Φιλόλογος με διδακτική εμπειρία 10 ετών παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, όλα τα φιλολογικά μαθήματα (εξειδίκευση στην Έκθεση-έκφραση - Λογοτεχνία & στην Ιστορία κατεύθυνσης). Παρέχονται σημειώσεις για πλήρη κατανόηση του μαθήματος. Εστίαση στην κάλυψη κενών που μπορεί να υπάρχουν καθώς και στην παραγωγή γραπτού λόγου. Χρήση εξατομικευμένου εκπαιδευτικού διαδραστικού υλικού. Τιμές προσιτές και συζητήσιμες (γίνεται έκπτωση ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας-μηνιαίο εκπτωτικό πρόγραμμα, αναλυτικά κατόπιν συνεννόησης). ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
Τιμή για Γυμνάσιο: από 9-11€/ώρα
Τιμή για Λύκειο: από 12-14€/ώρα
Προετοιμασία για μαθήματα Πανελληνίων: 16€/ώρα
- Μάθημα με μεταδοτικότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια!
- Χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού για την εμπέδωση της ύλης και τη βοήθεια μελέτης θεωρητικών μαθημάτων με την πιο κατάλληλη προσέγγιση για τον κάθε μαθητή.
- Εξειδίκευση στην Έκθεση, τη Λογοτεχνία και την Ιστορία (εκμάθηση τρόπου ανάλυσης πηγών).
- Βοήθεια των μαθητών/τριών να κατανοούν το μάθημα και να αναπτύσσουν την ικανότητα να απαντούν εύστοχα.
Μεγάλη διδακτική εμπειρία στα ιδιαίτερα μαθήματα και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης σε τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου. Ενεργή εκπαιδευτικός σε διαδικτυακό φροντιστήριο μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου. Ενισχυτική διδασκαλία και κατάλληλη προετοιμασία. Επιτυχημένη προετοιμασία για πανελλαδικές εξετάσεις με στόχο τη μέγιστη επίδοση και τη διαχείριση των εξετάσεων (αδυναμία διαχείρισης χρόνου και άγχους).
Μέσα από τη διδασκαλία στόχος μου είναι να καταφέρω να μεταδώσω στους μαθητές/τριες τη γνώση του αντικειμένου διδασκαλίας, προσπαθώντας παράλληλα να διεγείρω το ενδιαφέρον τους και ενδεχομένως να θελήσουν να ασχοληθούν περαιτέρω. Το κίνητρό μου που τροφοδοτεί τη προσπάθειά μου είναι μέσα από την εμπειρία μου στην εκπαίδευση να αναπτύσσω και να εξελίσσω ολοένα και πιο αποτελεσματικούς και στοχευμένους τρόπους διδασκαλίας.
Μέσα από το πρώτο αναγνωριστικό μάθημα αντιλαμβάνομαι τις ατομικές εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή και εστιάζω στη κάλυψη τόσο των κενών που μπορεί να υπάρχουν από προηγούμενες χρονιές, όσο και στην πλήρη κατανόηση της ύλης του κάθε μαθήματος.