Παραδίδω ιδιαίτερα Μαθηματικών σε όλες τις βαθμίδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
- Γυμνάσιο
- ΓΕ.Λ - ΕΠΑ.Λ
Παρέχονται εκπαιδευτικά βιβλία (σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου - Λυκείου) για τον μαθητή, γραμμένα από εμένα, σύμφωνα με την εκάστοτε ύλη της σχολικής χρονιάς.
Συστάσεις και τρόποι επικοινωνίας με γονείς ή φροντιστήρια θα δοθούν εφόσον ζητηθούν.
Έχοντας ολοκληρώσει πλέον ( και απλοποιήσει ) τις σημειώσεις όλων των τάξεων που είναι γραμμένες από εμένα, έχουν στόχο να είναι όσο πιο κατανοητές γίνεται για τον μαθητή. Θετικό πρόσημο επίσης, αποτελεί το γεγονός ότι με κάθε μαθητή βρισκόμαστε σε κοντινές ηλικίες και θα υπάρχει μία ιδιαίτερη επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ μας κάτι που δεν το βρίσκει ένας έφηβος εύκολα σε κάποιον καθηγητή.
Τα τελευταία 6 χρόνια υπάρχει μία συνεχή ανερχόμενη πορεία στους μαθητές έχοντας πλέον αποκτήσει μία ικανοποιητική εμπειρία τόσο σε Γυμνάσιο όσο και σε Λύκειο. Υπάρχει προϋπηρεσία και στην προετοιμασία πανελλαδικών εξετάσεων και Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου. Επιπλέον από τις αρχές της σχολικής χρονιάς 2022 - 23 δουλεύω και σε ιδιωτικό φροντιστήριο έχοντας αναλάβει προς το παρόν Α' και Β' τάξεις γενικού λυκείου.
Πέρα απο το γεγονός οτι μου αρέσει να μεταδίδω και να εξηγώ πράγματα τα οποία γνωρίζω στους άλλους, αγαπάω τα μαθηματικά και ο στόχος μου είναι να μεταδώσω αυτό το συναίσθημα και στον μαθητή. Ο τρόπος που εξηγώ - μαθαίνω κατι στον μαθητή, είναι αυτός που θα ήθελα να μου τα δείξουν όταν ήμουν κι εγώ μαθητής, έτσι ώστε να είχα αποφύγει όσες δυσκολίες αντιμετώπισα στα θέματα της διδακτέας ύλης. Πολλές φορές διάφοροι άλλοι καθηγητές, είτε στο ενδοσχολικό περιβάλλον, είτε στην ιδιωτική εκπαίδευση θεωρούν πως όταν εξηγούν κάτι καινούριο στους μαθητές τους, έχουν την ίδια "οπτική γωνία" με τους ίδιους (συμβαίνει αρκετές φορές από μαθηματικούς!). Δημιουργείται πολλές φορές η λανθασμένη εντύπωση από την μεριά των καθηγητών, ότι έχουν απέναντι τους "επιστήμονες" με αποτέλεσμα όταν ένας μαθητής δεν θα καταλάβει κάτι "με την πρώτη ματιά", να μην επιμείνουν μέχρι να το κατανοήσει. Αυτός ο τρόπος διδασκαλίας με βρίσκει αντίθετο προσωπικά, και πάντα θα προσπαθώ με υπομονή να βοηθήσω τον μαθητή να καταλάβει στο ακέραιο, ότι υπάρχει στην διδακτέα ύλη.
Μέσα απο ένα φόρουμ ασκήσεων στο πρώτο μας μάθημα το οποίο είναι βασισμένο σε βασικές ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας, θα καταλάβω αμέσως σε τι επίπεδο βρίσκεται ο μαθητής και θα δουλέψουμε μαζί για να διορθώσουμε τις αδυναμίες του.