Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως στους τομείς των Αρχαίων Ελληνικών, της έκθεσης ,των λατινικών και της ιστορίας.
Αναλαμβάνω επίσης την καθημερινή μελέτη μαθητών δημοτικού .
Ειδικεύομαι στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης και την διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
Ακόμη αναλαμβάνω την επιμέλεια και διόρθωση κειμένων καθώς και την εκπόνηση φοιτητικών εργασιών.
Η διδακτική διαδικασία προσαρμόζεται με βάση τις ατομικές ανάγκες των μαθητών οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της διδασκαλίας μου. Χρησιμοποιούνται σύγχρονες και προσιτές στους μαθητές διδακτικές μέθοδοι και προσωπικό εκπαιδευτικό υλικό. Η μάθηση και κατανόηση από πλευράς του μαθητή είναι η βασική επιδίωξη. Περιλαμβάνονται επίσης τέστ κατανόησης αλλά και επαναλήψεις με δημιουργικό τρόπο προκειμένου να αποδίδει η εκπαιδευτική διαδικασία.
Αποφοίτησα από το τμήμα ελληνικής φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης όπου κατά την διάρκεια των σπουδών μου ειδικεύθηκα στην γλωσσολογία και συγκεκριμένα την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες αλλά και αλλόγλωσσους μαθητές. Έχω εξαετή διδακτική εμπειρία τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου καθώς και εκπονήσεις φοιτητικών εργασιών. Κατά την διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης ανέλαβα την προετοιμασία της ανθρωπιστικής κατεύθυνσης Γ' γενικού Λυκείου. Στη συνέχεια ολοκλήρωσα την συγγραφή προσωπικού υλικού και σημειώσεων για την διδασκαλία των μαθημάτων αλλά και μια σειρά παιδικών μυθιστορημάτων. Κατά την διάρκεια των σπουδών μου συμμετείχα στην ομάδα ενός ηλεκτρονικού περιοδικού όπου ανέλαβα την επιμέλεια κειμένων καθώς και την συγγραφή άρθρων με ιστορικό και φιλολογικό περιεχόμενο. Παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια σχετικά με την Ελληνική γλώσσα,την ιστορία και τις διαλέκτους της , την διδασκαλία σε μαθητές με δυσλεξία και αυτισμό.
Η διδασκαλία αποτελεί μέσο για την πνευματική και κοινωνική ολοκλήρωση του ατόμου. Επέλεξα την διδασκαλία προκειμένου να συμμετέχω στην διαδικασία νέων μελών της κοινωνίας να πραγματοποιήσουν τους στόχους και να διευρύνουν τους πνευματικούς τούς ορίζοντες δημιουργώντας " γερά θεμέλια" για την μετέπειτα ζωή τους
Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή αποτελεί πρωταρχικό στόχο μου καθώς ολόκληρη η εκπαιδευτική διαδικασία στηρίζεται στις ιδιαιτερότητες καθενός από αυτούς. Ως μέσο για την αναγνώριση των αναγκών αυτών πραγματοποιείται κατά την συνάντηση μας επικοινωνία με τον μαθητευόμενο καθώς και συμπλήρωση ορισμένων κουίζ όπου θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με τα μαθήματα και ς και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε σε αυτά αλλά και τους τρόπους που βοηθούν τον ίδιο στην κατανόηση τις διδακτικής ύλης προκειμένου να χρησιμοποιηθούν κατά την διδασκαλία. Παράλληλα πραγματοποιώ συναντήσεις επικοινωνίας με τους γονείς προκειμένου να ενημερωθώ για τυχόν ιδιαιτερότητες των μαθητών καθώς και το λοιπό μαθησιακό ιστορικό τους.