Μαθήματα ΑΟΘ, Χρηματοοικονομικών στην Θεσσαλονίκη και online
Διαθέτω πολυετή πείρα στην προετοιμασία μαθητών στις Πανελλήνιες, στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, καθώς και των φοιτητών όλων των Πανεπιστημίων, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Έχω εξειδικευτεί στην Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων, στη Λογιστική, την Χρηματοοικονομική, την Μικρο Οικονομία, την Μάκρο Οικονομία και τα Τουριστικά.
Τα μαθήματα παραδίδονται online, με την χρήση ενός άρτιου υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ψηφιακών εργαλείων, έτσι ώστε το μάθημα να παραμένει ενδιαφέρον και αποδοτικό. Στο τέλος κάθε μαθήματος παρέχονται σημειώσεις εξειδικευμένες στον κάθε φοιτητή ή μαθητή καθώς και διαγωνίσματα για εξάσκηση.
Στο μάθημα των Πανελληνίων Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, οι μαθητές προετοιμάζονται με ειδικό τρόπο ώστε να μπορούν να λύσουν το ίδιο καλά την Θεωρία αλλά και τις Ασκήσεις. Σκοπός του μαθήματος είναι να μεταδοθούν οι γνώσεις με τέτοιο τρόπο ώστε ο μαθητής να καταλάβει τι σημασία της οικονομίας που θα έχει στη μετέπειτα ζωή του, αλλά και να εφαρμόζει τις γνώσεις του. Δεν είναι ένα μάθημα το οποίο θέλουμε να ξεχαστεί μόλις πέσει η αυλαία των Πανελληνίων.
Επίσης, αναλαμβάνω εργασίες εξαμήνου, πτυχιακές, διπλωματικές με ελληνική και ξένη βιβλιογραφία. Εξειδικεύομαι σε έρευνες με τη χρήση του spss προγράμματος καθώς και σε εργασίες Ανάλυσης Ισολογισμού.
Προετοιμάζω φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά και υποστηρίζω τη συγγραφή των εργασιών τους. Το ίδιο ισχύει και για τους μαθητές λυκείου .
Αναλυτικά τα αντικείμενα διδασκαλίας μου είναι τα εξής:
Στο σχολείο ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Αρχές Οικονομικής θεωρίας και στο ΕΠΑΛ: Αρχές Λογιστικής, Αρχές Τουριστικών Επιχειρήσεων, Φορολογική Λογιστική.
Στο Πανεπιστήμιο διδάσκονται:
· Λογιστική Εταιρειών
· Ανάλυση Κόστους,
· Χρηματοοικονομικά
· Ξενοδοχειακή Λογιστική
· Κοστολόγηση
· Ναυτιλιακή Λογιστική
· Διοίκηση
· ΔΛΠ
· Τραπεζική
· Ελεγκτική
· Δημόσια Οικονομική
· Μάκρο - Μίκρο Οικονομία
· Αγορά Χρήματος
· Διαφήμιση
· Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ
· Ηλεκτρονικό Εμπόριο
· Δίκαιο
Τουριστικά και άλλα ανάλογα με το είδος του μαθήματος.
Αντιμετωπίζω τον κάθε μου μαθητή με υπομονή, ευγένεια, ευελιξία, ευρηματικότητα. Πάντα με καλή αίσθηση του χιούμορ προσπαθώ να διατηρήσω το ενδιαφέρον του και να απολαμβάνει τη διδασκαλία μου.
Βασική μου αρχή είναι στο πρώτο μάθημα να μεταδώσω ολοκληρωμένες γνώσεις σχετικά με αυτό, οι οποίες θα αναπτυχθούν στα επόμενα μαθήματα.
Όλοι μου οι μαθητές αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και αξιολογούνται πάντα με ειλικρίνεια για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Επιμορφώσεις πάνω σε ειδικά θέματα εκπαίδευσης μου έδωσαν το προτέρημα να μπορώ να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει, πάντα με ενημέρωση του γονέα.
Οι σημειώσεις που παραδίδονται μέσα στο μάθημα καθώς και τα διαγωνίσματα και οι εργασίες που ανατίθενται στους μαθητές μου προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο μάθημα.
Όσο αφορά την εκπόνηση των εργασιών - πτυχιακών - διπλωματικών ελέγχεται δύο φορές προς αποφυγή πιθανότητας λογοκλοπής. Στο τέλος, εάν ο φοιτητής το έχει ανάγκη παραδίδεται και ένα κείμενο - περίληψη της εργασίας για μία ολοκληρωμένη παρουσίαση.
Η μεγαλύτερη σε διάρκεια επαγγελματική μου εμπειρία είναι η διδασκαλία σε φοιτητές. Επίσης, έχω εργαστεί σε διάφορα λογιστικά γραφεία το οποία με βοήθησαν να καταλάβω καλύτερα το λογιστικό κύκλωμα καθώς και σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, όπου εξειδικεύτηκα στο κόστος έργου.
Το βασικό κίνητρο που με ώθησε στο να ασχοληθώ με τη διδασκαλία μαθητών και φοιτητών είναι γιατί ήθελα να μεταδόσω τις γνώσεις μου με απλό εύκολο και κατανοητό τρόπο στον μαθητή μου. Δεν ήθελα να είμαι απλά μία ακόμη καθηγήτρια που θα μιλήσει για τη Λογιστική ή τα Οικονομικά. Αλλά θέλω πρώτα ο μαθητής μου, να εισάγει την Λογιστική μέσα στη ζωή του και έπειτα να επιτύχει στις εξετάσεις του. Η Λογιστική βασίζεται στον νου και είναι μία επιστήμη, η οποία θα μας ακολουθεί σε όλη μας τη ζωή.
Το ίδιο θέλω να πετύχω και με τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες. Θέλω να καταλάβουν ότι η οικονομία είναι απαραίτητη γνώση για όλη τους τη ζωή. Τα παιδιά σε αυτή την περίοδο της ζωής τους θα αντιμετωπίσουν ένα μεγάλο όγκο μαθημάτων, ο οποίος άμα διδαχθεί σωστά και με ηρεμία θα τα οδηγήσει σε επιθυμητό αποτέλεσμα. Το άγχος θα υπάρχει μέχρι την τελευταία στιγμή αλλά δεν θα πρέπει να τα καταβάλλει!
Κάθε ένας μαθητής είναι διαφορετικός, όλοι όμως θέλουν να μάθουν σωστά το αντικείμενο που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν στη ζωή τους. Μέσα από το πρώτο μάθημα γνωρίζει ο ένας τον άλλον και καταλαβαίνει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Άρα ένα μάθημα αρκεί για να καταλάβει ο καθηγητής τον μαθητή του, τις ανάγκες του και τα θέλω του.