Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Kotzamani Marianna

Κλινική Ψυχολογία
Ψυχολογία
Πτυχία
Erasmus University Rotterdam
Master - Κλινική Ψυχολογία 2022
Erasmus University Rotterdam
Πτυχίο - Ψυχολογία 2021
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς

Καλησπέρα σας γονείς!

Λέγομαι Μαριάννα, είμαι 25 χρονών και αγαπώ πολύ τα παιδιά. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω ζήσει στην Ολλανδία, όπου ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην ψυχολογία. Έχοντα ζήσει στην Ολλανδία για τόσα χρόνια, κλήθηκα να μάθω μία καινούρια γλώσσα ως ενήλικας.

Δοκιμάζοντας πολλές διαφορετικές μεθόδους, συνάντησα μία που μεταμόρφωσε εντελώς το πώς βλέπω την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Συμμετείχα σε ένα μάθημα που μιμείται τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα. Πώς μαθαίνουν τα παιδιά την μητρική τους γλώσσα; Ακούν άλλους να την χρησιμοποιούν και μιμούνται τους ίδιους ήχους.

Έτσι, στο μάθημα Ολλανδικών δεν είχαμε λίστες λεξιλογίου που έπρεπε να μάθουμε απ'έξω. Δεν είχαμε κανόνες γραμματικής. Δεν είχαμε εξαιρέσεις. Αυτό που είχαμε ήταν πολλά πολλά κείμενα τα οποία έπρεπε να διαβάσουμε πάρα πολύ καλα, με τον σκοπό να οικειοποιηθούμε με τον τρόπο που χρησιμοποιείται η γλώσσα. Κατά την διάρκεια του μαθήματος ο χρόνος αφιερωνώταν αυστηρά σε ΕΝΑ πράγμα. Το να μιλάμε. Μιλούσαμε για τα κείμενα που προετοιμάσαμε, κάναμε συζητησείς και debate. 

Επιθυμώ να εφαρμόσω αυτόν το τρόπο εκμάθησης στα αγγλικά και να τον προσαρμόσω σε μικρότερες ηλικίες. Μαζί με το παιδί σας, θα διαβάζουμε παιδικά βιβλία στα αγγλικά και θα τα συζητάμε. Θα παίζουμε παιχνίδια, θα τραγουδάμε. Και κυρίως, θα μιλάμε μόνο αγγλικά.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Επιλέξετε ένα μάθημα γλώσσας που δίνει προτεραιότητα στη φυσική γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού σας. Θα προσφέρω μια μοναδική και συναρπαστική εκπαιδευτική εμπειρία, που μιμείται τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα. Μέσα από διαδραστικό παιχνίδι, και έμφαση στη διασκέδαση, τα παιδιά αποκτούν όχι μόνο γλωσσική ικανότητα, αλλά και αυξημένη αυτοπεποίθηση, δημιουργικότητα και πολιτιστική ευαισθησία.

Επαγγελματική Εμπειρία

Αν και δεν έχω εμπειρία στην εκμάθηση αγγλίκων, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι οι σπουδές μου στην ψυχολογία, η ιδιαίτερη σχέση που έχω με τα παιδία και η καινοτόμος μέθοδος μου, θα με βοηθήσουν να μάθω το παιδί σας αγγλικά επιτυχώς.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Έχω επιλέξει την διδασκαλία αγγλικών σε παιδιά επειδή αγαπάω τα παιδιά και έχω μιά ξεχωριστή σχέση μαζί τους. Έχοντας σπουδάσει ψυχολογία, έχω αποκτήσει μια βαθιά κατανόηση της ανάπτυξης των παιδιών, των διαδικασιών μάθησης και του κρίσιμου ρόλου της πρώιμης εκπαίδευσης στον προσδιορισμό του μέλλοντος του παιδιού. Αυτό το υπόβαθρο μου, με έχει εξοπλίσει με πολύτιμες γνώσεις για να προσαρμόσω τεχνικές διδασκαλίας που ανταποκρίνονται στις γνωστικές και συναισθηματικές ανάγκες κάθε παιδιού.

Επιπλέον, στον κόσμο που ζούμε σήμερα, τα αγγλικά δεν είναι απλώς μια γλώσσα· είναι η πύλη προς παγκόσμιες ευκαιρίες, προωθώντας τη διαπολιτισμική κατανόηση και ενισχύοντας τις δεξιότητες επικοινωνίας που είναι αναγκαίες στην πολυπολιτισμική μας κοινωνία.

Ως δασκάλα αγγλικών για παιδιά, η αποστολή μου είναι να συνδυάσω το πάθος μου για την εκπαίδευση, την αγάπη μου για τα παιδια και την ψυχολογική μου γνώση για να παρέχω στα νέα μυαλά ένα στερεό γλωσσικό θεμέλιο, να καλλιεργήσω την ενσυνείδησή τους, και να τα εξοπλίσω να πλοηγηθούν σε ένα μέλλον γεμάτο απεριόριστες δυνατότητες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η κατανόηση των αναγκών κάθε μαθητή αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας μου στη διδασκαλία, και το υπόβάθρό μου στην ψυχολογία παίζει καίριο ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου.

- Αναγνωρίζω ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό, με το δικό του στιλ μάθησης, δυνατότητες, προκλήσεις και ενδιαφέροντα. Προσαρμόζω τις διδακτικές μου στρατηγικές, τα υλικά μαθήματος και τον ρυθμό μάθησης για να ταιριάζουν στις μοναδικές ανάγκες κάθε μαθητή, διασφαλίζοντας όχι μόνο την κατανόηση της αγγλικής γλώσσας αλλά και την ακαδημαϊκή ανάπτυξη και την αυξημένη αυτοπεποίθησή τους. Για παράδειγμα, προσαρμόζω υλικά και δραστηριότητες για να ταιριάζουν με τον προτιμώμενο τρόπο μάθησης του κάθε μαθητή.

- Επίσης, είναι σημαντικό να δημιουργήσω σχέση εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού με τους μαθητές μου. Ακούω ενεργά τις ανησυχίες, τα κίνητρα και τους στόχους τους, προωθώντας μια ανοικτή και υποστηρικτική σχέση δασκάλου-μαθητή. 

Ο στόχος μου είναι να δημιουργήσω ένα φιλόξενο και συμπεριληπτικό περιβάλλον, όπου κάθε μαθητής νιώθει αξιολογημένος, υποστηριζόμενος και εξουσιοδοτημένος να αξιοποιήσει το πλήρες δυναμικό του στη μάθηση των αγγλικών.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε αδέρφια
Έτη εμπειρίας
1

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές