Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τσέργας Στέλιος

Διασφάλιση Ποιότητας
Πολιτικός Μηχανικός
Πτυχία
Ε.Α.Π.
Master - Διασφάλιση Ποιότητας 2002
Ε.Μ.Π.
Master - Πολιτικός Μηχανικός 1989
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Επειδή,

«Εκπαίδευση προς τους μαθητές δεν πρέπει να αποτελεί η εκμάθηση γεγονότων και η μηχανικά μνημονική αποτύπωση λύσεων αλλά να συνίσταται στην εξάσκηση του ορθολογικού τρόπου σκέψης αντιμετώπισης των προβλημάτων»

Προσφέρω: Δωρεάν - εξ’ αποστάσεως- την δυνατότητα ουσιαστικής και χρήσιμης προετοιμασίας αποκλειστικά μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων - σε μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδικά σε εκείνους της Α’ Λυκείου της πιο κρίσιμης και καθοριστικής τάξης του Λυκείου καθως η απόκτηση γνώσεων & δεξιοτήτων κατά την διάρκεια της τάξης αυτής θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην ολοκληρωμένη αντιμετώπιση αυξημένης δυσκολίας προβλημάτων που θα συναντήσετε στη Γ’ Λυκείου ώστε εν τέλει να πετύχετε τον στόχο σας δηλ την εισαγωγή σας στα Α.Ε.Ι - στα Μαθηματικά/Άλγεβρα & στην Φυσική).

  • Μια διδακτική ώρα (1h) μαθήματος αντιστοιχεί χρονικά σε διάρκεια 60 λεπτών & κόστους 0,00€
  •  Επιπλέον δε, θα συνεκτιμηθούν  για την εν λόγω προσφορά:
  1. Τυχόν περιορισμένο Οικογενειακό Εισόδημα  αλλά
  2.  και αντικειμενική - λογω γεωγραφικης θεσης- αδυναμία παρακολούθησης φροντιστηρίου
Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Επειδή έχω την δυνατότητα/ικανότητα να μεταδώσω στον μαθητή/τρια στοχευμένα εκείνα τα σημεία της θεωρητικής ανάλυσης που θα τον/την οδηγήσουν να κατανοήσει/αντιληφθεί πλήρως τι κάνουμε κυρίως δε γιατί το κάνουμε ωστε  να αντιμετωπίζει  και προβλήματα αυξημένης δυσκολίας.Γιατί δεν αφήνω τον μαθητή να "τρώει την μασημένη τροφή της μεθοδολογίας" αλλά να προσπαθεί να επεξεργάζεται κατάλληλα κάθε πληροφοριακό δεδομένο.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Γιατί έχω την δυνατότητα , να  μεταφέρω/μεταδώσω σε αρκετά  ικανοποιητικό βαθμό  στον μαθητή την γνώση μου, να ενεργοποιήσω  τον ορθολογικό τρόπο  σκέψης του  , δίνοντας έμφαση στην μεθοδικότητα της αφαιρετικής σκέψης ωστε  να αντιληφθεί το πως να ξεχωρίζει τα σημαντικά και έμμεσα (δηλ τα κρυμμένα) δεδομένα των προβλήμάτων.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Ανάλογα το επίπεδο και την τάξη  στην οποία βρίσκεται ο μαθητής ,μέσω 4-5 απλών ερωτήσεων (τύπου ολιγόλεπτου τεστ)  μπορώ να αποφανθώ  σχεδόν με απόλυτη βεβαιότητα  ως προς το εύρος των γνώσεων του μαθητή από προηγούμενες τάξεις αλλά και να εκτιμήσω εντός  εύλογου χρονικού διαστήματος τόσο τις δυνατότητές του όσο  και τα περιθώρια  βελτίωσης της επίδοσης ,  ακολουθώντας από μέρους μου συνδυαστικές τεχνικές του τρόπου εκμάθησης.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές