**Bonjour à tous! 😊**
Ονομάζομαι Ελίζα, είμαι 26 ετών και είμαι native speaker της γαλλικής γλώσσας, καθώς έχω καταγωγή από το υπέροχο Βέλγιο. 🇧🇪
Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στη Γαλλική Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχω αποκτήσει μεταπτυχιακό στη γαλλική λογοτεχνία στη Γαλλία.
Η αγάπη μου για τη γλώσσα δε σταματά εδώ είμαι επίσης ενεργό μέλος ενός γαλλικού συλλόγου που συνεργάζεται με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε πολλές δραστηριότητες που αφορούν τη διδασκαλία και τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας.
Αναζητώ μαθητές που επιθυμούν να μάθουν ή να βελτιώσουν τα γαλλικά τους. Προσφέρω εξατομικευμένα μαθήματα που προσαρμόζονται στους στόχους και τις ανάγκες σας. Είτε είστε αρχάριοι είτε προχωρημένοι, θα χαρώ να σας καθοδηγήσω στην εκμάθηση της γλώσσας και στον πολιτισμό της Γαλλίας.
Αν ενδιαφέρεστε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου!
Ανυπομονώ να σας γνωρίσω!
À bientôt. 🌻
Ως native speaker των γαλλικών που έχει ζήσει σε γαλλόφωνη χώρα, προσφέρω όχι μόνο τη γλώσσα, αλλά και μια βαθιά κατανόηση της γαλλικής κουλτούρας. Η εμπειρία αυτή μου επιτρέπει να διδάσκω με ιδιαίτερη εστίαση στις πολιτισμικές πτυχές της γλώσσας, προσφέροντας στους μαθητές μου μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση.
Έχω επίσης εργαστεί σε διάφορες γαλλόφωνες χώρες, γεγονός που με έχει εφοδιάσει με γνώση των διαφορών και των ιδιαιτεροτήτων της γλώσσας σε κάθε περιοχή. Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να προσαρμόσω τα μαθήματα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μαθητή, ανεξαρτήτως του επιπέδου ή του στόχου τους.
Επιπλέον, η εμπειρία μου στη διδασκαλία ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές από όλη την Ευρώπη με έχει διδάξει πώς να προσαρμόζω τις μεθόδους μου και να δημιουργώ ένα υποστηρικτικό και εμπνευσμένο μαθησιακό περιβάλλον.
Επιλέγοντας εμένα, θα έχετε έναν εκπαιδευτικό που δεν προσφέρει μόνο γνώσεις, αλλά και πάθος για τη γλώσσα και τον πολιτισμό που την περιβάλλει!
Ασχολούμαι με τα ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών τα τελευταία 3 χρόνια. Έχω τη χαρά να διδάσκω σε μαθητές από όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη, προσφέροντας εξατομικευμένη καθοδήγηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους.
Επιπλέον, εργάζομαι σε ένα φροντιστήριο στη Θεσσαλονίκη, όπου συμμετέχω ενεργά στην προετοιμασία και διδασκαλία μαθητών σε διαφορετικά επίπεδα. Αυτή η εμπειρία με έχει βοηθήσει να βελτιώσω τις διδακτικές μου ικανότητες και να κατανοήσω καλύτερα τις απαιτήσεις των μαθητών στη σύγχρονη εκπαίδευση.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω ότι η εκπαίδευση είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη. Το κίνητρό μου πηγάζει από την αγάπη μου για τη γλώσσα και την κουλτούρα των γαλλικών, καθώς και από την επιθυμία μου να μοιραστώ αυτή τη γνώση με άλλους.
Διδάσκοντας, έχω τη δυνατότητα να παρακολουθώ τη διαδικασία ανάπτυξης των μαθητών μου και να γίνω μέρος της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας στη γαλλική γλώσσα. Είμαι ενθουσιασμένη για το πώς οι μαθητές μου αποκτούν νέες γνώσεις και αυτοπεποίθηση στην επικοινωνία τους. Στόχος μου είναι να τους βοηθήσω να κατανοήσουν όχι μόνο τη γλώσσα, αλλά και τις πολιτισμικές πτυχές που τη συνοδεύουν, ώστε να έχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία.
Καθώς προχωρώ στη διδασκαλία, επιδιώκω να εμπνεύσω τους μαθητές μου να αναπτύξουν μια ειλικρινή εκτίμηση για τη γλώσσα και τον πολιτισμό που την περιβάλλει. Ελπίζω να τους ενθαρρύνω να συνεχίσουν την αναζήτησή τους για γνώση και να γίνουν πιο ανοιχτοί στον κόσμο γύρω τους.
Στοχεύω επίσης να δημιουργήσω ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, όπου οι μαθητές νιώθουν ελεύθεροι να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους, να κάνουν ερωτήσεις και να λάβουν υποστήριξη. Μέσω αυτής της διαδικασίας, πετυχαίνω όχι μόνο την ακαδημαϊκή τους επιτυχία, αλλά και τη προσωπική τους ανάπτυξη.
Αυτά είναι τα κίνητρα και οι στόχοι μου στη διδασκαλία, μια διαδικασία που είναι για μένα τόσο απολαυστική όσο και εκπαιδευτική!.
Η κατανόηση των αναγκών του μαθητή είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική διδασκαλία, ειδικά στη διδασκαλία γαλλικών.
Για αυτό το λόγο η διαδικασία ξεκινά με μια αρχική συνέντευξη ή αξιολόγηση. Όπου οι μαθητές εκφράζουν τους στόχους τους, την προηγούμενη εμπειρία τους με τη γλώσσα και τις προτιμήσεις τους στη μέθοδο διδασκαλίας.
Η τακτική επικοινωνία είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Επαφή με τους μαθητές και, όπου είναι εφικτό, με τους γονείς, προσφέρει πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και τις προτιμήσεις των μαθητών.