Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ταμπουράκης Ηλίας

Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός Ιβηρικής & Λατινικής Αμερικής
Πτυχία
Universidad Internacional Menéndez Pelayo, Santander, España
Πτυχίο - Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός Ιβηρικής & Λατινικής Αμερικής 1991 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πιστοποίηση - Διδασκαλία πορτογαλικής γλώσσας 1994 Επαληθευμένο
Instituto Cervantes, Universidad de Salamanca, Universidad Autónoma de México, Universidad Nacional de Buenos Aires Argentina
Σεμινάριο - Μεθοδολογία διδασκαλίας και εξέτασης SIELE τηε ισπανικής γλώσσας 2022 Επαληθευμένο
Διπλωματικό Σώμα: Πρεσβεία Δημοκρατίας του Μεξικού στην Αθήνα
Πιστοποίηση - Συστατική επιστολή ως γνώστη της ισπανικής γλώσσας 1992 Επαληθευμένο
Σύλλογος Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας
Πιστοποίηση - Μεθοδολογία διδασκαλίας της γερμανικής ως ξένης γλώσσας & συμμετοχή σε επιστημονική ημερίδα 2006 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (και Ελβετίας) – ΑΓΓΛΙΚΑ, ιδιαίτερα μαθήματα ευχάριστα και υπεύθυνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ, από Skype - Messenger - Zoom - Teams - Viber - Whatsapp ή και διά ζώσης.

Κάντε τις σπουδές χόμπι, μαθαίνοντας με ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, από πτυχιούχο Κολεγίου Ελβετίας και Πανεπιστημίου εξωτερικού με κατάρτιση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας από το Παν/μιο Harvard και συμμετοχή στην 6η Επιστημονική Ημερίδα του Συνδέσμου Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας στην Αθήνα. 

Είστε αποφασισμένος,-η να ασχοληθείτε σοβαρά με τη μελέτη για τη σωστή εκμάθηση της γλώσσας? Έχετε ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο 1 1/2 ΩΡΑ, μία ή δύο φορές την εβδομάδα για μάθημα, ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ για 1, 2 ή 3 ΕΞΑΜΗΝΑ? Τότε, ας μιλήσουμε για μια αποτελεσματική προετοιμασία εξετάσεων όλων των επιπέδων (Γερμανικά Α1-C2), (Αγγλικά μόνο για C2 Michigan ECPE - Proficiency), και κυρίως για μια εκμάθηση της γλώσσας που να εξυπηρετεί τους εκπαιδευτικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς σας. (Τα "διπλώματα" είναι χρήσιμα, αλλά χωρίς πραγματική γνώση είναι απλά "χαρτιά" με δευτερεύουσα σημασία...) Και μια συμβουλή: μην πετάτε τα λεφτά σας σε υποσχέσεις ταχύρυθμων μαθημάτων για πτυχία "express"... (Όσο γρήγορα μαθαίνετε, τόσο γρήγορα ξεχνάτε...)

Ταξιδέψτε μέσα από τα μαθήματα στα ονειρικά χειμωνιάτικα τοπία των Άλπεων, τα κάστρα της Βρετανίας και τους ουρανοξύστες της Αμερικής, και γνωρίστε τις χώρες & τους λαούς, την ιστορία τους & τη λογοτεχνία, τις τέχνες & την κουζίνα τους, τη μουσική & τη νοοτροπία, την κουλτούρα & τη σύγχρονη ζωή των ανθρώπων που δημιούργησαν και συνεχίζουν να τροφοδοτούν ενδιαφέροντες πολιτισμούς!

Διδακτική, συγγραφική & μεταφραστική εμπειρία στο Παν/μιο, στην UNESCO & σε εκδοτικούς οίκους.  

Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα. 

Υποστήριξη μελέτης (απορίες) και από το τηλέφωνο. 

Διδασκαλία σε άτομα με ολική απώλεια όρασης ή και μερική απώλεια ακοής εκ γενετής.

Πιστοποίηση Σεμιναρίου Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού από τον Σύλλογο Συμπληρωματικής Γνωσιακής-Συμπεριφοριστικής Ψυχοθεραπείας Λονδίνου.

Μεταφράσεις.

Απόδειξη: εργόσημο.

Συνέπεια χρόνου και φιλικό περιβάλλον, με σεβασμό και από τις δύο πλευρές: καθηγητή και μαθητή. 

