Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Χαμπηλομάτη Αλεξάνδρα

Φυσικός
Νέα Σμύρνη
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πιστοποίηση - Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας 2022
Πανεπιστημιο Κρητης
Πτυχίο - Φυσικός 2021
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Γεια σας! Ονομάζομαι Αλεξάνδρα, είμαι πτυχιούχος Φυσικός και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ακόμα, έχω λάβει και το πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας. Κατά την διάρκεια του πιστοποιητικού έχω κάνει και πρακτική άσκηση σε Γυμνάσιο σχολείο. Αναλαμβάνω την διδασκαλία του μαθήματος Φυσικής σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου & Λυκείου, καθώς και των μαθημάτων Μαθηματικά & Χημεία στις τάξεις του Γυμνασίου.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η συνεργασία με τα παιδιά και η μετάδοση των γνώσεων σ' αυτά αποτελεί σημαντικό κομμάτι για μένα, διότι συνεισφέρω στην δημιουργία ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων. Μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις, ασκήσεις) οι μαθητές κατανοούν πλήρως την ύλη του σχολείου και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ό,τι τους ζητηθεί. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων υπάρχει η δυνατότητα μικρο-πειραμάτων για την καλύτερη κατανόηση των φαινομένων της Φυσικής.  Αγαπάω τα παιδιά και έχω υπομονή και διάθεση να τους προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ!

Επαγγελματική Εμπειρία

Παραδίδω μαθήματα Φυσικής εδώ και 3 χρόνια και έχω ασχολήθεί κυρίως με όλες τις τάξεις του Γυμνασίου στα μαθήματα Φυσική και Μαθηματικά και του λυκείου Φυσική και Χημεία. Κατά την διάρκεια του πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας έκανα και πρακτική άσκηση σε Γυμνάσιο σχολείο.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι να δημιουργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες, ορθούς ανθρώπους για την κοινωνία. Έχει χρέος να προβάλλει τις αξίες της ζωής, να ξυπνήσει στα παιδιά το καλό που έχουν μέσα τους. Να τους δείξει πώς μπορούν να το αξιοποιήσουν για το δικό τους όφελος αλλά και των συνανθρώπων τους.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Κάθε παιδί είναι ξεχωριστό, γι αυτό ο εκπαιδευτικός προκειμένου να γνωρίσει τις μαθησιακές δυσκολίες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών εκτός από το να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορες μεθόδους, όπως να κατασκευάσει πιθανές ερωτήσεις, που θα έχουν στόχο τη διερεύνηση των σημείων στα οποία συναντούν δυσκολίες οι μαθητές καθώς και ερωτήσεις που έχουν στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, δηλαδή ερωτήσεις που αφορούν στη διερεύνηση σχέσεων μεταξύ των εννοιών, συγκρίσεων, γενικεύσεων, κρίσεων και σχηματικών αναπαραστάσεων, να μελετήσει τις γραπτές εργασίες που έχουν ενδεχομένως εκπονήσει οι μαθητές καθώς και τα ερωτήματα που θέτουν κατά την επικοινωνία τους μαζί του, προσπαθώντας να διαγνώσει το επίκεντρο των προβληματισμών τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην πορεία της μάθησης, να εκμαιεύσει από τους μαθητές τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ζητώντας να απαντήσουν σε ερωτήματα (π.χ. ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε, ποια σημεία δεν είστε βέβαιοι ότι έχετε καταλάβει, ποια σημεία θεωρείτε ενδιαφέροντα και χρήσιμα κλπ.)

Έτσι, θα αναδειχθούν:

οι ρητά διατυπωμένες ανάγκες κάθε μαθητή

θα προβάλλουν οι μη ρητά διατυπωμένες ανάγκες τις οποίες πρέπει να συνάγει ο εκπαιδευτής μέσα από το σύνολο των στοιχείων που συγκεντρώνει

θα αναδειχθούν οι ανάγκες που εκφράζονται από το σύνολο των μαθητών ως ομάδας

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Έτη εμπειρίας
3

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές