Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κωτσιαρη Ασπασία

Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Ευφυείς τεχνολογίες διαδικτύου
Ευφυείς τεχνολογίες διαδικτύου
Ελλάδα online
Πτυχία
Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πτυχίο - Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 2018 Επαληθευμένο
Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πτυχίο - Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 2018 Επαληθευμένο
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
Master - Ευφυείς τεχνολογίες διαδικτύου 2021 Επαληθευμένο
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
Master - Ευφυείς τεχνολογίες διαδικτύου 2021 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Αγαπητοί ενδιαφερόμενοι, ονομάζομαι Κωτσιαρή Ασπασία, είμαι Μηχανικός Πληροφορικής, από το Πολυτεχνείο Δυτικής Μακεδονίας και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με τίτλο "Ευφυείς Τεχνολογίες Διαδικτύου" και παραδίδω μαθήματα πληροφορικής σε όλην τη Ελλάδα (διαδικτυακά) και σε όλες τις ηλικίες απο πολύ αρχαριους, μέχρι και έμπειρους. Έχω διδάξει σε ΙΕΚ και ρομποτική σε παιδιά.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Το νεαρό της ηλικίας μου συνοδεύεται με τις ανανεωμένες γνώσεις, την δυνατότητα άμεσης και ταχείας επικοινωνίας, τη δυναμική προσέγγιση, την ενθάρυνση της νεανικής ενέργειας και καινοτομίες στην μέθοδο της εκπαίδευσης.

Επαγγελματική Εμπειρία

Η επαγγελματική μου εμπειρία αναφορικά με την διδακτική επάρκεια, εστιάζεται σε μαθήματα ρομποτικής και πληροφορικής που έχω παραδώσει παιδιά ηλικίας 6-12 ετών καθώς επίσης και σε μαθήματα Πληροφορικής και πολυμέσων σε ενήλικες, στο Δημόριο ΙΕΚ.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλξα τη διδασκαλία λόγω του πάθους μου για την εκπαίδευση και την επιθυμία να επηρεάσω θετικά τους μαθητές και να τους δώσω κίνητρο να προσπαθήσουν με τη συνεχή μάθηση, να απκτήσουν πολλά εφόδια για να μπορούν να ανταπεξέλθουν ευκολότερα, όταν βγουν στην αγορά εργασίας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή είναι ένας σημαντικός και πολυδιάστατος διαδικασία. Χρειάζεται παρατήρηση, ανάλυση των δεδομένων απόδοσης, συνεργασία με γονείς, εκτίμηση των ατομικών διαφορών και πρωτίστως διάλογο με τον ίδιο τον μαθητή. Οφείλουμε να ακούμε τα παιδιά και να σεβόμαστε τον τρόπο με τον οποίο θέλουν να δουλέψουμε ώστε να είναι ευνοϊκός ο τρόπος διεξαγωγής των μαθημάτων.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Έτη εμπειρίας
5

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές