Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ταραντίλη Εύα

Φιλόλογος
Αγία Παρασκευή Αττικής
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Πτυχίο - Φιλόλογος 2017
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πιστοποίηση - Ειδική παιδαγωγός 2019
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Ονομάζομαι Ταραντίλη Εύα και παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα καθώς και μαθήματα για παιδιά Δημοτικού τυπικής ανάπτυξης και μη. Ενδιαφέρομαι κυρίως για την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Έχω πτυχίο κλασικής ελληνικής Φιλολογίας του παν/μίου Πελοποννήσου. Το 2018 εξειδικεύτηκα στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία (DTLA-P:3, DTLA-4, ΛαΤω Ι-ΙΙ, Utrecht Early Mathematical Competence Test) και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Βόλος). Στο ίδιο έτος ανέλαβα τη χορήγηση σταθμισμένων εργαλείων αξιολόγησης και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων σε πλήθος μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στον Οργανισμό μέριμνας και προστασίας μητέρας και παιδιού «Η Κιβωτός του Κόσμου», στην Αθήνα. Ακολούθως, το 2019 εισήχθην επιτυχώς μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλος).

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Είμαι ενθουσιασμένη με αυτό που κάνω και μου προσφέρει ηθική ικανοποίηση να παρέχω τις γνώσεις μου στους μαθητές μου και να τους βλέπω να κατακτούν τους στόχους τους. Όσο για τη μέθοδό μου, δεν χρησιμοποιώ την ίδια σε κάθε μαθητή. Είμαι υπέρ της εξατομικευμένης προσέγγισης γιατί καθένας μας είναι ξεχωριστός, με διαφορετικο τρόπο αντίληψης.  Αναφορικά με την εργασιακή μου εμπειρία έχω χορηγήσει μεγάλο αριθμό σταθμισμένων ψυχομετρικων αξιολογητικών εργαλείων σε παιδιά και εφήβους, τόσο κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης όσο και στο κέντρο ειδικών θεραπειών στο οποίο εργάζομαι εδώ και δυο χρόνια. Επίσης, από το 2016 παρέχω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου και έχω συγκεντρώσει και οργανώσει το προσωπικό μου εκπαιδευτικό υλικό το οποίο παρέχω δωρεάν στους μαθητές μου.

Επαγγελματική Εμπειρία

Είμαι απόφοιτη κλασικής ελληνικής Φιλολογίας του παν/μίου Πελοποννήσου.Από το 2016 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου σε μαθητές τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε εκείνους με ειδικές, μαθησιακές δυσκολίες. Έχω αποκτήσει εμπειρία στη χορήγηση σταθμισμένων ψυχομετρικων εργαλείων αξιολόγησης και το σχεδιασμό παρεμβάσεων σε πλήθος μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στον Οργανισμό μέριμνας και προστασίας μητέρας και παιδιού «Η Κιβωτός του Κόσμου» στο πλαίσιο της πρακτικής μου άσκησης. Τα τελευταία δυο χρόνια εργάζομαι ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρο ειδικών θεραπειών για παιδιά και εφήβους. Έχω αναλάβει τρία τμήματα μελέτης παιδιών Δημοτικού και Γυμνασίου με μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες, καθώς και ατομικές συνεδρίες αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Θεωρώ λειτούργημα τη διδασκαλία και από μικρή θυμάμαι να έχω υπερβάλλοντα ζήλο για τη γνώση, να θέλω συνεχώς να μαθαίνω καινούργια πράγματα. Επιπλέον, κάτι που ακούω συχνά από τους γύρω μου είναι ότι έχω την ικανότητα να "χτίζω" σχέσεις και ομολογώ πως αυτό είναι ένα στοιχείο του χαρακτήρα μου που με διευκολύνει στον τομέα "διδασκαλία". Πιστεύω ακράδαντα πως καμία σημαντική γνώση δεν αποκτιέται χωρίς μια σημαντική σχέση. Καθένας μας εξάλλου έχει επηρεαστεί έστω από έναν δάσκαλο στη ζωή του ή κάποιον ενήλικο. Στόχος μου είναι να καταφέρω να δώσω έμπνευση στα παιδιά με τα οποια συναναστρέφομαι και να επιτύχουν τους στόχους τους. Να ξέρω ότι μελλοντικά θα έχω συμβάλει έστω και λίγο στην επίτευξη των στόχων τους. Λόγω του ότι διδάσκω ως επί το πλείστον μαθητές με μαθησιακές δυσκολές, θα είναι χαρά μου μελλοντικά να μαθαίνω ότι τους έκανα να νιώσουν σημαντικοί, ακόμη κι όταν στην αρχή πιστεύουν μέσα τους ότι δεν είναι. Ως εκ τούτου ένας πολύ βασικός μου στόχος είναι να ενισχύω την αυτοεκτίμησή τους.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Μέσω σταθμισμένων και άτυπων κριτηρίων αξιολόγησης, καθώς και από απευθείας συζήτηση με τους μαθητές μου.Ειδικότερα, η αξιολόγηση του μαθητή μπορεί να περιλαμβάνει την  αξιολόγηση των δεξιοτήτων και γνώσεών του, την  αξιολόγηση των γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών του, των δεξιοτήτων μελέτης του, πληροφορίες για τα κίνητρα, τα ενδιαφέροντά του και την απόδοση αιτιολογικών προσδιορισμών της ακαδημαϊκής του επιτυχίας και αποτυχίας. Αξίζει ωστόσο να τονιστεί η σημασία της αξιολόγησης του περιβάλλοντος που συχνά υποτιμάται από τους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση του μαθητή δεν επηρεάζεται μόνο από τις δυνατότητες και αδυναμίες του ίδιου αλλά και από τις συνθήκες του περιβάλλοντος που επικρατούν στην τάξη κατά τη διδασκαλία. Για τη σωστή ερμηνεία των αποτελεσμάτων της είναι απαραίτητη η σύνθεση των πληροφοριών τόσο από την αξιολόγηση του μαθητή, όσο και από την αξιολόγηση του περιβάλλοντος του παιδιού.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Έτη εμπειρίας
6

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές