Δάσκαλος Δημοτικού, Καβάλα
Αριστούχος απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ, με μεταπτυχιακές σπουδές και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με μεγάλη διδακτική εμπειρία, αναλαμβάνω:
- μαθητές δημοτικού για καθημερινή μελέτη και
- διδασκαλία και ενδυνάμωση στα μαθήματα των θετικών επιστημών στο Γυμνάσιο.
Αξιότιμοι γονείς,
Είμαι δάσκαλος δημοτικού σχολείου με 10 χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση παιδιών. Η αγάπη μου για τη διδασκαλία και η αφοσίωσή μου στην πρόοδο των μαθητών είναι οι βασικοί λόγοι που αποφάσισα να προσφέρω ιδιαίτερα μαθήματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε παιδιού.
Μέσα από την πολυετή εμπειρία μου, έχω κατανοήσει ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και έχει τον δικό του ρυθμό μάθησης. Στόχος μου είναι να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση των μαθητών, να βελτιώσω τις επιδόσεις τους και να τους εμπνεύσω να αγαπήσουν τη γνώση. Χρησιμοποιώ σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του σχολείου, ενώ παράλληλα ενσωματώνω δημιουργικές δραστηριότητες για να κάνω το μάθημα ενδιαφέρον και αποτελεσματικό.
Είμαι εδώ για να βοηθήσω το παιδί σας να ξεπεράσει τυχόν δυσκολίες στα μαθήματα, να ενισχύσει τις δεξιότητές του και να πετύχει τους στόχους του. Η υπομονή, η συνέπεια και η θετική προσέγγιση είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που με διακρίνουν ως εκπαιδευτικό.
Εάν θέλετε να συζητήσουμε τις ανάγκες του παιδιού σας και πώς μπορώ να το υποστηρίξω, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε για το καλό του!
Με εκτίμηση,
Βεργούδης Νικόλαος
Έχω την τιμή να εργάζομαι ως δάσκαλος σε δημοτικό σχολείο για 7 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων έχω αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία στη διδασκαλία παιδιών διαφορετικών ηλικιών και επιπέδων. Μέσα από τη διδασκαλία σε τάξη, έχω μάθει να προσαρμόζω τις μεθόδους μου στις ανάγκες κάθε μαθητή, να δημιουργώ ένα θετικό και υποστηρικτικό περιβάλλον και να βοηθώ τα παιδιά να ξεπερνούν δυσκολίες και να πετυχαίνουν τους στόχους τους.
Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας, έχω αναλάβει μαθητές με διαφορετικές μαθησιακές προκλήσεις, όπως δυσλεξία, διάσπαση προσοχής και δυσκολίες στη γραφή ή τα μαθηματικά. Αυτό με ώθησε να εκπαιδευτώ περαιτέρω σε σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και να εφαρμόζω εξατομικευμένες στρατηγικές, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε παιδιού.
Επιπλέον, έχω εμπειρία στην οργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων και δημιουργικών προγραμμάτων, που ενισχύουν τη συνεργασία και την αυτοπεποίθηση των μαθητών. Η συνεχής αλληλεπίδραση με γονείς και συναδέλφους μου έχει διδάξει τη σημασία της συνεργασίας για την υποστήριξη της συνολικής ανάπτυξης των παιδιών.
Η επαγγελματική μου εμπειρία με έχει εμπνεύσει να συνεχίσω να μαθαίνω και να εξελίσσομαι, ώστε να προσφέρω στα παιδιά μου τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες για πρόοδο και επιτυχία.
Η διδασκαλία ήταν για μένα μια φυσική επιλογή, γιατί αγαπώ να δουλεύω με παιδιά και να βλέπω τη χαρά στα μάτια τους όταν κατακτούν νέες γνώσεις. Πιστεύω βαθιά ότι η εκπαίδευση είναι το κλειδί για να ανοίξουμε πόρτες σε νέες ευκαιρίες και να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν το δυναμικό τους.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί θέλω να είμαι μέρος της διαμόρφωσης μιας γενιάς ανθρώπων που σκέφτονται κριτικά, συνεργάζονται και αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με θάρρος. Η χαρά να βλέπω έναν μαθητή να ξεπερνά τις δυσκολίες του ή να βρίσκει την αυτοπεποίθησή του μέσα από τη μάθηση είναι ανεκτίμητη.
Επιπλέον, η διδασκαλία μου δίνει τη δυνατότητα να μαθαίνω συνεχώς και εγώ. Κάθε παιδί είναι διαφορετικό, και αυτό με προκαλεί να εξελίσσομαι, να ανακαλύπτω νέες μεθόδους και να προσαρμόζομαι στις ανάγκες τους. Αυτή η αλληλεπίδραση κάνει τη δουλειά μου μοναδική και γεμάτη νόημα.
Για μένα, η διδασκαλία δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα, αλλά μια αποστολή να εμπνεύσω και να υποστηρίξω τα παιδιά να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή είναι μια διαδικασία που απαιτεί προσεκτική παρατήρηση, ενεργή ακρόαση και συνεργασία. Ξεκινώ πάντα με μια πρώτη συνάντηση όπου συζητώ με τους γονείς και, αν είναι δυνατόν, με τον ίδιο τον μαθητή. Κατά τη διάρκεια αυτής της συζήτησης, συλλέγω πληροφορίες για τις δυσκολίες, τα δυνατά σημεία και τους στόχους του.
Στη συνέχεια, παρατηρώ τον μαθητή κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Εξετάζω πώς αντιδρά στις διαφορετικές δραστηριότητες, ποια θέματα τον δυσκολεύουν περισσότερο και πού δείχνει μεγαλύτερη άνεση. Συχνά χρησιμοποιώ διαγνωστικές ασκήσεις ή δραστηριότητες για να εντοπίσω τα κενά στις γνώσεις του και να καταλάβω το μαθησιακό του στυλ (οπτικό, ακουστικό, κιναισθητικό).
Επιπλέον, δίνω μεγάλη σημασία στην επικοινωνία. Ακούω προσεκτικά τις απορίες του μαθητή και δημιουργώ ένα περιβάλλον όπου νιώθει άνετα να εκφράζεται. Παράλληλα, διατηρώ ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους γονείς, ώστε να ενημερώνομαι για τυχόν αλλαγές ή παρατηρήσεις που μπορεί να επηρεάζουν τη μάθηση.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, προσαρμόζω τη διδασκαλία μου, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μαθητή και να τον βοηθά να προοδεύει με αυτοπεποίθηση