Ακολουθώ τη δια βίου εκπαίδευση, τόσο σε θεωρητικές, όσο και σε πρακτικές προσεγγίσεις. Πιστεύω στην αυτενεργό μάθηση, η οποία οδηγεί στη μεταγνώση (metacognition), δηλαδή στη συνειδητή επεξεργασία της γνώσης. Καλλιεργώ την αποκλίνουσα και κριτική σκέψη και την ικανότητα σύγκρισης στοιχείων. Βασική μου αρχή είναι η διερευνητική μέθοδος, που ανοίγει τον δρόμο προς την ανεξαρτητοποίηση του φοιτητή. Η ανάλυση, η σύνθεση, η διατύπωση και ο έλεγχος των δεδομένων καταλήγουν στην ανακάλυψη της έγκυρης μάθησης των γλωσσών και των πολιτισμών τους. 

Με λίγα λόγια: ο σπουδαστής πρέπει να πάρει τη γλώσσα στα χέρια του και να είναι αποφασισμένος για το τι χρειάζεται Ο ΙΔΙΟΣ να μάθει.

Εν τέλει, διδάσκουμε αυτό που είμαστε! 

Ελάτε να γνωριστούμε γλωσσικά στο 1ο μας μάθημα ΔΩΡΕΑΝ!

ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ (με σωστή προφορά, γνώσεις, φιλική διάθεση και συνέπεια χρόνου), ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί: 

1. ΟΧΙ, δεν γίνεται να στέλνει ο μαθητής μήνυμα και στην ΑΜΕΣΗ τηλεφωνική ανταπόκριση του καθηγητή να μην απαντά ΠΟΤΕ...

2. ΟΧΙ, δεν είναι τίμιο να κάνει ο μαθητής 10 μαθήματα και να χρειάζεται ο καθηγητής να τον κυνηγάει για να πληρώσει... Και η... "μοδούλα" του ghosting ΟΧΙ, δεν είναι απλή γυφτοβλαχιά. Είναι ψυχική διαταραχή (cognitive distortion, Jonason, P. et al., 2021). Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά οι καθηγητές έχουμε απηυδήσει, γι' αυτό ο μήνας μαθημάτων προπληρώνεται.

3. ΟΧΙ, δεν μπορεί να ακυρώνει τελευταία στιγμή ή να διακόπτει τη συνεργασία χωρίς λόγο στη μέση της χρονιάς, ενώ βλέπει ότι είχε επιτυχία στις περσινές εξετάσεις...

4. ΟΧΙ, δεν πρέπει ούτε καν να το σκέφτεται ότι σε 3 μήνες, ξεκινώντας ως αρχάριος, θα φτάσει σε επίπεδο Β2 ή θα φύγει με Erasmus... Ούτε, βέβαια, ότι με αυτό το επίπεδο θα κατανοήσει και θα περάσει πανεπιστημιακό μάθημα με ουσιαστική γνώση. "Να 'χαμε να λέγαμε..."

5. ΟΧΙ, δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσει ένας αρχάριος από το Β2, "για να μην χάνει χρόνο" επειδή είχε κάνει  κάποια μαθήματα πριν 10 χρόνια, αλλά δεν τα μίλησε ποτέ!

6. ΟΧΙ, δεν είναι λογικό ο μαθητής να έχει σπουδάσει φιλολογία και να μην θέλει να κάνει γραμματική στην ξένη γλώσσα, επειδή "δεν χρειάζεται να ξέρει τι σημαίνει απαρέμφατο"... Κι είναι παράλογο να συσσωρεύει την ύλη και να της "ρίχνει μια ματιά" μία φορά τον μήνα, κι αν...

7. ΟΧΙ, δεν έχει νόημα να αρνείται να κάνει προφορική εξάσκηση, επειδή ντρέπεται μην... κάνει λάθος.

8. ΟΧΙ, οι καθηγητές δεν είμαστε ούτε πολυεπιστήμονες, ούτε θεοί. Δεν γνωρίζουμε την ορολογία κάθε επιστήμης...

9. ΟΧΙ, δεν πειράζει οι σπουδαστές να μαθαίνουν και 2 - 3 βασικά στοιχεία της κουλτούρας που εκφράζει αυτή η γλώσσα. Καλό θα τους κάνει...

10. ΟΧΙ, δεν μπορεί κανείς να μάθει μια ξένη γλώσσα σωστά, αν γράφει στα ελληνικά ανορθόγραφα: "χαίρεται, τι κάνεται" και επίσης δεν μπορεί, αν δεν γνωρίζει τις βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή (πώς φωτογραφίζουμε 1 άσκηση & πώς τη στέλνουμε)...

