Προσφέρω ιδιαίτερα μαθήματα σε φυσική, μαθηματικά και προγραμματισμό για μαθητές του δημοτικού και του λυκείου. Μέσα από εξατομικευμένα μαθήματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τις δυσκολίες του κάθε μαθητή, βοηθώ τους μαθητές να κατανοήσουν πλήρως τα μαθήματα φυσικής, μαθηματικών και προγραμματισμού. Ο στόχος μου είναι να ενισχύσω τις γνώσεις τους, να αυξήσω την αυτοπεποίθησή τους και να τους βοηθήσω να επιτύχουν στο σχολείο.
Μερικοί λόγοι για τους οποίους να με προτιμήσετε:
- Έχω εμπειρία στη διδασκαλία παιδιών όλων των ηλικιών.
- Μπορώ να ενσωματώσω πειράματα για να βοηθήσω τους μαθητές να κατανοήσουν τις έννοιες της φυσικής που αντιμετωπίζουν.
- Δίνω έμφαση στην επικοινωνία με τον γονέα/κηδεμόνα ώστε να είναι ενήμερος/-η για την πρόοδο, τις προκλήσεις και τα αναμενόμενα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
1) 3 χρόνια εργασίας στο Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας:
Κατά την διάρκεια της εργασίας μου στο Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Ηρακλείου είχα την ευκαιρία να ακονίσω τις δεξιότητές μου στην επικοινωνία και την μεταδοτικότητα των πληροφοριών και του περιεχομένου του μουσείου σε μια ευρεία γκάμα ανθρώπων: από μαθητές μέχρι ακαδημαϊκούς, κι από παιδιά προσχολικής ηλικίας έως συνταξιούχους. Έκανα την δουλειά μου τοσο στην ελληνική, όσο και στη αγγλική και ρωσική γλώσσα.
-2.5 χρόνια εργασίας ως Επιστήμονας Δεδομένων στο Ι.Τ.Ε. :
Από τις αρχές του 2020 έως και σήμερα αποτελώ ενεργό μέλος σε ερευνητική ομάδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Η δουλειά μου αναμένεται να δημοσιευτεί αυτό το ακαδημαϊκό έτος με το όνομά μου ώς πρώτος συγγραφέας του επιστημονικού άρθρου. Ως ένα από τα παλαιότερα μέλη της ομάδας, έχω συντελέσει επανειλημμένως στην εκπαίδευση νέων μελών.
Δυστυχώς το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας δεν αποσκοπεί αποδοτικά στην εκπαίδευση ενός νέου ανθρώπου με κριτική σκέψη και κατάλληλα εφόδια για το μέλλον. Επομένως, πιστεύω στην αξιοποίηση των ιδιαίτερων δυνατοτήτων του κάθε παιδιού. Προσέχω να τοποθετώ τον ρόλο της επιστήμης στο σωστό πλαίσιο, χωρίς να την εκθειάζω, υπογραμμίζοντας τα πλεονεκτήματά της, αλλά και τις αδυναμίες της. Ενθαρρύνω τους μαθητές μου να σκέφτονται για ευρύτερα θέματα, όπως η φιλοσοφία και η παράδοση, καθώς πιστεύω ακράδαντα πως οι κατάλληλες αξίες αποτελούν προϋπόθεση για την μελλοντική ακαδημαϊκή και επαγγελματική επιτυχία.
Κάθε μαθητής/-τρια έχει το δικό του σύνολο ικανοτήτων και αδυναμιών. Φροντίζω κατά την διάρκεια του μαθήματος ο μαθητής να καταλαβαίνει πραγματικά την ύλη κι όχι να την αποστηθίζει. Θεωρώ πως η κατανόηση (κι όχι η απομνημόνευση) είναι αυτή που παρέχει την μεγαλύτερη εγγύηση για την σχολική απόδοση του παιδιού. Προσεγγίζω με προσοχή τον φόρτο εργασίας που πρέπει να κάνει ο μαθητής αυτόνομα, κλιμακώνοντας σταδιακά τις ασκήσεις που έχει να λύσει.