Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Πατσάκης Γρηγόρης

25 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Southeast European Studies: Politics, History,Economics
Ιστορία
Πτυχία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Master - Southeast European Studies: Politics, History,Economics 2023 Επαληθευμένο
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πτυχίο - Ιστορία 2021 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστρικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σεμινάριο - Μεθοδολογία Σχεδιασμού για Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης 2023
Εθνικό και Καποδιστρικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σεμινάριο - Ειδική Αγωγή: Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης 2023
Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης
Σεμινάριο - Η Μαγεία στον Μεσαίωνα 2021
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Γυμνασίου, Λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης. Ακόμη, αναλαμβάνω και την μελέτη όλων των μαθημάτων Δημοτικού. Εργάζομαι είτε δια ζώσης, είτε εξ' αποστάσεως. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Βρισκόμενος στον χώρο της εκπαίδευσης για 6 περίπου χρόνια μέσω σπουδών και για 5+ έτος μέσω διδασκαλίας ιδιαίτερων μαθημάτων, έχω αντιληφθεί την ανάγκη που υπάρχει για την παράδοση μιας συνολικής μαθησιακής εμπειρίας και όχι μια απλής τυποποιημένης ολοκλήρωσης της μελέτης που έχει ο/η εκάστοτε μαθητής/μαθήτρια. Μέσω ενδελεχούς έρευνας και αξιοποίησης τεχνικών που προήλθαν από πολύωρη κατάκτηση κατάφερα να εντάξω στο μαθησιακό πλάνο μου όλες τις απαραίτητες διαδικασίες όπου οδήγησαν στο απαραίτητο αποτέλεσμα. Στο αποτέλεσμα αυτό βοήθησαν οι νέες τεχνολογίες σε συνδυασμό με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Στόχος μου η συνεχής βελτίωση και επιμόρφωση μου και η παράδοση του καλύτερου αποτελέσματος για την μάθηση και βελτίωση του μαθητή. 

Επαγγελματική Εμπειρία
  • 2018-Σήμερα: Καθηγητής Ιδιαίτερων Μαθημάτων
  • 2021-Σήμερα: Εκπονητής Ακαδημαϊκών Εργασιών
  • 2021-Σήμερα: Καθηγητής Φροντιστηρίου σε κέντρο Μελέτης
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η επιλογή μου να ακολουθήσω τον δρόμο της διδασκαλίας αντικατοπτρίζει το βαθύ πάθος μου για τη μετάδοση γνώσεων και την ενδυνάμωση των νέων γενεών. Οι ρίζες αυτής της επιλογής ξεκινούν από την αναγνώριση της ισχυρής επίδρασης που έχουν οι εκπαιδευτικοί στη ζωή και την ανάπτυξη των μαθητών.

Καθώς είχα την ευκαιρία να διδαχθώ από εκπαιδευτικούς που ενέπνευσαν και με καθοδήγησαν, συνειδητοποίησα τον τρόπο με τον οποίο μια καλή εκπαίδευση μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον ενός ατόμου. Η διδασκαλία δεν είναι απλώς μεταφορά γνώσεων, αλλά και μια διαδικασία που διαμορφώνει τις δεξιότητες, τις αξίες και το κριτικό σκέλος του μυαλού. Αποτελεί το κλειδί για την επίτευξη μιας ισορροπημένης ανάπτυξης των ατόμων.

Ο στόχος μου ως εκπαιδευτικού είναι να εμπνεύσω τους μαθητές μου να ανακαλύψουν το ενδιαφέρον τους για τη μάθηση και να αναπτύξουν τις δικές τους δυνατότητες. Θέλω να δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου η κρίση, η δημιουργικότητα και η αυτονομία ενθαρρύνονται. Μέσω της διδασκαλίας, επιδιώκω όχι μόνο να μεταδώσω γνώσεις, αλλά και να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση και την ευαισθησία των μαθητών μου στον κόσμο που τους περιβάλλει.

Με αυτήν τη δέσμευση στην εκπαίδευση, θέλω να συμβάλλω στη δημιουργία μιας κοινωνίας όπου οι άνθρωποι δεν μόνο είναι επαγγελματικά επιτυχημένοι, αλλά και διαθέτουν την κριτική σκέψη, την ευαισθησία και τον σεβασμό προς τους άλλους. Η διδασκαλία είναι για μένα ένα επίπονο, αλλά ταυτόχρονα επαρκώς επιβραβευτικό επάγγελμα που προσφέρει τη δυνατότητα να διαμορφώσω το μέλλον μέσα από την εκπαίδευση των νέων γενεών.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή απαιτεί ευαισθησία, παρατηρητικότητα και αφοσίωση από τον εκπαιδευτικό. Κάθε μαθητής είναι μοναδικό άτομο με διαφορετικές ικανότητες, συναισθηματικές αντιδράσεις και τρόπους μάθησης. Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι σημαντικό να παρατηρήσω τη συμπεριφορά του μαθητή κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Οι έντονες αντιδράσεις, οι προόδους ή οι δυσκολίες στην κατανόηση του υλικού μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες. Επίσης δίνω προσοχή στην ατομική πρόοδο του κάθε μαθητή, καθώς αυτή μπορεί να είναι διαφορετική για κάθε έναν. Η επικοινωνία με τον μαθητή, η ανοιχτή συζήτηση και η ανάδειξη των ενδιαφερόντων του μπορούν επίσης να αποκαλύψουν τις προτιμήσεις του όσον αφορά τον τρόπο μάθησης. Οι αξιολογήσεις και οι ανατροφοδοτήσεις είναι επίσης σημαντικά εργαλεία για την ανίχνευση των αναγκών του μαθητή. Στοχεύω στη συνεχής επαφή με τους γονείς καθώς μπορεί επίσης να προσφέρει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον μαθητή, καθώς οι γονείς είναι σημαντικοί συνεργάτες στην αναγνώριση και αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών τους. Συνολικά, η συνεχής παρακολούθηση, η προσαρμογή των διδακτικών μεθόδων και η προσφορά εξατομικευμένης υποστήριξης είναι καθοριστικά εργαλεία που εφαρμόζω στην αναζήτηση των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

4 Κριτικές

Επαγγελματίας στη δουλειά του, πάντα στην ώρα του, έχει ευρύτερες γνώσεις και κυρίως υπομονή με τα παιδιά. Έκανε στην κόρη μου μαθήματα για το δημοτικό (Ε') και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος (συνεχίζουμε και στη ΣΤ' κανονικότατα). Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

Ανδρέου Άγγελος

Δεν γινόταν να μην μπω να γράψω κριτική. Τρομερός ο Γρηγόρης, δεν θα μπορουσαμε να είμαστε περισσότερο ευχαριστημένοι! Έστρωσε τη μικρή και πολύ πιο εύκολα απο ότι φανταζόμασταν. Αξιόλογος, ευγενικός και πολυ καλό παιδί! Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές έτσι, δυστυχώς είναι πολυ λίγοι αυτοί που και νοιάζονται και είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους.

Παναγόπουλος Βύρωνας

Πάρα πολύ οργανωτικός και έμπειρος. Υπάρχει μεθοδικότητα και άμεση πρόοδος! Παρέχει πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό. 

 

Τζαδήμας Νίκος