Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
44 ετών 20 έτη διδακτικής εμπειρίας
Applied Linguistics
Social Psuchology and Human Behaviour
English Philology (as First Language)
Θεσσαλονικη
Πτυχία
University of Cambridge
Master - Applied Linguistics 2022
University of Kent
Master - Social Psuchology and Human Behaviour 2018
University of Kent
PhD - Educational Leadership 2021
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές
Επαγγελματίες

Καθηγητής αγγλικών στην Θεσσαλονίκη και online

Ως καθηγητής Αγγλικών με Cambridge DELTA και 16ετή εμπειρία, εξειδικεύομαι στην παροχή μαθημάτων για ενήλικες και για παιδιά. Το DELTA εξασφαλίζει άριστη γνώση διδακτικών μεθόδων, αξιολόγησης και εκπαιδευτικού σχεδιασμού, παρέχοντας μαθήματα με προηγμένες προσεγγίσεις, ειδικά για όσους προετοιμάζονται για εξετάσεις όπως TOLES, CPE, FCE, CAE, LRN και IELTS. Δίδαξα Αγγλικά σε γηγενείς μαθητές στην Αγγλία και ήμουν μέλος του Leadership Board, συνεισφέροντας ως υποδιευθυντής. Επίσης, διευθύνω καλοκαιρινά σχολεία στο Royal Holloway University of London και στο University of Dubai, εκπαιδεύοντας καθηγητές και οργανώνοντας τμήματα για 850 παιδιά ηλικίας 9-19 ετών. Παραδίδω διαδικτυακά μαθήματα σε ενήλικες στους τομείς Business English, Tourism, Hospitality, Cabin Crew, Aviation, Legal English, English for Academic Purposes και English for the Financial Sector, ενώ τα δια ζώσης μαθήματα είναι για παιδιά ηλικίας 3 ετών και άνω, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων από μικρή ηλικία.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Οι λόγοι που καθιστούν την επιλογή μου ως καθηγητή Αγγλικών ιδανική είναι πολυδιάστατοι και βασίζονται σε υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα, μακροχρόνια διδακτική εμπειρία και εξειδίκευση σε ποικίλα πεδία της Αγγλικής Γλώσσας.

  1. Ακαδημαϊκή Υπεροχή και Παιδαγωγική Κατάρτιση
    Είμαι απόφοιτος του University College London (UCL) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία από το University of Cambridge, δύο από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα παγκοσμίως. Η εκπαίδευσή μου κορυφώνεται με ένα διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία από το University of Kent, το οποίο με εξοπλίζει με ηγετικές και οργανωτικές δεξιότητες στον εκπαιδευτικό χώρο.
  2. Εξειδίκευση μέσω Cambridge DELTA
    Το Cambridge DELTA αποτελεί διεθνώς αναγνωρισμένο προσόν για έμπειρους καθηγητές Αγγλικών. Πιστοποιεί την ικανότητά μου να σχεδιάζω και να εφαρμόζω προηγμένες διδακτικές μεθόδους, να αξιολογώ μαθησιακές ανάγκες και να προσαρμόζω τη διδασκαλία σε μαθητές όλων των επιπέδων.
  3. 16 Χρόνια Εμπειρίας με Διεθνή Εμβέλεια
    Έχω διδάξει Αγγλικά σε μητρικούς ομιλητές στην Αγγλία, ενώ υπήρξα μέλος της διοικητικής ομάδας σχολείου (Leadership Board) με καθήκοντα υποδιευθυντή, κάτι που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη που έτυχα από το βρετανικό εκπαιδευτικό σύστημα.
  4. Επιτυχής Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων
    Έχω διευθύνει καλοκαιρινά σχολεία στο Royal Holloway University of London και στο University of Dubai, εκπαιδεύοντας καθηγητές και οργανώνοντας μαθήματα για περισσότερους από 850 μαθητές ετησίως. Αυτή η εμπειρία επιβεβαιώνει την ικανότητά μου να λειτουργώ σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα υψηλής πίεσης με άριστα αποτελέσματα.
  5. Προσαρμοσμένα Μαθήματα για Ενήλικες και Παιδιά
    Παραδίδω εξ αποστάσεως μαθήματα υψηλού επιπέδου σε ενήλικες επαγγελματίες στους τομείς της Νομικής, Οικονομίας, Τουρισμού, Αεροπορίας, Ακαδημαϊκής Γραφής και Επιχειρηματικής Αγγλικής, ενώ οι δια ζώσης μαθητές μου είναι παιδιά από 3 ετών και άνω, με έμφαση στη διαμόρφωση ισχυρών γλωσσικών βάσεων από μικρή ηλικία.
  6. Προετοιμασία Εξετάσεων με Εξειδίκευση
    Προετοιμάζω με επιτυχία μαθητές για διεθνείς εξετάσεις όπως TOLES, CPE, CAE, FCE, IELTS και LRN, προσφέροντας στοχευμένα μαθήματα βασισμένα στις απαιτήσεις κάθε εξέτασης και στα ατομικά χαρακτηριστικά κάθε μαθητή.
  7. Πολυδιάστατη Διδακτική Φιλοσοφία και Προσαρμοστικότητα
    Η εμπειρία μου στην Αγγλία και σε διεθνές περιβάλλον, μαζί με τις σπουδές και τα επαγγελματικά μου επιτεύγματα, με καθιστούν ικανό να ανταποκρίνομαι τόσο στις μαθησιακές ανάγκες όσο και στους προσωπικούς στόχους κάθε μαθητή, είτε πρόκειται για μικρά παιδιά, είτε για ενήλικες επαγγελματίες ή φοιτητές.
Επαγγελματική Εμπειρία

