Μαθήματα Πληροφορικής στην Αθήνα και online
Μαθήματα Πληροφορικής, ΑΕΠΠ και γλωσσών προγραμματισμού σε μαθητές Β’ και Γ’ Λυκείου, με εξειδίκευση στην προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώς και υποστήριξη φοιτητών σε πανεπιστημιακά μαθήματα Πληροφορικής.
Διδάσκω Πληροφορική, ΑΕΠΠ και γλώσσες προγραμματισμού με σύγχρονες και αποδοτικές μεθόδους, προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε μαθητή. Ο στόχος μου δεν είναι μόνο η κάλυψη της ύλης, αλλά η ουσιαστική κατανόηση της λογικής του προγραμματισμού και η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
Δημιουργώ σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές, ώστε να νιώθουν ασφάλεια, σιγουριά και κίνητρο για να πετύχουν. Μεθοδικά και με συνέπεια, οδηγώ τους μαθητές μου στην επιτυχία — είτε πρόκειται για τις Πανελλαδικές, είτε για πανεπιστημιακές εξετάσεις ή εργασίες.
Η επιτυχία των μαθητών μου είναι προσωπικός μου στόχος. Μαζί χτίζουμε σταθερές βάσεις, αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες με υποστήριξη και επιμονή, και φτάνουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα με αυτοπεποίθηση.
Διδάσκω Πληροφορική, ΑΕΠΠ και γλώσσες προγραμματισμού εδώ και 5 χρόνια, τόσο σε φροντιστήρια όσο και μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων. Έχω δουλέψει με μαθητές διαφόρων επιπέδων, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ανάγκες και τους στόχους τους από Πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι πανεπιστημιακές εργασίες.
Παράλληλα, εργάζομαι ως επαγγελματίας προγραμματιστής σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, αποκτώντας συνεχή εμπειρία από την αγορά εργασίας. Αυτή η διπλή ιδιότητα εκπαιδευτικός και ενεργός προγραμματιστής μου επιτρέπει να προσφέρω μια σύγχρονη, πρακτική και ουσιαστική προσέγγιση στη διδασκαλία, με έμφαση στην κατανόηση, την εφαρμογή και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που έχουν πραγματικό αντίκτυπο.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί με γεμίζει το να βλέπω έναν μαθητή να κατανοεί κάτι που στην αρχή του φαινόταν δύσκολο ή ακατόρθωτο. Η εκπαίδευση δεν είναι για μένα απλώς η μετάδοση γνώσης, αλλά μια διαδικασία ενδυνάμωσης όπου ο μαθητής αποκτά αυτοπεποίθηση, κριτική σκέψη και δεξιότητες που τον συνοδεύουν για μια ζωή.
Αγαπώ ιδιαίτερα τη διδασκαλία του προγραμματισμού γιατί πιστεύω πως είναι ένα εργαλείο με τεράστια δυναμική· μαθαίνει στον μαθητή να σκέφτεται μεθοδικά, να λύνει προβλήματα και να δημιουργεί. Θέλω να βοηθώ τους μαθητές μου να ανακαλύπτουν αυτή τη δημιουργικότητα και να αποκτούν ουσιαστική κατανόηση, όχι απλώς να αποστηθίζουν.
Στόχος μου είναι να είμαι δίπλα τους όχι μόνο ως δάσκαλος, αλλά και ως μέντορας. Να χτίζουμε μαζί την πορεία προς την επιτυχία με εμπιστοσύνη, συνέπεια και υποστήριξη.
Ξεκινώ πάντα με μια αρχική συζήτηση για να γνωρίσω τον μαθητή. Ρωτάω ποιοι είναι οι στόχοι του, τι του αρέσει ή δεν του αρέσει στο μάθημα, και αν έχει δυσκολίες ή άγχος. Αυτό μου δίνει μια πρώτη εικόνα.
Στη συνέχεια, κάνω μια διαγνωστική αξιολόγηση με απλές ασκήσεις ή ερωτήσεις, ώστε να εντοπίσω τα δυνατά του σημεία και τα κενά στη γνώση ή στη μεθοδολογία του. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων παρατηρώ τον τρόπο που σκέφτεται, πώς αντιμετωπίζει νέες έννοιες και τι τον δυσκολεύει.
Ρωτάω συχνά πώς ένιωσε στο μάθημα και αν κάτι δεν του ήταν κατανοητό. Βάσει αυτών των στοιχείων, προσαρμόζω το μάθημα στον τρόπο που μαθαίνει καλύτερα με διαφορετικό ρυθμό, παραδείγματα, επαναλήψεις ή προκλήσεις.
Στόχος μου είναι να δημιουργώ ένα μαθησιακό περιβάλλον όπου ο μαθητής αισθάνεται σιγουριά, καταλαβαίνει σε βάθος, και προοδεύει με βάση τις δικές του ανάγκες.