Γεια σας,
Είμαι απόφοιτη πτυχίου και μεταπτυχιακού τίτλου στον κλάδο των Οικονομικών (Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος) και παράλληλα έχω πολυετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στα Μαθηματικά σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
Η γνώση μου για την ύλη των διάφορων τάξεων με βοηθά να αντιληφθώ εύκολα τις ανάγκες των μαθητών και το επίπεδό τους στα μαθηματικά, Εστιάζω στην συνεχή εξάσκηση του μαθητή και την καθοδήγησή του στην μελέτη και διαχείρηση ασκήσεων και προβλημάτων.
Στόχος μου είναι ο μαθητής να μπορεί να αντιλαμβάνεται την πολυπλοκότητα των μαθηματικών και να τα κατανοεί με την λογική, ώστε σιγά σιγά να μαθαίνει πώς να μελετά ανεξάρτητος και να εφαρμόζει οργανωμένα την κάθε νέα γνώση.
Ως μαθήτρια υπήρξα πολύ επίμονη να καταλάβω τα μαθηματικά με τον δικό μου τρόπο ώστε να διαχειρίζομαι την πολυπλοκότητα τους.
Αργότερα, ως δασκάλα, έχω βοηθήσει πολλούς μαθητές μου να ξεπεράσουν τους φόβους και να μπορέσουν να δουν την λογική πίσω από τα μαθηματικά και με την σωστή διδασκαλία να αντιλαμβάνονται τους μαθηματικούς κανόνες, να οργανώνουν τη σκέψη τους να μπορούν να εφαρμόζουν τους κανόνες στις ασκήσεις.
Παράδοση ιδιαίτερων στα Μαθηματικά σε μαθητές διαφόρων τάξεων για 10 έτη
- Δημοτικού
- Γυμνασίου
- Λυκείου
Η διδασκαλία είναι απολαυστική όταν υπάρχει οργάνωση και μεταδοτικότητα. Ειδικά στα Μαθηματικά που είναι δύσκολο να τα αντιληφθεί ένας μαθητής, με την σωστή διδασκαλία και φιλική συνεργασία μαζί του μπορεί να ξεπεράσει τα εμπόδια και να φτάσει στην φάση που μόνος και χωρίς βοήθεια θα μπορεί να μελετά και να επιλύει προβλήματα.
Μαθαίνω στους μαθητές μου πώς να μελετούν, πώς να αντιλαμβάνονται τη θεωρία και τους κανόνες των μαθηματικών και φυσικά τα βήματα στην επίλυση των ασκήσεων. Στόχος μου είναι ο μαθητής να μην χρειάζεται την βοήθειά μου και στο τέλος να καταφέρνει μόνος του να μελετά και να λύνει. Η μεταδοτικότητα μου ως δασκάλα υπήρξε επιτυχής όχι μόνο επειδή οι μαθητές μάθαιναν να λύνουν ανεξάρτητοι τις ασκήσεις, αλλά ακόμα και όταν δεν ήξεραν τη λύση να μπορούν πάλι ανεξάρτητοι να την αναζητούν και να την βρίσκουν. Αυτό είναι κίνητρο και ικανοποίηση για τον ίδιο τον μαθητή.
Από το 1ο μάθημα με τον μαθητή, είναι απαραίτητο να γίνει όσο πιο καλή διάγνωση γίνεται σχετικά με το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται και αν έχουν δημιουργηθεί κενά κατά την εκπαιδευτική του πορεία. Επειδή στα μαθηματικά οι προηγούμενες γνώσεις είναι πάντα η βάση για τις επόμενες, με τις σωστές ασκήσεις και ερωτήσεις προς τον μαθητή διαπιστώνεται σε ποιο επίπεδο βρίσκεται και αν θα χρειαστεί να κάνουμε επανάληψη παλιών γνώσεων είτε σιγά σιγά είτε ταχύρυθμα σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητές του.