- Καθηγητής Αγγλικής Γλώσσας σε Δημόσια Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αγγλία.

- Διευθυντής Σπουδών στο Καλοκαιρινό Σχολείο του Royal Holloway και στο Πανεπιστήμιο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στο Ντουμπάι.

- 14 έτη εμπειρίας στη Διδασκαλία Επαγγελματιών στον Νομικό και Οικονομικό Τομέα.

Εκπαίδευση

- Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, University College London (UCL).

- Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, University of Cambridge.

- Διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία, University of Kent.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η επιλογή μου να ακολουθήσω το επάγγελμα της διδασκαλίας δεν ήταν τυχαία· αποτέλεσε μια συνειδητή απόφαση που στηρίχθηκε σε βαθιά προσωπικά κίνητρα και σε ένα πάθος για τη γλώσσα, την εκπαίδευση και τη διαρκή ενδυνάμωση των ανθρώπων μέσα από τη γνώση.

  1. Αγάπη για τη γλώσσα και τη διαπολιτισμική επικοινωνία
    Από νεαρή ηλικία με γοήτευε η δύναμη της γλώσσας ως εργαλείο επικοινωνίας, σκέψης και πολιτισμικής σύνδεσης. Η Αγγλική γλώσσα, ως παγκόσμιο μέσο επικοινωνίας, μου έδωσε τη δυνατότητα να φέρω κοντά ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα και να συμβάλω στην κατανόηση, τη συνεργασία και την πρόοδο σε διεθνές επίπεδο.
  2. Αποστολή: Να βοηθώ τους άλλους να φτάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους
    Η διδασκαλία, για μένα, είναι κάτι περισσότερο από επάγγελμα — είναι αποστολή. Η δυνατότητα να εντοπίζω τις ανάγκες του κάθε μαθητή, να προσφέρω εξατομικευμένη στήριξη και να βλέπω την πρόοδό του, αποτελεί μια από τις πιο ουσιαστικές και ικανοποιητικές πτυχές της δουλειάς μου.
  3. Διά Βίου Μάθηση και Αυτοβελτίωση
    Η διδασκαλία είναι ένας τομέας που απαιτεί διαρκή επιμόρφωση, κριτική σκέψη και προσαρμοστικότητα. Μέσα από μεταπτυχιακές σπουδές, το Cambridge DELTA και το διδακτορικό μου, βίωσα προσωπικά την αξία της ακαδημαϊκής αναζήτησης και επιδιώκω να εμπνέω και τους μαθητές μου να εξελίσσονται συνεχώς.
  4. Ανάγκη για ουσιαστικό εκπαιδευτικό έργο σε ποικίλα περιβάλλοντα
    Η εμπειρία μου σε δημόσια σχολεία της Αγγλίας και η διοίκηση καλοκαιρινών σχολείων με έφεραν σε επαφή με εκπαιδευόμενους διαφορετικών ηλικιών, πολιτισμών και στόχων. Η ποικιλομορφία αυτή μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω στρατηγικές που ενισχύουν την αυτονομία, την κριτική σκέψη και την επικοινωνιακή επάρκεια.
  5. Στόχος: Να γεφυρώνω το χάσμα ανάμεσα στην εκμάθηση της γλώσσας και την πραγματική χρήση της
    Οι μαθητές μου δεν μαθαίνουν Αγγλικά απλώς για να περάσουν μια εξέταση· τους καθοδηγώ στο να χρησιμοποιούν τη γλώσσα αυθεντικά και αποτελεσματικά σε ακαδημαϊκά, επαγγελματικά και κοινωνικά συμφραζόμενα. Αυτό είναι το κέντρο της παιδαγωγικής μου φιλοσοφίας: η γλώσσα ως μέσο ενδυνάμωσης.
Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή
  1. Αρχική Διαγνωστική Αξιολόγηση (Placement & Needs Analysis)
    Ξεκινώ με μια διαγνωστική προσέγγιση που περιλαμβάνει:
    • Γλωσσική τοποθέτηση (placement test) για επίπεδο (CEFR scale).
    • Needs Analysis με ερωτηματολόγια και/ή προφορικές συνεντεύξεις, ώστε να προσδιορίσω:
