Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα στα Ιωάννινα και online
Καθηγήτρια Φιλόλογος, με πολυετή φροντιστηριακή εμπειρία και με μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης, παραδίδει (δια ζώσης και online) ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Aναλαμβάνεται η πλήρης προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εξαιρετικές συστάσεις από γονείς και παιδιά προηγουμένων ετών. Ειδικές τιμές και έκπτωση σε άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν σε γκρουπ 2-3 ατόμων.
*Πλήρης προετοιμασία μαθητών Β΄ και Γ' Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης (ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΚΘΕΣΗ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ) αλλά και αποκλειστικά το μάθημα της ΕΚΘΕΣΗΣ (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ).
*Εξατομικευμενος προγραμματισμός για κάλυψη της διδακτέας ύλης και συνεχείς επαναλήψεις.
*Καθημερινή Μελέτη σε παιδιά Γυμνασίου και Α' Λυκείου σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα.
*Προετοιμασία στο μάθημα της Γλώσσας για τα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια.
*ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ σε μαθητές που θέλουν να ενταχθούν σε ομαδικό γκρουπ 2-3 ατόμων.
* ΔΩΡΕΑΝ πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό (προσωπικές σημειώσεις, πλήθος ασκήσεων κάθε τύπου, διαγωνίσματα-προσομοιώσεις πανελλαδικών εξετάσεων).
*Ειδικά ταχύρυθμα μαθήματα σε μαθητές που επιθυμούν να βελτιώσουν τις σχολικές επιδόσεις τους αλλά και να προετοιμαστούν επαρκώς για τις ενδοσχολικές εξετάσεις.
- Άδεια Διδασκαλίας
- Μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
- Μεγάλη εμπείρια στο αντικείμενο (αποκλειστική ενασχόληση με την παράδοση μαθημάτων πάνω από 15 χρόνια).
-Συνεχής επιμόρφωση από πανεπιστημιακά προγράμματα και κατάρτιση σε θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και τη διδακτική μέθοδο.
- Μαθήματα μέσω Teams
- Δωρεάν σημειώσεις
- Οργάνωση και συνέπεια
- Εφαρμοσμένες μέθοδοι
- Εγγυημένη επιτυχία
Επί σειρά ετών ασχολούμαι κατ' αποκλειστικότητα με τη διδασκαλία και την παράδοση μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου, καθώς και με την προετοιμασία υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με μεγάλο ποσοστό επιτυχίας. Έχω συγγράψει πλήθος σημειώσεων και βιβλίων που χορηγώ δωρεάν στους μαθητές μου. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με την προετοιμασία μαθητών στη Γλώσσα για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια.
Κατέχω άδεια διδασκαλίας από τον ΕΟΠΠΕΠ και σήμερα εργάζομαι ως καθηγήτρια σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης παραδίδοντας δια ζώσης και διαδικτυακά μαθήματα.
- Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω στη δύναμή της. Με ελκύει η δυναμική σχέση που δημιουργείται μέσα στην τάξη και η ευθύνη και η καθοδήγηση που εμπνέεται στα παιδιά.
- Τα βασικά μου κίνητρα είναι η αγάπη για τη γνώση, η ανάγκη για δημιουργική επικοινωνία και η επιθυμία να συμβάλλω θετικά στην κοινωνία μέσω της διαμόρφωσης των αυριανών πολιτών.
- Ανάμεσα στους βασικούς στόχους μου είναι να καταστω μια εκπαιδευτικός που δεν περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά που καλλιεργεί την κριτική σκέψη και την ενσυναίσθηση στους μαθητές. Επιθυμία μου είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο κάθε παιδί και έφηβος να αισθάνεται ότι μπορεί να εκφραστεί και να εξελιχθεί.
- Επέλεξα τη διδασκαλία Φιλολογικών Μαθημάτων γιατί λατρεύω την Ελληνική γλώσσα αλλά και την Ιστορία της χώρας μας. Μ’ αυτό τον τρόπο μεταδίδω τη δική μου αγάπη για το αντικείμενο στους μαθητές μου.
- Μεγάλο κίνητρο, για εμένα προσωπικά, αποτελεί η αναβάθμιση του επιπέδου του μαθητή έπειτα από δική μου παρέμβαση.
- Είναι επίσης προσωπικό στοίχημα, οι μαθητές τους οποίους αναλαμβάνω να πιστέψουν στους εαυτούς τους και πάνω από όλα στις δυνατότητές τους, αφού προηγουμένως ανακαλύψουν την αξία της ουσιαστικής γνώσης.
- Απώτερο κίνητρο, έκτος από το να βοηθήσω μαθητές να πετύχουν τους στόχους τους, είναι να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν με άνεση -προφορικά και γραπτά- τη γλώσσα μας.
- Επιθυμώ οι μαθητές μου να επιδεικνύουν πάντοτε τον απαραίτητο σεβασμό απέναντι στον λεξιλογικό πλούτο της Ελληνικής γλώσσας, την ορθογραφία και τους γραμματικό-συντακτικούς κανόνες της. Με αυτό τον τρόπο γίνονται μέτοχοι της μακραίωνης ιστορίας της Ελληνικής αλλά και συνεχιστές της.
Για να κατάλαβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, θα χρησιμοποιήσω την παρατήρηση, το διάλογο και εργαλεία αξιολόγησης. Η παρατήρηση της συμπεριφοράς και της συμμετοχής του στο μάθημα αποτελεί το κρισιμοτερο σημείο της κατανόησης του πώς μαθαίνει, πότε δυσκολεύεται και πως αλληλεπιδρά. Στη συνέχεια, μετά από συζητήσεις και δραστηριότητες θα προσπαθήσω να κατανοήσω καλύτερα τα ενδιαφέροντά του καθώς και το μαθησιακό του προφίλ.
Επιπλέον, θα αξιοποίησω διαγνωστικά εργαλεία (όπως ασκήσεις ή φύλλα αξιολόγησης) αλλά και συνεργασία με γονείς και ειδικούς (αν χρειαστεί) εκπαιδευτικούς.
Στόχος μου είναι η προσαρμογή της διδασκαλίας ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες κάθε μαθητή, είτε αυτές αφορούν μαθησιακές δυσκολίες είτε ιδιαίτερες ικανότητες ή ενδιαφέροντα.