Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ζαμπαύτης Δημήτριος

Πτυχία
Japan Foundation
Πιστοποίηση - Ιαπωνική Γλώσσα Ν4 2022 Επαληθευμένο
Michigan
Πιστοποίηση - Αγγλική Γλώσσα Γ2 2011 Επαληθευμένο
ECDL Foundation
Πιστοποίηση - ECDL Progress Certificate 2013 Επαληθευμένο
Κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας
Πιστοποίηση - Ισπανική Γλώσσα Επίπεδο Β2 2019 Επαληθευμένο
Κρατικο Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
Πιστοποίηση - Ισπανική Γλώσσα Επίπεδο Γ2 2021 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς

     Παραδίδω μαθήματα ισπανικής γλώσσας για όλες τις ηλικίες, για αρχάριους και μη που αγαπούν αυτή την θαυμάσια γλώσσα και θέλουν να την μάθουν συστηματικά και σωστά. Εστιάζω στην ουσία της γλώσσας ως εργαλείο πολιτισμού και όχι απλά και μόνο στην απόκτηση ενός διπλώματος που πολλές φορές δεν μεταφράζεται σε πραγματική ικανότητα χρήσης της γλώσσας. Παραδίδονται τόσο μαθήματα δια ζώσης όπου είναι δυνατό, όσο και διαδικτυακά μαθήματα μέσω Skype κτλ.

     Τα ισπανικά είναι η δεύτερη γλώσσα σε φυσικούς ομιλητές μετά τα κινέζικα. Είναι μια γλώσσα που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής την τελευταία δεκαετία στον κλάδο του τουρισμού και των επιχειρήσεων διότι αποτελεί μητρική γλώσσα σε συνολικά πάνω από είκοσι χώρες (Κεντρική και Νότια Αμερική, Ευρώπη και Αφρική). Η ποικιλομορφία των διαλέκτων ανάμεσα στις χώρες αυτές την καθιστούν ιδιαίτερη και της δίνουν μια πολυπολιτισμική χροιά.

  • Τιμή για αρχάριους (Α1-Α2): 10/ώρα.
  • Τιμή για ενδιάμεσους (Β1-Β2): 12,5/ώρα.
  • Τιμή για προχωρημένους (Γ1-Γ2): 15/ώρα.

     Επίσης, παραδίδω μαθήματα ιαπωνικών για αρχάριους (Ν5,N4) : 15/ώρα

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

     Το σημαντικότερο στοιχείο που πρέπει να έχει κάποιος που διδάσκει το οτιδήποτε, πέρα από τις ικανότητες και τις τεχνικές γνώσεις, είναι η μεταδοτικότητα, δηλαδή να μπορείς να περνάς γνώσεις στον μαθητή σου. Για να γίνει αυτό και να μην βαριέται ο μαθητής είναι απαραίτητο να μην βαριέται ο δάσκαλος. Ένας μαθητής που βλέπει ότι ο καθηγητής του κάνει μάθημα σαν να είναι αγγαρεία δεν είναι εύκολο να αποκτήσει κίνητρα για να βελτιωθεί πάνω στο αντικείμενο διότι σκέφτεται το εξής «Αν βαριέται αυτός που υποτίθεται ότι επέλεξε να διδάσκει ισπανικά επαγγελματικά, φαντάσου εγώ που δεν θέλω να γίνω καθηγητής ισπανικών…». Για μένα, η ουσία του θέματος είναι ότι αν ο μαθητής σε βλέπει ότι θες να του μάθεις πράματα και ότι χαίρεσαι να διδάσκεις τότε θα ανταποκριθεί και θα γίνει πιο αποδοτικός.  