      • τον σκοπό εκμάθησης (π.χ. ακαδημαϊκός, επαγγελματικός, μεταναστευτικός),
      • τον επιθυμητό τρόπο μάθησης (οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός),
      • τα ενδιαφέροντα και τις προηγούμενες εμπειρίες του μαθητή με την αγγλική γλώσσα.
  2. Παρατήρηση στην Τάξη (Classroom Observation)
    Μέσα από τις πρώτες διδακτικές συνεδρίες παρατηρώ:
    • Τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί ο μαθητής όταν μαθαίνει.
    • Τις δυσκολίες του (π.χ. στη γραμματική, στο λεξιλόγιο, στην κατανόηση προφορικού λόγου).
    • Την ικανότητά του στη συνεργασία, την αυτονομία και την παραγωγικότητα σε αυθεντικές δραστηριότητες.
  3. Ανάλυση Παραγωγής Γραπτού και Προφορικού Λόγου
    Χρησιμοποιώ δείγματα γραφής (writing samples) και ηχογραφήσεις ή παρατήρηση του προφορικού λόγου για να αναλύσω:
    • Γραμματικές αδυναμίες (π.χ. άρθρα, χρόνοι, δομές).
    • Επάρκεια λεξιλογίου (range & appropriacy).
    • Συνοχή και συνοχή λόγου (coherence & cohesion).
    • Προνάγνωση για εξετάσεις (αν είναι υποψήφιος).
  4. Διαμορφωτική Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση (Formative Assessment & Feedback Loops)
    Η συνεχής αξιολόγηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος (μέσω mini tasks, quiz, error analysis, peer feedback) μου επιτρέπει να:
    • Ανιχνεύω τις ανάγκες που προκύπτουν στην πορεία.
    • Προσαρμόζω τις διδακτικές στρατηγικές μου με βάση την απόδοση και την πρόοδο.
  5. Καθορισμός Στόχων (Goal Setting)
    Θέτω μαζί με τον μαθητή ρεαλιστικούς, μετρήσιμους και χρονικά περιορισμένους στόχους (SMART goals). Αυτό ενισχύει το αίσθημα ευθύνης και μου επιτρέπει να επικεντρώσω τη διδασκαλία στις ανάγκες με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.
  6. Χρήση Δεδομένων και Τεχνολογίας (Data-Driven Teaching)
    Σε ψηφιακά περιβάλλοντα, αξιοποιώ εργαλεία LMS (Learning Management Systems) όπως το Cambridge One ή ειδικές πλατφόρμες (π.χ. Quizlet, Grammarly, Edpuzzle), που παρέχουν αναλυτικά δεδομένα προόδου και αποκαλύπτουν μαθησιακά πρότυπα και ελλείψεις.
  7. Ανοιχτή Επικοινωνία & Αναστοχασμός (Learner Reflection)
    Καλλιεργώ μία σχέση εμπιστοσύνης και διάλογο με τον μαθητή, ενθαρρύνοντάς τον να εκφράζει τις σκέψεις, τις δυσκολίες και τις επιθυμίες του σχετικά με το μάθημα. Χρησιμοποιώ ερωτήσεις όπως:
    • "Τι ένιωσες ότι σε δυσκόλεψε σήμερα;"
    • "Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να αλλάξει στην προσέγγισή μας;"
    • "Ποια δεξιότητα πιστεύεις ότι χρειάζεται περισσότερη εξάσκηση;"

✅ Παράδειγμα Εφαρμογής:

Μαθητής 25 ετών - υποψήφιος για IELTS με στόχο 7.0+ για μεταπτυχιακό
Αρχική ανάλυση δείχνει επίπεδο B2/C1. Στις πρώτες παραγωγές εντοπίζω προβλήματα με τη συνοχή στην έκθεση και περιορισμένο λεξιλόγιο σε ακαδημαϊκά συμφραζόμενα.
➡️ Σχεδιάζω στοχευμένο syllabus με έμφαση σε:

  • Academic writing structures
  • Collocations in academic register
  • Time management in writing under pressure
  • Weekly writing tasks με peer & teacher feedback.
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Προετοιμασία για υποτροφίες
Προετοιμασία για πανεπιστήμια εξωτερικού
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;