Μαθήματα ΑΟΘ και ΑΟΔΕ στην Θεσσαλονίκη και online
Παραδίδω μαθήματα ΑΟΘ και ΑΟΔΕ με μαθητοκεντρική διδασκαλία και δικό μου δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό σε όλη την ύλη(προσωπικές σημειώσεις, ασκήσεις, θεωρία έτσι ώστε να την κατανοεί ο μαθητής). Επιπλέον, αναλαμβάνω την προετοιμασία Β´ Λυκείου με σκοπό την καλύτερη αφομοίωση της ύλης και τα άριστα αποτελέσματα. Τέλος, αναλαμβάνω αποφοίτους που επιθυμούν να δώσουν ξανά πανελλήνιες με μεθοδικότητα και σίγουρα αποτελέσματα.
Είμαι κάτοχος δύο πτυχίων και δύο μεταπτυχιακών τίτλων.
Με εμπειρία ετών σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα βάζουμε τις βάσεις μαζί με τον μαθητή για σίγουρη επιτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Η μεταδοτικότητα, η καλή επικοινωνία με τους μαθητές καθώς και η στοχευμένη επιλογή εκπαιδευτικού υλικού με τεράστια ομοιότητα με τα θέματα των πανελληνίων κάθε χρόνο.
– Συντονισμός μαθήματος και τμήματος
– Επίλυση αποριών και αντιμετώπιση των δυσκολιών των μαθητών
– Μεταδοτικότητα και ομοιόμορφη κατανομή της ύλης κατά την διάρκεια του έτους
– Μεθοδευμένο και οργανωμένο μάθημα
– Επικοινωνία και συνεργασία με μαθητές
– Δημιουργία και διανομή εκπαιδευτικού υλικού
– Παροχή ιδιαίτερων οδηγιών σε κάθε μαθητή προωθώντας την διαδραστική μάθηση
– Αξιολόγηση και καταγραφή της προόδου των μαθητών και παροχή βαθμών και χρήσιμων πληροφοριών
– Εξαιρετικές δεξιότητες μεταδοτικότητας και διαπροσωπικών σχέσεων
– Αξιολόγηση της επίδοσης και των εργασιών των μαθητών
– Συμβολή στην διαμόρφωση της προσωπικότητας και στην καλλιέργεια του χαρακτήρα των μαθητών
– Βοήθεια απόκτησης αυτογνωσίας και κλίματος συνεννόησης και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών
Διδάσκω ιδιαίτερα μαθήματα τα τελευταία 10 χρόνια, με εξειδίκευση στο μάθημα ΑΟΘ. Στο διάστημα αυτό, έχω συνεργαστεί με μαθητές διαφορετικών ηλικιών, επιπέδων και μαθησιακών αναγκών, προσαρμόζοντας κάθε φορά τη διδασκαλία μου στις ιδιαιτερότητες και τις δυνατότητές τους.
Έχω εμπειρία:
- Στην καθημερινή ενισχυτική διδασκαλία, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της κατανόησης του μαθήματος.
- Στην προετοιμασία για γραπτές εξετάσεις (τετράμηνα & τελικές) με οργανωμένα διαγωνίσματα και ασκήσεις.
- Στη στήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, προσφέροντας υπομονετική καθοδήγηση και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας.
- Στη χρήση ψηφιακών εργαλείων, παρουσιάσεων και διαδραστικών δραστηριοτήτων για την καλύτερη εμπλοκή του μαθητή.
Πάντα φροντίζω η συνεργασία μου με τον μαθητή (και την οικογένεια) να βασίζεται στην εμπιστοσύνη, τη συνέπεια και τον ξεκάθαρο στόχο: την πρόοδο με τρόπο ουσιαστικό και χωρίς πίεση. Η ικανοποίηση που προέρχεται από την πρόοδο του μαθητή είναι για μένα η μεγαλύτερη ανταμοιβή.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω βαθιά ότι η γνώση αποκτά πραγματική αξία μόνο όταν μοιράζεται. Από νεαρή ηλικία ένιωθα τη χαρά του να εξηγώ, να βοηθώ, να βλέπω τον άλλον να καταλαβαίνει – και αυτό το συναίσθημα με συνόδευσε μέχρι την επαγγελματική μου επιλογή.
Το μεγαλύτερο κίνητρό μου είναι να συμβάλω ώστε η μάθηση να πάψει να είναι αγχωτική υποχρέωση και να γίνει μια ευχάριστη, δημιουργική εμπειρία. Στόχος μου είναι κάθε μαθητής να νιώθει ότι μπορεί να μάθει, να εξελιχθεί με τον δικό του ρυθμό και να χτίσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του.
Ειδικά στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας –που συνδέεται άμεσα με την καθημερινότητα και τη ζωή– θέλω να βοηθώ τους μαθητές να αποκτούν πρακτικές δεξιότητες, οικονομική σκέψη και κοινωνική συνείδηση. Για μένα, η διδασκαλία δεν είναι απλώς επάγγελμα, αλλά επιλογή ζωής με επίκεντρο τον άνθρωπο και τη διαρκή μάθηση.
- Ξεκινώ με μια σύντομη συζήτηση με τον μαθητή (και αν χρειάζεται, με τον γονέα):
- Ποια μαθήματα του/της αρέσουν;
- Τι τον/την δυσκολεύει;
- Έχει ξανακάνει ιδιαίτερα;
- Κρατώ σημειώσεις για την αυτοαντίληψη του παιδιού (π.χ. "δεν είμαι καλός στα μαθηματικά" μπορεί να κρύβει άγχος ή εμπόδια κατανόησης).
🧠 Αρχική αξιολόγηση (μη βαθμολογημένη)
- Δίνω ένα απλό κριτήριο ή δραστηριότητα για να διαπιστώσω:
- Αντιλαμβάνεται βασικές έννοιες;
- Εργάζεται αυτόνομα ή χρειάζεται καθοδήγηση;
- Κάνει λάθη εννοιολογικά ή απροσεξίας;
📌 Σημαντικό: Παρατηρώ πώς μαθαίνει, όχι μόνο τι ξέρει.
🗣️ Παρατήρηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος
- Κάνει ερωτήσεις; Ή φοβάται να εκτεθεί;
- Διατηρεί την προσοχή του; Ή αποσπάται εύκολα;
- Απαντά πρόχειρα; Ή επεξεργάζεται τις απαντήσεις του;
- Δείχνει αυτοπεποίθηση ή άγχος;