🎓 Καθηγητής Οικονομικών
Απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑ.ΜΑΚ.), διδάσκω οικονομικά τα τελευταία 2 χρόνια, σε μαθητές Β' και Γ' Λυκείου, τόσο σε τάξεις όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Στόχος μου είναι να κάνω την οικονομική επιστήμη κατανοητή και ενδιαφέρουσα για κάθε μαθητή, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ανάγκες και το επίπεδο του καθενός.
Παρέχω οργανωμένο υλικό, ασκήσεις, και συνεχή υποστήριξη ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση στις εξετάσεις αλλά και η ουσιαστική κατανόηση των εννοιών.
📌 Γιατί να με προτιμήσετε;
Φροντίζω το μάθημα να έχει ξεκάθαρη πορεία και να γίνεται χωρίς πίεση. Προχωράμε σταθερά, με στόχο κάθε φορά να καταλαβαίνεις κάτι παραπάνω και να νιώθεις πιο σίγουρος με την ύλη.
e-noesis
Αναλαμβάνω τη διδασκαλία Οικονομικών στο φροντιστήριο e-noesis για τον τελευταίο χρόνο, όπου έχω την ευκαιρία να δουλέψω με μαθητές Λυκείου, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τις έννοιες της οικονομικής επιστήμης με τρόπο κατανοητό και ελκυστικό. Στοχεύω στην εξοικείωση των μαθητών με την ύλη, παρέχοντας οργανωμένο υλικό, ασκήσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί με γεμίζει η διαδικασία του να μεταδίδω γνώση και να βοηθάω τους μαθητές να κατανοήσουν σύνθετες έννοιες με απλό και προσιτό τρόπο. Με συναρπάζει το να βλέπω την πρόοδο κάθε μαθητή και να συμβάλλω στην αυτοπεποίθηση και την επιτυχία του. Η διδασκαλία για μένα δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα, αλλά μια ευκαιρία να εμπνεύσω, να καθοδηγήσω και να δημιουργήσω ουσιαστικές μαθησιακές εμπειρίες που διαρκούν πέρα από την τάξη.
Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή, ξεκινώ πάντα με μια ανοιχτή συζήτηση, ώστε να ακούσω τις απορίες, τις δυσκολίες και τους στόχους του. Μέσα από διαγνωστικές ασκήσεις και παρατήρηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος, εντοπίζω τα δυνατά και αδύναμα σημεία του. Προσαρμόζω τη μεθοδολογία μου ανάλογα με τον τρόπο που μαθαίνει καλύτερα (οπτικά, ακουστικά ή πρακτικά), και παρέχω συνεχή ανατροφοδότηση για να διασφαλίζω ότι η πρόοδος είναι ουσιαστική και σταθερή.