Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κόγιας Μιχάλης

Φιλολογία
Φιλοσοφία
Κλασικό Πιάνο
Φιλολογία
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Master - Φιλολογία 2020 Επαληθευμένο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Master - Φιλοσοφία 2022 Επαληθευμένο
Μακεδονικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Κλασικό Πιάνο 2016 Επαληθευμένο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Φιλολογία 2016 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ (ειδίκευση Κλασικών Σπουδών) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του οικείου τμήματος. Επιπλέον έχω αποφοιτήσει από το Μακεδονικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με πτυχίο στο Κλασικό Πιάνο. Η μαθητεία μου στα δύο αυτά αυτοτελώς δομημένα αντικείμενα υπήρξε ιδιαίτερα συγκροτητική για τη συνολική διαμόρφωση της παιδαγωγικής μου προσέγγισης και μεθόδου, η οποία είναι στοχοπροσηλωμένη στο μαθητή και τις ανάγκες του.

Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικών μαθημάτων για όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου αλλά και ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου σε «μικρούς» και «μεγάλους» πιανίστες.

Συστάσεις από γονείς μαθητών μου είναι διαθέσιμες, εφόσον βέβαια ζητηθούν.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Δουλεύω συστηματικά, μεθοδικά και αρκετά εφευρετικά, έτσι ώστε το μάθημα να μην μετατρέπεται σε δυσάρεστο και καταναγκαστικό έργο. Επιπλέον αξιοποιώ τις νέες τεχνολογίες κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας ενώ προσπαθώ να αναδείξω στους μαθητές τα οφέλη της ορθής χρήσης διαδικτυακών εργαλείων και εφαρμογών, πυροδοτώντας το ενδιαφέρον τους για τον ελληνικό πολιτισμό, τη γλώσσα, τη λογοτεχνία, τις τέχνες και τη μουσική.

Επαγγελματική Εμπειρία

Διαθέτω πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων και κλασικού πιάνου, ενώ έχω δυνατότητα προσαρμογής στις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του κάθε μαθητή.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Τόσο το πιάνο όσο και τα φιλολογικά ομολογώ ότι τα αγαπώ εξίσου και το ενδιαφέρον μου γι' αυτά αναζωπυρώνεται όποτε καταφέρνω και τα μοιράζομαι με άλλους. Όποτε δηλαδή κοινωνώ τη γνώση, τη μέθοδο, αλλά και το μεράκι, το αναγκαίο πάθος που κάνει κάθε φορά το αντικείμενο της εκμάθησης ξεχωριστό.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Ο προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή είναι μία δυναμική διαδικασία. Εν ολίγοις οι εκπαιδευτικές ανάγκες μεταβάλλονται στο χρόνο και επικαθορίζονται σε τελευταία ανάλυση από τις ώρες μελέτης, τη συγκέντρωση και τον ρυθμό εκμάθησης. Φυσικά, αφότου ολοκληρωθεί το πρώτο αναγνωριστικό μάθημα σχεδιάζω το χρονοπρόγραμμα που πρέπει να ακολουθηθεί τόσο για την κάλυψη κενών όσο και για την κατανόηση της ύλης του μαθήματος. 

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Εκπόνηση εργασιών

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές