Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Μαλερου Μαρια

Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Φιλόλογος με δεκατρία (13) χρόνια εμπειρίας παραδίδει διαδικτυακά ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου. Τα διδακτικά αντικείμενα που διδάσκονται είναι η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Λατινικά και η Ιστορία. Εκπαιδευτικό έργο αποτελούν η μελέτη των μαθημάτων, η κατανόηση της ύλης, η κάλυψη των μαθησιακών κενών, οι συχνές επαναλήψεις, οι στοχευμένες ασκήσεις και τα διαγωνίσματα για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης και τον έλεγχο της μαθησιακής προόδου, η προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης μαθημάτων σε αποφοίτους Λυκείου, οι οποίοι επιθυμούν να ξαναδώσουν Πανελλαδικές εξετάσεις, σε ομογενείς και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.Παρέχεται πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε μαθητή στο πλαίσιο της εξατομικευμένης διδασκαλίας. Δυνατότητα εξυπηρέτησης και σε group. Τιμή 10€/45λεπτο/ άτομο 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Είμαι απόφοιτος του προπτυχιακού τμήματος " Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας" της φιλοσοφικής σχολής του ΕΚΠΑ με κατεύθυνση τα Παιδαγωγικά, καθώς και του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του ομώνυμου τμήματος με τίτλο " Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου". Διαθέτω πλήρη παιδαγωγική επάρκεια και κατάρτιση , δεξιότητα απαραίτητη, καθώς η γνώση δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της μάθησης και δεν εναπόκειται μόνο στον μαθητή, αλλά απαιτεί σωστή αξιολόγηση και διαχείριση των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή από τον διδάσκοντα, επιλογή αποτελεσματικότερης μεθόδου διδασκαλίας, μεταδοτικότητα, αγάπη, υπομονή, παροχή κινήτρων και επιβράβευση της προσπάθειας. Το μεταπτυχιακό μού έδωσε την ευκαιρία να εντρυφήσω πάνω στη διδακτική όλων των φιλολογικών μαθημάτων, θέτοντας επιτεύξιμους στόχους , επιλέγοντας τα κατάλληλα εκπαιδευτικά μέσα και τις κατάλληλες τεχνικές μάθησης και αξιολογώντας το αποτέλεσμα.

Επαγγελματική Εμπειρία

•Δεκατρία (13) χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε ιδιαίτερα μαθήματα με μαθητές και μαθήτριες όλων των ηλικιών (Γυμνασίου, Λυκείου, απόφοιτοι) και ποικίλων μαθησιακών αναγκών και δυσκολιών (δυσλεξία, ΔΕΠΥ, αυτισμός).

• Οκτώ (8) χρόνια εμπειρίας σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, ομογενείς ). 

• δεκαετή (10ετή) εμπειρία σε προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλαδικές εξετάσεις (διδάσκοντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας σε μαθητές όλων των κατευθύνσεων, αλλά και τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών , των Λατινικών και της Ιστορίας στις ανθρωπιστικές σπουδές)

•Δεκαετή (10ετή) εμπειρία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ( μερικοί από τους οποίους φοιτούσαν στο Λύκειο και εξετάστηκαν επιτυχώς προφορικά στις πανελλήνιες, περνώντας σε σχολές της αρεσκείας τους)

Οι θεωρητικές μου γνώσεις αλλά και η προαναφερθείσα διδακτική εμπειρία με κατέστησαν ικανή να διαχειρίζομαι ποικίλα και δύσκολα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα μάθησης, να είμαι ευέλικτη και να προσαρμόζομαι άμεσα και αποτελεσματικά στις μαθησιακές ανάγκες. Η εξατομικευμένη διδασκαλία και η συνεργασία σε συνδυασμό με τις σύγχρονες παιδαγωγικές επιταγές του "μαθαίνω πώς να μαθαίνω" και του "γιατί μαθαίνω κάτι" προάγουν τα αποτελέσματα της μάθησης.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

•Αγάπη για τη διδασκαλία

•Ενδιαφέρον για την βελτίωση των μαθητών, την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και τη δόμηση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

• Από τη συζήτηση : Η συζήτηση με τον μαθητή και τους γονείς του θα με κάνει να αντιληφθώ άμεσα τις ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κάθε μαθητής και από κοινού θα βρούμε τι είναι πιο ωφέλιμο για τον ίδιο.

• Από ασκήσεις διαγνωστικής αξιολόγησης: Οι ασκήσεις αυτές πραγματοποιούνται στα πρώτα μαθήματα και στόχος τους είναι να εντοπιστούν τα κενά, τα λάθη, τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση και τα δυνατά σημεία του μαθητή. Είναι μικρής έκτασης και δεν απαιτούν πολύ χρόνο για την συμπλήρωσή τους. Αποτελούν απαραίτητο κομμάτι στην πρώτη γνωριμία με τον μαθητή , ώστε να σχεδιαστεί μια διδασκαλία αποκλειστικά στις ανάγκες του.

• Από ήδη υπάρχοντα γραπτά: Ασκήσεις και διαγωνίσματα που έχει γράψει ήδη ο μαθητής αξιοποιούνται ώστε να ελεγχθεί η πρόοδός του και οι ανάγκες του. 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Έτη εμπειρίας
13

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές