Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Μαλφας Αναστάσιος

Φιλόλογος
Πτυχία
ΕΚΠΑ
Πτυχίο - Φιλόλογος 1990 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Απόφοιτος ΕΚΠΑ (φιλόλογος), τμήματος ΦΠΨ, με μεγάλη εμπειρία 30 ετών, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου. Κατά προτίμηση σε περιοχές : Καισαριανή - Παγκράτι - Ηλιούπολη-Βύρωνα και γύρω περιοχές (περιοχές κέντρου Αθηνών). 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Περιεκτικό-κατανοητό μάθημα, στοχευμένες παρατηρήσεις, κατατοπιστικές σημειώσεις. Δίνω μεγάλη αφοσίωση στην δουλειά μου, στις απαιτήσεις και δυσκολίες των μαθητών μου. Διαθέτω μεγάλη υπηρεσιακή-διδακτική εμπειρία (30 έτη) στα δημόσια σχολεία της χώρας. Λόγω της μεγάλης αυτής εμπειρίας διαθέτω και τεράστια υπομονή και επιμονή. Στια διαδικτυακά μαθήματα αξιοποιώ τις πλατφόρμες: webex-teams-zoom.

Επαγγελματική Εμπειρία

Υπηρετώ την δημόσια εκπαίδευση τα τελευταία 30χρόνια. Υπηρέτησα σε Γυμνάσια και Λύκεια. Αυτή τη  στιγμή υπηρετώ σε ΕΠΑΛ της Καλλιθέας. Έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και επιμορφώσεις που σχετίζονται με την ειδικότητά μου.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα αυτό τον κλάδο γιατί αρχικά λατρεύω την ενασχόλησή μου με τα παιδιά. Και μ’ αυτό τον τρόπο μεταδίδω την αγάπη μου γι’αυτό το αντικείμενο στους μαθητές μου. Επίσης, θεωρώ ότι είναι μεγάλη ανταμοιβή για το δάσκαλο να μπορεί να δει σε τι επίπεδο έχει φτάσει ο μαθητής και πόσο έχει συνεισφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Να βοηθήσω μαθητές όχι μόνο να πετύχουν τους στόχους τους αλλά και να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τη γλώσσα και τις γνώσεις με άνεση και φυσικότητα.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Ο εκπαιδευτικός προκειμένου να γνωρίσει τις μαθησιακές δυσκολίες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών εκτός από το να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους οφείλει να χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες μεθόδους-τις οποίες θα προσπαθήσω να ακολουθήσω:

  • α) να κατασκευάσω πιθανές ερωτήσεις που θα έχουν στόχο τη διερεύνηση των σημείων στα οποία συναντούν δυσκολίες οι μαθητές καθώς και ερωτήσεις που έχουν στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης

    β) να μελετήσω τις γραπτές εργασίες που έχουν ενδεχομένως εκπονήσει οι μαθητές καθώς και τα ερωτήματα που θέτουν κατά την επικοινωνία τους μαζί μου, προσπαθώντας να διαγνώσω το επίκεντρο των προβληματισμών τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην πορεία της μάθησης.

  • να εκμαιεύσω από τους μαθητές τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ζητώντας να απαντήσουν σε ερωτήματα (π.χ. ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε, ποια σημεία δεν είστε βέβαιοι ότι έχετε καταλάβει, ποια σημεία θεωρείτε ενδιαφέροντα και χρήσιμα κλπ.).

              Έτσι, θα αναδειχθούν:

  • οι ρητά διατυπωμένες ανάγκες κάθε μαθητή

  • θα προβάλλουν οι μη ρητά διατυπωμένες ανάγκες τις οποίες πρέπει να συνάγει ο εκπαιδευτής μέσα από το σύνολο των στοιχείων που συγκεντρώνει

  • θα αναδειχθούν οι ανάγκες που εκφράζονται από το σύνολο των μαθητών ως ομάδας.

Δεν παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Πρόσθετα
Προσωπικές σημειώσεις
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Έτη εμπειρίας
30

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

2 Κριτικές

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. καθηγητή διότι μου έμαθε να γράφω έκθεση. Μου έμαθε πως να σκέφτομαι. Και φυσικά του οφείλω την είσοδό μου στο Πανεπιστήμιο. Απέραντη ευγνωμοσύνη. Να είναι πάντα καλά!

Μανίκα Κλεονίκη
25.02.2024

Πολύ ικανός καθηγητής, συνεπής, μεταδοτικός με κατατοπισιτκές σημειώσεις. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

Θεοδωρίδης Αναστάσιος
25.02.2024