Ιδιαίτερα μαθήματα Χημείας στην Αθήνα και online
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα στο μάθημα της Βιολογίας, για τις τάξεις του γυμνασίου, καθώς και Α', Β' και Γ' λυκείου.
Παραδίδω επίσης ιδιαίτερα μαθήματα στο μάθημα της Χημείας, για τις τάξεις του γυμνασίου, καθώς και Α' και Β' λυκείου.
Μπορώ επίσης να βοηθήσω μαθητές Γυμνασίου και Α’, καθώς και Β’ Λυκείου στο μάθημα της Φυσικής.
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έγινα δεκτός για να εκπονήσω το μεταπτυχιακό μου στη Διδακτική της Βιολογίας. Το όνειρου μου απο τις αρχές τις Β' Λυκείου ήταν να ασχοληθώ με τη διδασκαλία καθώς πραγματικά αγαπάω τη διαδικασία. Γνωρίζω πως η επαγγελματική μου εμπειρία είναι μικρή και για αυτόν ακριβώς το λόγο το τιμολόγιο των υπηρεσιών μου είναι μειωμένο σχετικά με το μέσο όρο της αγοράς. Δεν χρειάζεται να φοβάστε μιας και το πρώτο μάθημα είναι δώρο απο εμένα. Άμα ο μαθητής αποφασίσει πως είμαι της αρεσκείας του, μπορούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας.
Η τιμές μου για ιδιαίτερα μαθήματα στο χώρο σας είναι 15 ευρώ την ώρα ενώ σε περίπτωση που θέλετε να γίνει Online το μάθημα, η τιμή κατεβαίνει στα 12 ευρώ.
Πέρα απο τη διδασκαλία μου, προσφέρω στον μαθητή δωρεάν σημειώσεις, ετοιμάζω διαγωνίσματα μετά το τέλος κάθε κεφαλαίου, είμαι ευέλικτός στη τοποθεσία (έρχομαι στο δικό σας χώρο στην Αθήνα)
Είμαι νέος και γεμάτος όρεξη για αυτό που αγαπάω.
Έχω κάνει ιδιαίτερα σε 6 παιδιά κατά τη διάρκεια των σπουδών μου. Οι μαθητές βρίσκονταν σε τάξεις γυμνασίου, καθώς και Α' και Β' Λυκείου. Η συνεργασία μας οδήγησε σε μια πολύ επιτυχημένη μαθησιακή χρονιά. Γνωρίζω πως η εμπειρία μου είναι περιορισμένη και για αυτό το τιμολόγιο μου έχει προσαρμοστεί ανάλογα. Δεν θέλω να κοροιδεύω κανέναν, θέλω να είμαι ξεκάθαρος με τους γονείς και τους μαθητές.
Είναι κάτι στο οποίο πιστεύω πως είχα απο πάντα έμφυτο ταλέντο. Ο κύριος λόγος όμως που το επέλεξα ως επαγγελματική κατεύθυνση είναι το ότι πραγματικά το αγαπάω και μου αρέσει συνεχώς να βελτιώνομαι πάνω σε αυτό, μαζί με τους μαθητές μου.
Η κατανόηση του μαθητή μπορεί να γίνει με ποικίλους τρόπους. Ξεκινάει με ερωτήσεις κατανόησης κατά τη διάρκεια του μαθήματος και καταλήγει σε κάποια αξιολόγηση που το εκπαιδευτικό σύστημα αποκαλεί "διαγώνισμα" φοβίζοντας τους μαθητές. Τα διαγωνίσματα δεν είναι εκεί για να κρίνουν τον μαθητή αλλά τον καθηγητή. Εγώ αυτό πιστεύω.