Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γκέκα Βάγια

Πτολεμαΐδα
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς

Παραδίδονται ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα (Δια ζώσης και Εξ Αποστάσεως) σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.

  • Προετοιμασία Πανελλαδικών
  • Υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων και εργασιών
Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Για τη μεθοδικότητα, την οργάνωση και τη πολύχρονη πείρα μου στη διδασκαλία, αλλά κυρίως λόγω της μεγάλης μου αγάπης για τους μαθητές και τη διδασκαλία.Η εντιμότητα και το υψηλό αίσθημα ευθύνης που με χαρακτηρίζει αποτελεί τον καλύτερο οδηγό για γονείς και μαθητές να με επιλέξουν. 

Επαγγελματική Εμπειρία

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • 2003 – 2020      Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων κατ’ οίκον σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, Πτολεμαΐδα.
  • 2020 (δύο μήνες)          Διδασκαλία Φιλολογικών μαθημάτων σε Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης, Αμύνταιο, Νομός Φλώρινας.
  • 2017-2018                       Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Πτολεμαΐδας
  • 2011-2013           Ιδιοκτήτρια Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης στην Πτολεμαΐδα: Υπεύθυνη σπουδών-Διδασκαλία Φιλολογικών μαθημάτων.
  • 2006 – 2007                 Διδασκαλία ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός στο 3ο Ενιαίο Λύκειο Πτολεμαΐδας (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη).
  • 2004 – 2006                 Διδασκαλία Φιλολογικών μαθημάτων σε

Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης, Πτολεμαΐδα.

  • 2004 – 2006                 Διδασκαλία Τοπικής Ιστορίας στο Β΄ ΚΑΠΗ

Πτολεμαΐδας, πρόγραμμα του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.).

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διδασκαλία ξεκίνησε για μένα ως ανάγκη και έπειτα έγινε στόχος. 

Αγαπώ να διδάσκω, να μεταδίδω όσα ξέρω, να συνεργάζομαι και να βλέπω σταδιακά να διαμορφώνονται οι μαθητές σε άτομα με κριτική σκέψη, αποφασιστικότητα και αυτενέργεια,που μόνο η ουσιαστική διδασκαλία μπορεί να προσφέρει.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Αρχικά μέσα από τη συζήτηση με τον ίδιο και τους γονείς, ανιχνεύουμε μαζί προτερήματα και αδυναμίες και έπειτα ακολουθεί ένα μάθημα προκειμένου να φανεί το γνωστικό υπόβαθρο του μαθητή. Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεται η εικόνα σχετικά με τα "κενά" που ενδεχομένως να υπάρχουν και να καταρτισθεί ένα πλάνο μαθήματος το οποίο να ανταποκρίνεται στς ανάγκες του.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές