Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια Φιλολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών. Αναλαμβάνω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδάκια δημοτικού ,καθώς και την προετοιμασία τους(θερινά μαθήματα). Στόχος μου είναι η ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων καθώς και η βελτίωση επίδοσης των μαθητών μου.
Είμαι φοιτήτρια Φιλολογίας, αγαπώ πολύ την γλώσσα και έχω την διάθεση να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου σε παιδιά τα οποία βρίσκονται στα πρώτα στάδια εκμάθησης της. Θεωρώ λειτούργημα το επάγγελμα και τις υπηρεσίες εμάς των δασκάλων διότι στην πραγματικότητα μας δίνεται η ευκαιρία να χτίσουμε έναν άνθρωπο (γνωσιακά)από το μηδέν και να του παρέχουμε τα εφόδια για την πνευματική του ανάπτυξη.Λατρεύω την συναναστροφή με τα παιδιά και η διδασκαλία μου δίνει χαρά και ικανοποίηση. Βασικό χαρακτηριστικό μου είναι η υπομονή, στοιχείο απαραίτητο για την διδασκαλία μικρών παιδιών.Τέλος, αυτήν την περίοδο ασχολούμαι και με ένα διαδικτυακό σεμινάριο σχετιζόμενο με την πρακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας . Σε γενικές γραμμές είμαι ένα άτομο δραστήριο ,που δεν παύει να διευρύνει τις γνώσεις του, καθώς μέσα απο αυτές γίνομαι όλο και «πλουσιότερη».
Έχω στο παρελθόν συνεργαστεί με μαθητές δημοτικού στα πλαίσια ιδιαίτερων μαθημάτων με πολύ επιτυχία. Αν και αρχάρια στον κλάδο διακατέχομαι απο κέφι ,δημιουργικότητα και σιγουριά !!
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στο δημοτικό ήθελα να γίνω δασκάλα βλέποντας την δίκη μου να κάνει μάθημα.Στόχος μου είναι να κάνω μεταπτυχιακά σχετικά με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και την ειδική αγωγή που αποτελεί το όνειρο μου.Το να βοηθάω τους ανθρώπους να γίνονται καλύτεροι μέσα από την γνώση ίσως αποτελεί και το μεγαλύτερο μου κίνητρο να ακολουθήσω αυτή την καριέρα. Στον ελεύθερο μου χρόνο-καθώς όπως προανέφερα σπουδάζω- επεξεργάζομαι και δημιουργώ προσωπικές σημειώσεις με την προοπτική ότι αυτές θα συντελέσουν αποτελεσματικά στην συμπλήρωση των παραδόσεων μου. Σαν εκπαιδευτικός θέλω να λειτουργώ μεθοδικά και δηλώνω εμπειρικά πως το κλειδί για την επιτυχία είναι το πρόγραμμα . Έτσι εκτός από την παράδοση μαθημάτων, έχω προνοήσει να παρέχω στους μαθητές μου δωρεάν πρόσθετο υλικό για δική τους εξάσκηση.
Μέσα από τον διάλογο αλλά και ουσιαστικά την εφαρμογή ικανοτήτων και γνώσεων του κάθε μαθητή ξεχωριστά στις ασκήσεις και τις ερωτήσεις μου,μπορώ να βγάλω ένα πόρισμα σχετικά με τις εκπαιδευτικές του ανάγκες και κατ’ αυτόν τον τρόπο να προσαρμόσω το μάθημα μου σ’ αυτές . Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως κάθε προσωπικότητα είναι διαφορετική και κατ’ επέκταση χρήζει διαφορετικής αντιμετώπισης.