11. ΟΧΙ, δεν χρειάζεται ένα 13-χρονο παιδί να έχει το Proficiency...

12. ΟΧΙ, δεν αποδίδει ένα μάθημα κάθε 15 μέρες, ούτε ένα μάθημα της 1 ώρας μόνο. 

(ΑΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ ΜΟΥ ΕΦΩΝΗΣΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!)

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΔΕΠΥ, ASPERGER ΚΛΠ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΦΙΛΟΛΟΓΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του σπουδαστή, από πολύ έμπειρο καθηγητή, γνώστη πολλών γλωσσών, με ευρύ εκδοτικό έργο. Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα.

Επαγγελματική Εμπειρία

Πολλά χρόνια διδασκαλίας σε κολέγιο εξωτερικού, μεταφράσεις & ξεναγήσεις. 

Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα. 

Μεταφραστής (από αγγλικά σε ισπανικά) στο Πανεπιστήμιο Princeton, για τα διαδικτυακ'α σεμινάρια MOOC. 

Μεταφραστής του διεθνώς βραβευμένου Έλληνα γλύπτη Νίκου Φλώρου -το έργο του οποίου διδάσκεται από το εκπαιδευτικό σύστημα της Βραζιλίας- (επεξηγηματικά κείμενα για τα εκθέματά του) στο Μουσείο Μπενάκη Αθήνας, στο ανάκτορο Hofburg Βιέννης, στο Εθνικό Μουσείο της Ουάσιγκτον, στο Metropole Palace του Μόντε Κάρλο (Μονακό), στο Θέατρο της Μπολόνια, στο Κρατικό Μουσείο Tsaritsyno της Μόσχας, στο Δημαρχείο του Σίδνεϊ και στο Εθνογραφικό και Ιστορικό Μουσείο των Ανακαλύψεων της Λισαβόνας.

Διά βίου εκπαίδευση με σεμινάρια: 

1. Harvard University: Σεμινάριο κατάρτισης καθηγητών της αγγλικής ως ξένης γλώσσας.

2. Stanford University: Γλωσσική επεξεργασία επιστημονικών κειμένων.

3. Berkeley University: English grammar and essay writing.

4. Government of Western Australia: Teaching adult learners.

5. Arizona State University: Ιστορία & Πολιτισμός της Μεσαιωνικής Ευρώπης.

6. Open2Study: Μεθοδολογία γραφής κειμένων στο διαδίκτυο.

7. University of Adelaide: Σεμινάριο διάσωσης γλωσσών υπό εξαφάνιση.

8. Leiden University Centre for Linguistics: Σεμινάριο Γλωσσολογίας.

9. MacQuarie University, Sydney: Σεμινάριο Ανθρωπολογίας.

10. Brown University, USA: Σεμινάριο Αρχαιολογίας.

11. James Cook University, Australia: Σεμινάριο Μουσικολογίας.

12. Amnesty International: Ανθρώπινα δικαιώματα.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Είναι χαρά ζωής για εμένα η ασχολία μου με τις γλώσσες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Μέσα από φιλική & σοβαρή συζήτηση, σε συνδυασμό με διερεύνηση των γνώσεων που τυχόν έχει, με ευχάριστο έντυπο & ακουστικό υλικό.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση για γκρουπ

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

1 Κριτικές

Στο μάθημα του κ. Η. Ταμπουράκη βρήκα τα 2 βασικά πράγματα που αναζητούσα, προκειμένου να επιτύχω μία εκμάθηση της γλώσσας, σε τέτοιο επίπεδο ώστε να μου είναι χρήσιμη και για το διδακτορικό μου, αλλά και για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία: 1. Οργανωτικότητα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και υλικό (σωστά επιλεγμένο βιβλίο & extra στοιχεία από την προσωπική του ιστοσελίδα), 2. Μεθοδολογία προσαρμοσμένη στις δικές μου ανάγκες, κατόπιν διερεύνησης των 4 ικανοτήτων μου στην εκμάθηση της γλώσσας (κατανόηση & παραγωγή –καθοδηγούμενη & ελεύθερη- γραπτού & προφορικού λόγου), με συνδυασμό των συστημάτων Ollendorf, Alge / Hamburger & Berlitz), των οποίων τη λειτουργία μου εξήγησε από την αρχή. Ο κ. Ταμπουράκης ήταν ειλικρινής: δεν μου υποσχέθηκε ούτε ότι θα μάθω τη γλώσα γρήγορα, ούτε ότι θα πάρω κάποιο δίπλωμα χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα.

Απ. Αλεξάνδρου
18.04.2022