Είδος | Εκπ. Ίδρυμα | Ειδικότητα | Αποφοίτησε | |
---|---|---|---|---|
Πτυχίο | Πανεπιστήμιο Πειραιά | Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | 2012 | |
Master | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης | Διεθνών Οικονομικών και Επιχειρηματικών Σχέσεων | 2015 |
Πτυχιούχος Πληροφορικής (Ψηφιακών Συστημάτων – ΠΑΠΕΙ), με μεταπτυχιακό τίτλο στα Οικονομικά (Διεθνών Οικονομικών και Επιχειρηματικών Σχέσεων - ΔΠΘ), παραδίδει μαθήματα Πληροφορικής (ΑΕΠΠ) και Οικονομικών (ΑΟΘ) σε μαθητές Λυκείου. Με πολυετή εμπειρία από ιδιαίτερα μαθήματα και φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης, σε μαθητές Λυκείου και Πανεπιστημίου.
Μέσα στα χρόνια, μέσα από τις ποικίλες εμπειρίες που έχω, σε διάφορους επαγγελματικούς χώρους, αλλά και σε αυτόν της εκπαίδευσης, έχω αναπτύξει κάποιες δεξιότητες επικοινωνίας, οι οποίες με κάνουν ιδιαιτέρως αγαπητό στους μαθητές και τους γονείς τους. Η ανάπτυξης προσωπικής επαφής με το μαθητή μου, οδηγεί στην οικοδόμηση μιας ουσιαστικής σχέσης και κατά συνέπεια την προσοχή του μαθητή μου, στις οδηγίες που του δίνω γύρω από το μάθημα. Οι σημειώσεις και το υλικό, είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας χρόνων.
1/5/2017 – σήμερα Ιδιοκτήτης Καταστήματος Λιανικής Πώλησης 16/10/2017-σήμερα Υπάλληλος εξ αποστάσεως, σε εμπορικό κατάστημα με δραστηριότητα στο χώρο του αυτοκινήτου, με αντικείμενο: την παράδοση οικονομικών μελετών, παρακολούθηση και παρεμβάσεις σε ηλεκτρονικό κατάστημα και εμπορικό πρόγραμμα, επιμόρφωση των παραπάνω σε νέους και υπάρχοντες εργαζομένους. 23/12/2014- 16/10/2017 Υπεύθυνος εμπορικού καταστήματος – Διαχειριστής ηλεκτρονικού καταστήματος, στο χώρο του αυτοκινήτου. 23/12/2013-23/5/2014 Υπάλληλος Περιφέρειας ΑΜΘ (έδρα: Ροδόπη), στη Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με 5μηνη σύμβαση ΙΔΟΧ στο πλαίσιο της πράξης «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα» (ΑΔΑ: ΒΛΓΦ7ΛΒ-Υ56) 1/10/2011–30/5/2015 & 1/9/17-σήμερα Ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών, ECDL και μαθήματος 3ης λυκείου «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», καθώς και σε ολιγομελή τμήματα φροντιστηρίων 22/4/2011-10/9/2012 Υπάλληλος υποδοχής και διανομών σε εταιρεία ταχυμεταφορών. 11/5/2010-11/2/2011 Στρατιωτική θητεία. Θέση γραφέα αρχιλοχία λόχου. 15/4/2006-28/9/2006 Σε εταιρία catering, τμήμα service. 1/7/2006-31/8/2006 Πρακτική άσκηση στην εταιρία Info-quest, τμήμα συναρμολόγησης και σύνδεσης Η/Υ και SERVER. 2004-2009 Εποχιακά στο service σε café & bars.
Η διδασκαλία προέκυψε στη ζωή μου, χωρίς να το έχω σχεδιάσει. Η ανάγκη μου πλέον να βρίσκομαι σε χώρους διδασκαλίας, με οδηγεί στο συμπέρασμα πως, υποσυνείδητα υπάρχει μια ανάγκη να δημιουργήσω το βέλτιστο πλαίσιο για τον κάθε μαθητή μου ξεχωριστά, να διδαχθεί όσα χρειάζεται, στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με σκοπό να συνεχίσει στις ζωή του με τα περισσότερα δυνατά εφόδια και ευκαιρίες, σκέψη που αποτελεί την κινητήριο δύναμη, των δικών μου προσπαθειών.
Μέσω της επικοινωνίας με τον μαθητή και τους γονείς, το ιστορικό του, του τρόπου που θα κινηθεί στα πρώτα μαθήματα, την ανταπόκρισή του στα διάφορα ερεθίσματα, γίνεται δυνατή η αναγνώριση ιδιαιτεροτήτων και αναγκών του μαθητή.
- Προσωπικές σημειώσεις
- Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
- Προετοιμασία για πανελλήνιες
- Εκπόνηση εργασιών