Είμαι 5οετής φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων με έδρα την Κοζάνη. Τα αντικείμενα στα οποία είναι εφικτή η μεταφορά γνώσεων αλλά και οι δεξιότητες που έχουν απορροφηθεί στην διάρκεια της ακαδημαϊκής μου σταδιοδρομίας είναι οι ακόλουθες:
- Σχεδιαστικές στρατηγικές με κέντρο των καταναλωτή
- Οικοδόμηση ενός πετυχημένου brand
- 3D Design using Autodesk's products
- Εξιδίκευση σε μαθήματα διοίκησης επιχειρήσεων (CIM, marketing)
- Παροχή βοήθειας στην αγγλική γλώσσα (Ορολογία, Αγγλικά Ειδικών Σκοπών)
Όσον αφορά το CAD (Σχεδίαση με Η/Υ), οι γνώσεις που μπορούν να μεταφερθούν αφορούν το 3D σχέδιο και πιο αναλυτικά:
Για το 3D Design, γίνεται αξιοποίηση του λογισμικού Inventor 2024, ενώ μετά το τέλος του σεμιναρίου, ο ενδιαφερόμενος/η, θα γνωρίζει:
- Τις βασικές λειτουργίες και εντολές του προγράμματος
- Ορθός σχεδιασμός με την αξιοποίηση μεγάλου μέρους του προγράμματος
- Surface and Plane Modelling
- Πως χρησιμοποιούνται οι περιορισμοί και πως διορθώνονται τα λάθη κατά την διάρκεια του σχεδιασμού
- 3D Rendering είτε με τον επεξεργαστή, είτε μέσω της κάρτας γραφικών του Η/Υ
- Rendering Environments
- Τί είναι το Assembly και ποιες οι βασικές εντολές του
- Πως να συναρμολογούνται περίπλοκα parts και εκτενή αξιοποίηση του Content Center του Inventor
Όρεξη για διδασκαλία, καλύτερη επικοινωνία με φοιτητές λόγω μικρής ηλικιακής απόκλισης, συνεχής επαφή με τα προαναφερθέντα αντικείμενα
Κάτοχος δύο πτυχίων proficiency, ένα του Michigan και ένα το ALCE στην αγγλική γλώσσα, πάνω από 350 ώρες ενασχόληση με Inventor AutoCad για 3D σχεδίαση, και με σύνταξη κειμένων, κυρίως στα αγγλικά. Επιπλέον, διαχείριση της δικής μου ιστοσελίδας με όνομα Evolution 360 (κοινοποίηση link στον/ην ενδιαφερόμενο/η κατόπιν πρώτης επαφής).
Ιδανική περιστασιακή δουλειά με ανταγωνιστικά κόμιστρα, δεδομένου ότι η σχολή απορροφά τον περισσότερο χρόνο μέσα στην εβδομάδα
Πέρα από την εξέταση της ύλης στην οποίαν ο φοιτητής χρειάζεται ενίσχυση, βασικός και αποτελεσματικός τρόπος είναι η επικοινωνία κατά την διάρκεια του μαθήματος, (έκφραση αποριών, ενεργώς συμμετοχή...)