενο που διδάσκω, η ίδια η διαδικασία της διδασκαλίας αποτελεί ένα από τα βασικά κίνητρα για να μένω συνεχώς ενημερωμένη για τις όποιες αλλαγές και νέες εκδόσεις των σχεδιαστικών προγραμμάτων που δουλεύω.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Καθώς η οργάνωση των μαθημάτων γίνεται εξατομικευμένα, γίνεται μια λεπτομερής συζήτηση πριν την αρχή των μαθημάτων και ζητάω απο τον μαθητή/ μαθήτρια να μου στείλει κάποιες εικόνες που αποτελούν πηγή έμπνευσης γι’ αυτόν/την ή κάποιο σχέδιο με το οποίο θέλει να ασχοληθεί ή έχει ήδη ασχοληθεί στο παρελθόν για να δούμε τόσο το επίπεδο γνώσεων που υπάρχει, όσο και τον στόχο τον οποίο θα θέσουμε. Οι εικόνες αυτές μπορεί να είναι τυχαίες από το διαδίκτυο για παράδειγμα, ή αν πρόκειται για επαγγελματική χρήση μπορεί να μου στείλει κάποιο δείγμα δουλείας του/της ή κάποιο σχέδιο που πρόκειται να ασχοληθεί, έτσι ώστε να θέσουμε σωστά τον τελικό στόχο του μαθήματος.  Επιπλέον, στο πρώτο μάθημα κάνουμε μερικές μικρές ασκησούλες μέσα απο τις οποίες γίνεται πιο ξεκάθαρο το επίπεδο του κάθε μαθητή/τριας και η εξοικείωσή του με το σχέδιο ή με τη χρήση σχεδιαστικών προγραμμάτων αν υπάρχει προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο. 

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Διδασκαλία σε group
Έτη εμπειρίας
5

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές