Καθηγήτρια φιλολογικών μαθημάτων παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα υποστηρικτικής και ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Αναλαμβάνω την κάλυψη όλης της διδακτέας ύλης των τάξεων Α' , Β' , Γ' , Γυμνασίου και Α' Λυκείου στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Παρέχω προσωπικές ενισχυμένες σημειώσεις σε μαθητές όλων των τάξεων και ενδυναμώνω μαθητές των τάξεων Β' και Γ' Λυκείου που έχουν επιλέξει το Πρώτο (1ο) Πεδίο Ανθρωπιστικών Νομικών και Κοινωνικών σπουδών. Παράλληλα, εστιάζω στην παραγωγή λόγου και στη σωστή μεθοδολογία ανάπτυξης απαντήσεων στο μάθημα της έκθεσης Γενικού Λυκείου σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών.
- Η διάρκεια των μαθημάτων είναι μιας ώρας (60 λεπτά) ή 90 λεπτών και η τιμή εξαρτάται αναλόγως της τάξης και της επιλογής της ώρας.
- Παροχή ενισχυτικού εκπαιδευτικού υλικού με στόχο την καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου.
- Ασκήσεις προσαρμοσμένες στο επίπεδο του κάθε μαθητή.
- Επαναληπτικά test με το πέρας κάθε διδακτικής ενότητας.
- Προετοιμασία για εξετάσεις.
- Διαθέσιμη για υποστήριξη και επίλυση αποριών και εκτός των ωρών του μαθήματος.
Διεξαγωγή online μαθημάτων μέσω: zoom / Skype / Microsoft Teams
Διεξαγωγή μαθημάτων στο χώρο του/της μαθητή/ -τριας: Περιοχές => Θεσσαλονίκη: Καλαμαριά, Άγιος Ιωάννης, Βότση, Ντεπώ, Μπότσαρη, Θέρμη, Πυλαία, (Συνίσταται η αποστολή μηνύματος για περισσότερες πληροφορίες).
Η διαρκής τριβή με μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με οδήγησε στο να δημιουργήσω τις προσωπικές μου σημειώσεις που βοηθούν στην κατανόηση και την κατάκτηση της γνώσης. Οι σημειώσεις έρχονται να ενισχύσουν τη νοητική βιβλιοθήκη του κάθε μαθητή!
Η δομή τους βασίζεται στη διδακτέα ύλη της κάθε τάξης και είναι εμπλουτισμένες με όλα τα θεωρητικά πλαίσια του κάθε μαθήματος και με ανάλογες ασκήσεις! Στο τέλος κάθε ενότητας γίνεται επανάληψη όλης της θεωρίας με τη μορφή ασκήσεων κατανόησης!
Από το πρώτο κιόλας μάθημα χάρη σε ειδικά διαμορφωμένες ασκήσεις είμαι σε θέση να αντιληφθώ τις αδυναμίες του κάθε μαθητή ώστε να γίνει η απαραίτητη εστίαση σε αυτές και να καλυφθούν οποιαδήποτε κενά έχουν δημιουργηθεί. Στη συνέχεια η πορεία που ακολουθείται αφορά την ουσιαστική εμβάθυνση στο αντικείμενο μελέτης.
Ονομάζομαι Χριστίνα και έχω αποφοιτήσει από τη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας με επιλογή την κατεύθυνση της Αρχαιολογίας. Έχοντας εμπειρία πέντε ήδη χρόνων στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου αποφάσισα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου με τη συμμετοχή μου σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου που φέρει τον τίτλο "Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς". Η επιστήμη της Γλωσσολογίας αποτελεί βασικό πυλώνα για κάθε εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εμβαθύνει στην επιστήμη της φιλολογίας! Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, με στοχευμένες ερωτήσεις οξύνεται η κριτική ικανότητα των μαθητών και κατανοούν το αντικείμενο μελέτης με τέτοιο τρόπο ώστε η πληροφορία να μετατραπεί σε γνώση και στη συνέχεια κτήμα του κάθε μαθητή!
Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι μόνο ο άνθρωπος που μεταδίδει τη γνώση αλλά είναι ο άνθρωπος εκείνος που είναι υπεύθυνος για τη διαμόρφωση του τρόπου σκέψης και συνείδησης των μαθητών του. Η αλληλεπίδραση καθηγητή - μαθητή, με ερωτήσεις ανατροφοδότησης, μετατρέπει τη παθητική διδασκαλία που παρέχει στείρα και άκαμπτη γνώση σε μια πιο ενεργητική μορφή. Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής ενδυναμώνεται και αποκτά το θάρρος να ρωτήσει οτιδήποτε νιώθει ότι δεν έχει αντιληφθεί πλήρως! Αυτή είναι και η βασική αρχή που εντοπίζεται σε κάθε μου μάθημα καθώς ο βασικός μου στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν πλήρως το αντικείμενο μελέτης και να νιώθουν σίγουροι για τις απαντήσεις τους! Με σύνεση και κατανόηση γίνεται η καθοδήγηση των μαθητών για τον τρόπο μελέτης και οργάνωσης ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των καθηγητών μέσα στις σχολικές αίθουσες.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή ποικίλουν και εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο κατάκτησης της γνώσης. Από το πρώτο κιόλας μάθημα γνωριμίας γίνεται μια επανάληψη του θεωρητικού πλαισίου του κάθε μαθήματος που έχει ήδη διδαχθεί στις σχολικές αίθουσες. Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια του μαθήματος επιλύονται ασκήσεις κατανόησης που είναι διαμορφωμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να είμαι σε θέση να αντιληφθώ σε ποια τμήματα της διδακτέας ύλης είναι ανάγκη να εστιάσω περισσότερο προκειμένου να καλυφθούν κενά που έχουν δημιουργηθεί.