Επαγγελματική Εμπειρία

     Έχω πέντε χρόνια εμπειρία πάνω στην διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας σε ιδιαίτερα και πρόσφατα και σε φροντιστήριο . Ξεκίνησα με ιδιαίτερα μαθήματα σε δύο γνωστούς και εφόσον πήγε καλά και απέκτησα περισσότερη αυτοπεποίθηση αποφάσισα να μπω και στο κομμάτι της διδασκαλίας. Ομολογουμένως, η παράδοση μαθημάτων δεν ήταν ο αρχικός μου στόχος όταν ξεκίνησα να μαθαίνω τα ισπανικά. Παρόλα αυτά, καθώς περνούσε ο καιρός και γινόμουν όλο και καλύτερος και αφού πήρα με πολύ υψηλή βαθμολογία τα διπλώματα των ισπανικών, η καθηγήτρια μου και μερικοί φίλοι με παρότρυναν να ασχοληθώ με το αντικείμενο αυτό εφόσον μου αρέσουν τα ισπανικά και με έβλεπαν να το απολαμβάνω μιλώντας για αυτά. Γενικά, αφιερώνω πάρα πολλές ώρες την βδομάδα σε ισπανικά βίντεο, ταινίες, άρθρα, μαθήματα κτλ.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

     Μου αρέσει να διδάσκω την ισπανική γλώσσα και μαζί με τον μαθητή να ξαναζώ την χαρά της μαθησιακής διαδικασίας. Οι αναμνήσεις από την δική μου μαθησιακή πορεία αναβιώνουν βλέποντας την προσπάθεια του μαθητή να βελτιωθεί. Αν και αρχικά η διδασκαλία δεν ήταν ο στόχος μου για τα ισπανικά. Στην αρχή ήταν καθαρό ενδιαφέρον για μια γλώσσα που με ενθουσιάζει. Η διδασκαλία γεννήθηκε προς το τέλος της εκμάθησης των ισπανικών, καθώς μου άρεσε και μου αρέσει να εμβαθύνω στο αντικείμενο και στην πραγματική χρήση της γλώσσας. Ποτέ δεν με ενδιέφερε να πάρω το πιστοποιητικό «Άριστη Γνώση των Ισπανικών» απλά για να έχω ένα επιπλέον χαρτί στο portfolio μου που θα μου δώσει μερικά μόρια παραπάνω σε μια  δημόσια προκήρυξη. Ήθελα κάτι παραπάνω από αυτό, και τώρα μέσω της διδασκαλίας νομίζω ότι αρχίζω να βλέπω αυτό το «κάτι παραπάνω» που έψαχνα.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

     Σε γενικές γραμμές ο κάθε μαθητής είναι μια ειδική περίπτωση και έχει τις δικές του δυνάμεις, αδυναμίες, στόχους και ανάγκες. Υπάρχουν μαθητές που μαθαίνουν γρήγορα μια ξένη γλώσσα, άλλοι μαθαίνουν αργά και άλλοι είναι κάπου στη μέση. Κάποιος μπορεί να μάθει ένα κεφάλαιο ύλης σε 2 ώρες, άλλος σε μία και άλλος σε 4. Το μάθημα πρέπει να προσαρμόζεται στην ταχύτητα του μαθητή και όχι σε έναν μη ρεαλιστικό ρυθμό παράδοσης που ορίζεται από ένα πλάνο διδασκαλίας που απευθύνεται στον μέσο μαθητή. Ο μέσος μαθητής δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ. Κάποιοι καθηγητές ή φροντιστήρια μιλάνε για εγγύηση πτυχίου 100% σε τάδε αριθμό μηνών που συνήθως είναι αρκετά μικρός για προσελκύσουν πελάτες. Κάτι που αποκτάτε γρήγορα, ξεχνιέται γρήγορα. Όπως και να έχει η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνει ένας μαθητής για να καθορίσει τις εκπαιδευτικές του ανάγκες είναι η εξής: «Θέλω να πάρω το ‘’χαρτί’’ ή να μάθω την γλώσσα?».

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Έτη εμπειρίας
5

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

1 Κριτικές

Πολύ προσιτός, υπομονετικός μέσα στο μάθημα και εξηγεί με απλό τρόπο. Δεν με αποθαρρύνει ούτε κουράζεται να μου υπενθυμίζει συχνά ακόμα και πράματα που υποτίθεται ότι έπρεπε να τα έχω μάθει. Ένα μικρό παραπονάκι είναι ότι βάζει αρκετές ασκήσεις για το σπίτι, αν και φαντάζομαι ότι είναι προς όφελος μου:D

Άννα Ν.
19.05.2023