Ιδιαίτερα Γαλλικών στην Θεσσαλονίκη και online
Ονομάζομαι Théo Flores, είμαι Γάλλος απο καταγωγή και ζω στη Θεσσαλονίκη σχεδόν εδώ και μια δεκαετία. Έχω πτυχίο φιλοσοφίας από το πανεπιστήμιο Jean Moulin Lyon III στη Γαλλία, και το πιστοποιητικό ελληνομάθειας επίπεδο Γ2.
Παραδίδω μαθήματα Γαλλικών για ενήλικες, φοιτητές και μαθητές λυκείου με έμφαση στην πράξη, στην πραγματική και καθημερινή χρήση της γλώσσας όπως τη μιλάμε στη Γαλλία αλλά και σ'ένα πιο επίσημο, επαγγελματικό και επιστημονικό πεδίο. Προσφέρω βέβαια και όλες τις προετοιμασίες για τα πτυχία : κρατικό, DELF και DALF.
Χρησιμοποιώ μεθοδολογίες όσο πιο κοντά στις ανάγκες του μαθητή και στο φυσιολογικό τρόπο εκμάθησης, δίνοντας πάντα ένα μεγάλο χώρο στην απόλαυση και βάζοντας πάντα σαν προτεραιότητα το πιο ουσιαστικό : το να μιλάμε τη γλώσσα και να την χαιρόμαστε.
Είμαι φυσικός ομιλητής με πολλά χρόνια εμπειρία, γνώστης από πρώτο του γαλλικού πολιτισμού αλλά και του γαλλικού γραφειοκρατικού συστήματος. Το επίπεδο που έχω αποκτήσει στα ελληνικά δείχνει επίσης, θέλω να πιστεύω, μια ικανότητα στο να κατανοήσω τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη, κάτι το οποίο προσπαθώ να μεταδίδω στο πλαίσιο του μαθήματος.
Διδάσκω Γαλλικά σε ιδιαίτερα και φροντιστήρια εδώ και 7 χρόνια. Έχω ασχοληθεί με όλα τα προφίλ, αλλά έχω γίνει ιδιαίτερα ειδικός στο να προετοιμάσω τους μαθητές μου για τη ζωή στη Γαλλία.
Η διδασκαλία είναι μια ευκαιρία να μοιραστώ τη γλώσσα μου φυσικά, την οποία αγαπώ πολύ, αλλά και να προσφέρω έναν άλλο τρόπο προσέγγισης της διδασκαλίας, της γλώσσας μεν αλλά και γενικότερα δε, ώστε αυτό που θα μάθουμε και ο τρόπος με το οποίο θα μάθουμε να έχει νόημα και να γίνει πραγματικά χρήσιμο - σε αντίθεση με το παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας απ το οποίο ο ίδιος έχω απαγοητευτεί, και στο προσπαθώ τώρα να προτείνω ανταλλακτική λύση.
Ο τρόπος με τον οποίο διδάσκω βασίζεται σε θεωρίες της εκπαίδευσης και στη δική μου εμπειρία, αλλά είναι πάντα εύπλαστος, προσαρμοσμένος στον μαθητή και σε συνεχή εξέλιξη κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής πορείας με τον μαθητή. Βάζω συστηματικά σε συζήτηση τον τρόπο διδασκαλίας ώστε να μου δώσει feedback ο μαθητής, και με βάση την απόδοση του κάνω προσαρμογές ώστε να βρούμε τον τρόπο που θα είναι πιο κατάλληλος.