Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Μώλου Μαρίνα

38 ετών 17 έτη διδακτικής εμπειρίας
Αγία Παρασκευή
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Είστε γονείς ενός μικρού εφευρέτη; Θέλετε να προσφέρετε στο παιδί σας την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της τεχνολογίας και της ρομποτικής; Είμαι εδώ για να βοηθήσω!

Ως έμπειρος εκπαιδευτής στον τομέα της ρομποτικής, προσφέρω προσαρμοσμένα μαθήματα για παιδιά ηλικίας από 7 έως 15 ετών. Τα μαθήματα σχεδιάζονται για να ενθαρρύνουν τη δημιουργική σκέψη, τη λογική και την ομαδική εργασία, παρέχοντας στους μαθητές μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο της ρομποτικής και της προγραμματιστικής.

Τι προσφέρω:

Εισαγωγή στις βασικές αρχές της ρομποτικής και του προγραμματισμού.

Πρακτική εμπειρία με εκπαιδευτικά ρομποτικά κιτ.

Ανάπτυξη δεξιοτήτων λύσης προβλημάτων και κριτικής σκέψης.

Μικρές ομάδες για προσωπική προσοχή και καλύτερη εκμάθηση.

Ευέλικτο πρόγραμμα μαθημάτων, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και το επίπεδο κάθε μαθητή.

Για εγγραφές ή περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου. Ανυπομονώ να συναντήσω τους νέους ρομποτιστές και να βοηθήσω στο να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον συναρπαστικό κόσμο της ρομποτικής!

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Επειδή αγαπάω αυτό που κάνω και το κάνω με όλη μου την ψυχή.

Επαγγελματική Εμπειρία

Ως απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά στον τομέα της Πληροφορικής και κάτοχος μεταπτυχιακού από το Άμστερνταμ, έχω την ακαδημαϊκή προετοιμασία και τις τεχνικές γνώσεις για να εκπαιδεύσω με επιτυχία τους νεαρούς μαθητές μου στον τομέα της ρομποτικής.

Η εμπειρία μου περιλαμβάνει πολλά χρόνια διδασκαλίας σε παιδιά, πράγμα που με καθιστά ιδιαίτερα εξοικειωμένο με τις ανάγκες και τρόπους μάθησης των νεαρών μαθητών. Επιπλέον, ως γονιός, κατανοώ απόλυτα τη σημασία της παροχής μιας διασκεδαστικής, ασφαλούς και εκπαιδευτικής εμπειρίας για τα παιδιά.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Στο πλαίσιο της αγγελίας σας για τα μαθήματα ρομποτικής που προσφέρετε, θα μπορούσατε να ενσωματώσετε τους λόγους και τα κίνητρα που σας οδήγησαν να επιλέξετε τη διδασκαλία, καθώς και τους στόχους σας ως εκπαιδευτή. Ακολουθεί ένα παράδειγμα κειμένου που μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα με τις προσωπικές σας εμπειρίες και στόχους:

---

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία ρομποτικής: Κίνητρα και Στόχοι

Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία της ρομποτικής δεν ήταν τυχαία. Από μικρή ηλικία, η τεχνολογία και η καινοτομία πάντα με γοήτευαν, και αυτό οδήγησε στις σπουδές μου στον τομέα της πληροφορικής και στην επαγγελματική μου ανάπτυξη. Ωστόσο, η διδασκαλία είναι αυτή που μου προσφέρει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση. Να είμαι σε θέση να μοιράζομαι τη γνώση και την ενθουσιασμό μου με τις νεότερες γενιές είναι για μένα ένα πραγματικά πολύτιμο δώρο.

Τα κίνητρά μου περιλαμβάνουν:
- Η ενθάρρυνση της δημιουργικής και κριτικής σκέψης στα παιδιά.
- Η βοήθεια στους μαθητές να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν τα ταλέντα και τα ενδιαφέροντά τους στην τεχνολογία.
- Η παροχή ενός θετικού και ενθαρρυντικού περιβάλλοντος, όπου τα παιδιά μπορούν να μάθουν μέσα από την πράξη και την εξερεύνηση.

Οι στόχοι μου ως εκπαιδευτής είναι:
- Να παρέχω στα παιδιά μια ισχυρή βάση γνώσεων στη ρομποτική και τον προγραμματισμό.
- Να εμπνέω τους μαθητές να σκέφτονται δημιουργικά και να λύνουν προβλήματα με καινοτόμο τρόπο.
- Να δημιουργήσω ένα διαδραστικό και διασκεδαστικό μαθησιακό περιβάλλον, όπου τα παιδιά μπορούν να αναπτύσσουν την αυτοπεποίθηση και τις δεξιότητες τους.

Αναζητώ την ευκαιρία να μοιραστώ το πάθος μου για τη ρομποτική με τους νεαρούς μαθητές και να τους βοηθήσω να εξελιχθούν σε δημιουργικούς, κριτικούς σκεπτόμενους και καινοτόμους μελλοντικούς επιστήμονες και μηχανικούς.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Αρχική Αξιολόγηση: Ξεκινάω με μια αρχική αξιολόγηση για να κατανοήσω το εκπαιδευτικό επίπεδο του μαθητή, τις προηγούμενες γνώσεις του και τις δεξιότητες του. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω διαγωνισμάτων, πρακτικών ασκήσεων ή ενδελεχών συζητήσεων.

Παρατήρηση: Παρακολουθώ προσεκτικά τον τρόπο που ο μαθητής αλληλεπιδρά με το υλικό και τις δραστηριότητες. Εντοπίζω τυχόν δυσκολίες ή ενδιαφέροντα που εκδηλώνει.

Επικοινωνία: Μιλάω ανοιχτά με τον μαθητή. Τον ρωτάω για τα ενδιαφέροντα, τις προκλήσεις και τις προτιμήσεις του στη μάθηση. Είναι σημαντικό να δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου νιώθει άνετα να εκφράζει τις σκέψεις και τις απορίες του.

Ανατροφοδότηση: Αξιοποιηώ την ανατροφοδότηση από τον μαθητή και τους γονείς του για την πρόοδο και τις δυσκολίες του στη μάθηση. Αυτό μου δίνει σημαντικές πληροφορίες για το πώς να προσαρμόσω τη διδασκαλία σας.

Διαφοροποίηση: Είναι σημαντικό να προσαρμόζω τις διδακτικές μου τεχνικές και το εκπαιδευτικό υλικό στις ανάγκες κάθε μαθητή. Η διαφοροποίηση μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να ανταποκρίνονται καλύτερα στη μάθηση.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές