Είδος | Εκπ. Ίδρυμα | Ειδικότητα | Αποφοίτησε | |
---|---|---|---|---|
Πιστοποίηση | Université Paris Sorbonne | Habilitation des examinateurs - Sorbonne B1 - B2 | 2014 | Επαληθευμένο |
Πιστοποίηση | Ministère de l'Education Nationale - Centre International d'Etudes pédagogiques | Habilitation des examinateurs - DELF | 2015 | Επαληθευμένο |
Master | Université Paris I - Sorbonne | D.E.S.S. Multimédia en Sciences et Technologies des Médiations de la Culture | 2002 | Επαληθευμένο |
Πτυχίο | Université Paris X - Nanterre | Sciences de l'Information et de la Documentation | 2000 | Επαληθευμένο |
Master | Université Paris X - Nanterre | D.E.A. Les Cultures de l'Antiquité classique | 1999 | Επαληθευμένο |
Πτυχίο | Université Paris X - Nanterre | Histoire de l'Art et Archéologie | 1997 | Επαληθευμένο |
Δίπλωμα | Université Paris Sorbonne IV | Diplôme d’études françaises 2e degré (Sorbonne) | 1994 | Επαληθευμένο |
ΓΑΛΛΙΚΑ Ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών όλων των επιπέδων σε Μαρκόπουλο/Πόρτο Ράφτη και Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο. Από 4 εώς 104 ετών :-) Προετοιμασία διπλωμάτων. Έμπειρη καθηγήτρια, εξετάστρια διορθώτρια IFA που έχει εργαστεί σε γνωστό ελληνογαλλικό σχολείο. Με άδεια διδασκαλίας και παιδαγωγική επάρκεια.
- Γνώσεις
- Εμπειρία.
- Καλή προφορά εξαιτίας των δασκάλων μου/σπουδών/πολυετής διαμονής στη Γαλλία.
- Ευρηματικότητα στην επεξήγηση για την ευκολη απομνημόνευση κανόνων.
- Μεταδοτικότητα.
- Ενσυναίσθηση
Κάνω ένα επάγγελμα που αγαπώ και ενδιαφερομαι πραγματικά για τον μαθητή. Σκοπός μου είναι να βοηθήσω και να είμαι δίπλα στους μαθητές ώστε να αγαπήσουν τη γαλλική γλώσσα και κουλτούρα, καθώς και να διευρύνω τους ορίζοντές τους. Το κάθε μάθημα προετοιμάζεται ξεχωριστά, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
Ακόμα και οι μαθητές μου με μαθησιακές δυσκολίες προοδευουν στην γλώσσα και επιτυγχάνουν στις εξετάσεις.
Σε ελληνογαλλικό σχολείο, φροντιστήριο, ιδιαίτερα.
10ετή διαμονή στη Γαλλία.
Εξετάστρια και διορθώτρια στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλωμάτων στη γαλλική γλώσσα που οργανώνει το Γαλλικό Ινστιτούτο.
Η διδασκαλία είναι επιλογή και κάτι που μου δίνει χαρά. Ο δάσκαλος είναι ο ίδιος ένα μέσο αγωγής με γνώσεις, φαντασία, ευρηματικότητα και κυρίως αγάπη για αυτό που κάνει, που πρέπει να υπηρετεί τις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές.
Ο μαθητής ή/και οι γονεις εκφράζουν από την αρχή κάποια ανάγκη, έναν στοχο. Στην πορεία διαπιστώνω ποιο είναι το επίπεδό του μαθητευόμενου στη γλώσσα. Αρκετά γρήγορα βάσει εμπειρίας, εντοπίζω τις εξατομικευμένες ανάγκες του και τον τρόπο προσέγγισης που πρέπει να ακολουθήσω. Οι παιδαγωγικές επιστήμες μας έχουν δώσει εργαλεία για αυτό τον σκοπό.